• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2023 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2023 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2023 11:45

Detail zákazky Z20238446

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2023 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2023 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2023 11:45

Základné údaje

Z20238446

OF-277029

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8204974

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

počítač - pracovná stanica

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 50324000-2 - Podporné služby pre osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítač - pracovná stanica /HP Z1 G9 kód produktu 5F161EA alebo ekvivalent/
Funkcia
Požadované parametre spĺňa HP Z1 G9 produktové číslo 5F161EA. Verejný obstarávateľ pripúšťa ekvivalent predmetného zariadenia s parametrami minimálne rovnakými alebo lepšími, ktoré sú nižšie uvedené v technických vlastnostiach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor: min. Intel Core i7-13700, 16 jadier, 30 MB cache, alebo ekvivalent
Operačná pamäť: min. 32GB DDR5
Pevný disk: SSD min. 512 GB
Grafická karta: NVIDIA GeForce RTX 3060 12 GB alebo ekvivalent, možnosť používať minimálne 4 zobrazovacie jednotky súčasne - podmienkou!!!
Optická mechanika: nie je nevyhnutnou podmienkou
Operačný systém: Windows 11 Professional 64bit OEM predinštalovaný výrobcom zariadenia!
Porty: LAN RJ45 1x - nevyhnutné !!!,USB min. 3x z toho USB v.3 min. 2x, audio in/out 1x, minimálne 4x HDMI/DisplayPort/Mini DisplayPort alebo kombinácia
Možnosť pripojiť minimálne 4 zobrazovacie jednotky súčasne áno - podmienkou!!!
Šasi: kov alebo plast, prípadne kombinácia oboch, prevedenie - tower/minitower/microtower
Zdroj: výkon minimálne 550 W
Ostatné: klávesnica - rozloženie (označenie) klávesnice typu SK, myš
Záruka: záruka typu ON-SITE min. 36 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od zverejnenia zmluvy predložiť návrh predmetu zmluvy min. v rozsahu: jednotková cena s DPH, výška DPH a celková suma s DPH, typ, výrobca, opis technických parametrov alebo prospekt (fotografia tovaru).
Požadujeme dodanie nového, nerepasovaného, nereklamovaného, nepoužívaného zariadenia v originálnom balení od výrobcu zariadenia s originálnym príslušenstvom.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, nový.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní .
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

18.08.2023 07:00 — 18.09.2023 15:00

1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára

1 602,00

1 335,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2023 10:15

15.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 653
 71
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2023 11:18 - Vstupná ponuka 1 602,00 € Cena s DPH
14.08.2023 12:38 - Najvýhodnejšia ponuka 1 597,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS