31936415
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN
Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kancelársky papier
kancelársky papier, xerografický papier, A3, A4, A5, papier do tlačiarní, papier na fotokopírovanie
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2 formát A3, rozmery: 297x420mm, belosť min. 161 CIE ±5% , balík á 500 ks | bal | 100 | ||
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2, formát A4, rozmery: 210x297 mm, belosť min. 161 CIE ±5%, balík á 500 ks | bal | 7500 | ||
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2, formát A5, rozmery: 210x148,5mm, belosť min. 161 CIE ±5%, á balík á 500 ks, | bal | 1000 | ||
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2, rozmery: 105x297mm, belosť min. 161 CIE ±5% , balík á 500 ks | bal | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hmotnosť / Gramáž | 80g/m2 |
Farba | biela |
nie recyklovaný, vhodný pre všetky vysokokvalitné kopírovanie s garantovanou kvalitou, vhodný pre obojstranné kopírovanie a tlač. | ano |
Názov |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
• Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
• Táto zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu tejto zmluvy, podľa toho, ktorá z týchto dvoch skutočností nastane skôr. |
• Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované vlastnosti tak ako sú uvedené v technickej špecifikácii tejto zmluvy. |
• Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá zazmluvnených tovarov, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny plnenia tejto zmluvy. |
• Objednávateľ požaduje dodanie tovaru: - do centrálneho skladu nachádzajúceho sa v objekte objednávateľa a troch pobočiek v Bratislave, Trenčíne a na Sliači v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 07:30 hod do 14:00 hod. |
- odovzdanie tovaru zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa účinnosti zmluvy), |
- s dodacím listom/faktúrou, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, aj s DPH. Dodací list musí byť opatrený podpisom objednávateľa preukazujúcim dodanie a prevzatie tovaru. V prípade, že faktúra nebude súčasťou dodacieho listu, dodávateľ ju bezodkladne zašle objednávateľovi elektronicky, aj poštou. |
• Objednávka musí obsahovať: (I) určenie druhu alebo druhov požadovaného tovaru v súlade s touto zmluvou, (II) určenie počtu tovaru, (III) určenie časového limitu na dodávku objednaného tovaru s rešpektovaním minimálnej dodacej doby podľa týchto zmluvných podmienok, (IV) podpis objednávateľa a dátum, (V) ďalšie náležitosti podľa dohody zmluvných strán. Objednávateľ v samostatných objednávkach bude špecifikovať druh a množstvo tovaru. |
• Dodávateľ sa zaväzuje:- dodať tovar objednávateľovi na základe písomných samostatných objednávok. Objednávky budú realizované elektronicky – emailom.- v prípade, že nie je v možnostiach dodávateľa tovar objednávateľovi dodať z dôvodu že sa uvedený tovar nenachádza na sklade dodávateľa, dodávateľ bezodkladne o tom písomne objednávateľa po doručení objednávky informuje aj s informáciou o termíne dodatočného dodania požadovaného tovaru. Objednávateľ je v takom prípade oprávnený objednávku zmeniť. |
- dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy. |
• V prípade, ak sa dodávateľ omešká s potvrdením objednávky o viac ako 1 hodinu, zaväzuje sa objednávateľovi uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 30 Eur za každú hodinu omeškania. Nárok objednávateľa na náhradu škody týmto nie je dotknutý. Objednávateľovi vzniká nárok na zmluvnú pokutu za každé takéto porušenie zo strany dodávateľa. |
• Splatnosť zmluvnej pokuty vzniká dňom jej uplatnenia objednávateľom. |
• Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, ak (I) sa dodávateľ s dodaním tovaru omešká o viac ako 3 dni, (II) dodaný tovar nespĺňa podmienky, tak ako sú upravené v tejto zmluve. |
• Ak dodávateľ mešká so splnením termínov vybavenia oprávnených reklamácií, môže objednávateľ účtovať dodávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z celkovej zmluvnej ceny vadného predmetu zmluvy. |
• Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti, množstve a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto zmluve a v jednotlivých objednávkach a rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru. Objednávateľ si v takto prípade vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodu nedodržania množstva a kvality dodaného tovaru. |
• Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v dĺžke zodpovedajúcej dĺžke záruky poskytnutej výrobcom tovaru, ktorá nesmie byt kratšia ako 12 mesiacov. |
• Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. Objednávateľ neposkytne preddavky za tovar. |
• Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva. |
• Splatnosť faktúr bude 60 dní. |
• Túto zmluvu je možné taktiež ukončiť (I) dohodu zmluvných strán, (II) výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 1 mesiac a začne plynúť deň nasledujúci po dni, kedy bola výpoveď druhej zmluvnej strane doručená. |
• Dodávateľ sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. |
V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľom, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
Protikorupčná klauzula: 1. Dodávateľ sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, pranie špinavých peňazí, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov: a) zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení, |
c) zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu. |
3. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Dodávateľa na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane, politickému kandidátovi, |
osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Odberateľa alebo Dodávateľa akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti. |
4. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Dodávateľa na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou, navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že Odberateľovi oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel. |
9. V prípade, ak Odberateľ písomne upozorní Dodávateľa na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Dodávateľa vyplývajúceho z tejto protikorupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule: |
a) Odberateľ je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Dodávateľa a po dobu, ktorú Odberateľ vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Dodávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Odberateľa voči Dodávateľovi plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy. |
b) Dodávateľ je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu. |
10. V prípade, ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly alebo sa ukáže jeho vyhlásenie nepravdivé Odberateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Odberateľa od Zmluvy. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne Odberateľovi v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Odberateľovi v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly. |
Ochrana osobných údajov: Dodávateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu ku Odberateľovi, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Odberateľom ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy, a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov |
a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Odberateľovi. V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Dodávateľ zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na http://www.vesr.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov. |
Názov | Upresnenie |
Frekvencia dodávok | 1 x za 60 dní |
Dodacia lehota | do 14 dní od doručenia objednávky |
Generála Miloša Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
21.08.2023 12:00 — 21.08.2023 12:00
1,00 balík
31 910,00
31 910,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2023 09:30
14.08.2023 09:00
14.08.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.08.2023 12:10 - Vstupná ponuka | 31 910,00 | € | Cena bez DPH |
14.08.2023 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 909,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: