• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2023 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2023 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2023 13:20

Detail zákazky Z20238444

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2023 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2023 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2023 13:20

Základné údaje

Z20238444

OF-277022

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8205018

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

47995645

COMMERCE PK, s.r.o.

Bardejovská 42, Prešov, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nože na kosenie určené pre kosačky ŽTR 165

nože na kosenie, náhradné diely, kosačky ŽTR 165

  • 34900000-6 - Rôzne dopravné zariadenia a náhradné diely
  • 16310000-1 - Kosačky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné nože na kosenie určené pre kosačky ŽTR 165
Funkcia
Nákup náhradných nožov na kosenie určených pre kosačky ŽTR 165 vrátane dopravy do miest plnenia na zabezpečenie plynulej prevádzky kosačiek.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náhradné nože na kosenie určené pre kosačky ŽTR 165 ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náhradné nože na kosenie určené pre kosačky ŽTR 165 áno
Balenie: 25 ks áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miesto plnenia: Trebišov
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti.
3. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
3a.) podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 (cenová a technická špecifikácia) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
4a.) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým elektronická platforma EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
4b.) s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - nože pre kosačky ŽTR - doklady",
4c.) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
4d.) najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom elektronickej platformy EKS,
5. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať nový, nepoužitý a nepoškodený tovar.
6.  Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy nie je zaťažený právami tretích osôb.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v  tejto zmluve a OPEP-e.
8. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Príloha č. 1).
9. K cene bude dodávateľ, ktorý je platiteľom DPH fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvoreniu zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
10. Ponuková jednotková cena uvedená v Rozpise ocenenej položky (položka vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v Prílohe č. 1 je maximálna a záväzná počas účinnosti tejto zmluvy a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej  sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
11. Lehota dodania tovaru:
11a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní t. j. upresnenej v uzavretej zmluve v bode 3.2 Čas/lehota plnenia zmluvy,
11b.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v pracovných dňoch t. j. pondelok - piatok od 07.00 hod do 15.00 hod; ďalej sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný termín/čas doručenia minimálne 1 deň vopred,
11c.) nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy.
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
14. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 5 (piatich) pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa.
15. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy:
15a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
15b.)  nedodržanie kvality dodaného tovaru,
15c.) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
15d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 3.,
15e.)  predloženie dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa,
15f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
16. Súčasťou kúpnej zmluvy sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trebišov, Košický, Slovenská republika

25.08.2023 12:00

1,00 celok

270,00

225,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2023 08:17

15.08.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 43
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2023 08:27 - Vstupná ponuka 270,00 € Cena s DPH
10.08.2023 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 265,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS