• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2023 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2023 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2023 11:00

Detail zákazky Z20238492

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2023 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2023 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2023 11:00

Základné údaje

Z20238492

OF-276573

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8205000

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolička plastová do čakárne lekára a otočná stolička vysoká do ambulancie.

Stolička, otočná, plastová, čakáreň, ambulancia.

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolička plastová  do čakárne lekára.
Funkcia
Stolička plastová do čakárne lekára.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička plastová do čakárne lekára. ks 117
Celková výška stoličky. cm 78
Celková šírka stoličky. cm 52
Celková hĺbka stoličky. cm 56
Výška sedu stoličky. cm 46
Hĺbka sedadla stoličky. cm 39
Šírka sedadla stoličky. cm 46
Výška operadla chrbta. cm 33
Nosnosť stoličky. kg 120
Hmotnosť stoličky. kg 4 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolička plastová  do čakárne lekára. Základ stoličky tvorí pevný oceľový rám - zváraná kovová konštrukcia o hrúbke minimálne 1,5 mm.
Stolička plastová  do čakárne lekára. Materiál operadla a sedadla - pevný a odolný plast vo farbe šedej, modrej, čiernej, zelenej.
Stolička plastová  do čakárne lekára. Možnosť stohovať / naskladať na seba po minimálne 5 ks. Požaduje sa dodanie montovanej stoličky.
Stolička plastová  do čakárne lekára. Zhotovenie stoličky odolné voči dezinfekčným prostriedkom používaným v zdravotníctve.
 2. Otočná stolička vysoká do ambulancie.
Funkcia
Otočná stolička vysoká s opierkami rúk do ambulancie pre zdravotnícky personál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Otočná stolička vysoká s opierkami rúk do ambulancie pre zdravotnícky personál. ks 60
Celková výška otočnej stoličky vysokej s opierkami do ambulancie. cm 115 130
Šírka sedadla otočnej stoličky vysokej s opierkami do ambulancie. cm 50
Hĺbka sedadla sedadla otočnej stoličky vysokej  s opierkami do ambulancie. cm 51
Výška sedadla otočnej stoličky vysokej  s opierkami do ambulancie. cm 47 57
Výška operadla otočnej stoličky vysokej  s opierkami do ambulancie. cm 73
Výška opierky rúk nad sedadlom  otočnej stoličky vysokej  s opierkami do ambulancie. cm 19 21
Nosnosť otočnej stoličky vysokej s opierkami do ambulancie. kg 150
Počet univerzálnych koliesok stoličky vysokej s opierkami do ambulancie. ks 5
Odolnosť poťahu (tkaniny) otočnej stoličky vysokej s opierkami do ambulancie. cykly 100000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Otočná stolička vysoká s opierkami rúk do ambulancie pre zdravotnícky personál. Základ otočnej stoličky pevný kovový pochrómovaný kríž s kolieskami.
Otočná stolička vysoká s opierkami rúk do ambulancie pre zdravotnícky personál. Poťah otočnej stoličky s pružnej a odolnej textílie. Výplň čalúnenia z vysokohustotnej tvarovanej peny. Opierky rúk kovové s úpravou chrómovaním a čalúnenou hornou časťou, alebo plastové.
Otočná stolička vysoká s opierkami rúk do ambulancie pre zdravotnícky personál. Hojdací mechanizmus otočnej stoličky s nastavením protiváhy sediaceho s aretáciou v základnej polohe.
Otočná stolička vysoká s opierkami rúk do ambulancie pre zdravotnícky personál. Výškové nastavenie otočnej stoličky pomocou plynového piestu v kovovom puzdre.
Otočná stolička vysoká s opierkami rúk do ambulancie pre zdravotnícky personál. Farba poťahu otočnej stoličky šedá, modrá, čierna, alebo zelená.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.1. kúpnej zmluvy.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

21.08.2023 07:30 — 30.10.2023 11:00

1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy

19 020,00

15 853,62

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2023 13:44

15.08.2023 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2023 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 105
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2023 16:45 - Vstupná ponuka 19 020,00 € Cena s DPH
14.08.2023 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka 14 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS