• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 15:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 16:00

Detail zákazky Z20238434

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 15:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 16:00

Základné údaje

Z20238434

OF-276860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8194770

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

45412324

IGK s.r.o.

Kozmonautická 5, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vyhotovenie geometrických plánov na oddelenie časti nehnuteľnosti organizačná zložka OZ Šariš

geometrický plán, zameranie pozemkov, zameranie stavieb, nehnuteľnosť, oddelenie časti pozemku, katastrálne územie, kataster nehnuteľností, parcela, súpisné číslo, list vlastníctva

  • 71354300-7 - Katastrálne vymeriavanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. geometrické plány, nehnuteľnosti, oddelenie časti pozemku
Funkcia
GP na na odčlenenie pozemkov v k.ú. Sabinov podľa priloženej grafickej časti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Geometrický plán ks 1
GP na odčlenenie parciel 400bm MJ 4
Vytýčovací nárt ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
GP na rozdelenie parciel parcela C-KN č. 2014/1 LV č.915
Príloha, nahľad na parcelu oddelenie parcely
 2. geometrické plány, nehnuteľnosti, oddelenie časti pozemku
Funkcia
Geometrické plány na oddelenie časti nehnuteľnosti - telesa cesty v k.ú. Zlatá Baňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vytýčovací náčrt ks 2
Vytýčenie obvodu parciel 700 bm MJ 1
Geometrický plán ks 1
Majetko-právne vysporiadanie odčlenenie parciel MJ 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vytýčenie obvodu parciel parcela C-KN č. 836 a KNC 709/1 LV č.74
Príloha, nahľad na parcelu vytýčenie obvodu parciel podľa priloženej prílohy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodať dielo v lehote na plnenie zmluvy,  s dodaním do miesta plnenia, ktorým je organizačná jednotka Objednávateľa.
Súčasťou ceny za dielo sú všetky náklady Dodávateľa s riadnym vykonaním diela, najmä náklady na dopravu na miesto merania, vytýčenie, poplatky za overenie geometrického plánu na príslušnom Okresnom úrade, katastrálnom odbore, náklady na odkonzultovanie a doručenie geometrických plánov Objednávateľovi, ako aj všetky ostatné náklady Dodávateľa súvisiace s realizáciou zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie úradne overených geometrických plánov v požadovanom počte, originál verzie  vyhotovenej v tlačenej forme a súčasne aj dodanie v elektronickej /digitálnej podobe.
Pred zameraním geometrických plánov je potrebné kontaktovať  kontaktnú osobu Objednávateľa za účelom určenia hraníc.
Dodávateľ postupuje pri vyhotovení geometrických plánov v zmysle Smernice na vyhotovovanie geometrických plánov a vytyčovanie hraníc pozemkov ÚGKK SR č. S 74.20.73.43.00/1997 a predpisov v platnom znení ku dňu dodávky.
Dodávateľ zabezpečí overenie geometrických plánov podľa § 9 zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii na príslušnom Okresnom úrade, katastrálnom odbore.
Stav právny je totožný s registrom C Katastra nehnuteľností.
Geometrické plány sa vyhotovia podľa stavu popisných informácií Katastra nehnuteľností (bude spĺňať podmienky zápisu do katastra nehnuteľností).
V grafickej časti geometrických plánov budú vyznačené aj susedné parcely dotknutého pozemku.
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ mal v Obchodnom/Živnostenskom registri SR uvedený predmet činnosti/podnikania geodetické a kartografické práce a aby bol zároveň držiteľom platného osvedčenia o osobitnej odbornej spôsobilosti minimálne v rozsahu podľa § 6 písm. a - e zákona č. 215/1995 Z.z. o geodézii a kartografii (autorizovaný geodet), ktoré má preukázať schopnosť dodávateľa poskytovať jednotlivé činnosti, ktoré sú súčasťou predmetu obstarávania a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej odbornej úrovni. V prípade nedodržania uvedeného je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neúčinnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia, vo faktúre uviesť rozpis položiek.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru č.6,080 01, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

30.09.2023 15:00

1,00 celok

2 000,00

1 980,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.08.2023 14:10

11.08.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 268
 28
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2023 07:42 - Vstupná ponuka 1 969,00 € Cena bez DPH
11.08.2023 14:18 - Najvýhodnejšia ponuka 1 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS