35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
47995645
COMMERCE PK, s.r.o.
Bardejovská 42, Prešov, 08006, SVK
Nože na kosenie určené pre kosačky ŽTR 165
nože na kosenie, náhradné diely, kosačky ŽTR 165
Tovar, Služba
1. Náhradné nože na kosenie určené pre kosačky ŽTR 165
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup náhradných nožov na kosenie určených pre kosačky ŽTR 165 vrátane dopravy do miest plnenia na zabezpečenie plynulej prevádzky kosačiek. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náhradné nože na kosenie určené pre kosačky ŽTR 165 | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Náhradné nože na kosenie určené pre kosačky ŽTR 165 | áno |
Balenie: 25 ks | áno |
Názov |
1. Miesto plnenia: Trebišov |
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti. |
3. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
3a.) podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 (cenová a technická špecifikácia) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
4a.) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým elektronická platforma EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
4b.) s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - nože pre kosačky ŽTR - doklady", |
4c.) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
4d.) najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom elektronickej platformy EKS, |
5. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať nový, nepoužitý a nepoškodený tovar. |
6. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy nie je zaťažený právami tretích osôb. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve a OPEP-e. |
8. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Príloha č. 1). |
9. K cene bude dodávateľ, ktorý je platiteľom DPH fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvoreniu zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
10. Ponuková jednotková cena uvedená v Rozpise ocenenej položky (položka vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v Prílohe č. 1 je maximálna a záväzná počas účinnosti tejto zmluvy a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
11. Lehota dodania tovaru: |
11a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní t. j. upresnenej v uzavretej zmluve v bode 3.2 Čas/lehota plnenia zmluvy, |
11b.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v pracovných dňoch t. j. pondelok - piatok od 07.00 hod do 15.00 hod; ďalej sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný termín/čas doručenia minimálne 1 deň vopred, |
11c.) nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy. |
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
14. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 5 (piatich) pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa. |
15. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy: |
15a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
15b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
15c.) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
15d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 3., |
15e.) predloženie dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, |
15f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
16. Súčasťou kúpnej zmluvy sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trebišov, Košický, Slovenská republika
25.08.2023 12:00
1,00 celok
270,00
225,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2023 08:17
15.08.2023 12:00
15.08.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2023 08:27 - Vstupná ponuka | 270,00 | € | Cena s DPH |
10.08.2023 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 265,92 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: