30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48258474
DIMARKO, s.r.o.
Odborárska 52, Bratiskava, 83102, SVK
Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
miska, tácka, príbor, pohár
Tovar, Služba
1. Sada dreveného príbora (nôž+vidlička+lyžica+obrúsok)
|
|
---|---|
Funkcia |
Príborová sada drevená (nôž-vidlička-lyžica-obrúsok) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | bal | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Balenie | 50 sád/bal |
Obsah balenia | nôž-vidlička-lyžica-obrúsok |
Farba | prírodná |
Materiál | drevo |
Drevený príbor má dĺžku 16,5 cm a je prírodnej farby. | |
Hygienicky zabalená sada drevených príborov obsahuje nôž, vidličku, lyžicu a papierový obrúsok. Príbor má dĺžku 16,5 cm a je vyrobený z dreva. Papierový obrúsok má 2-vrstvy, rozmer 24x24cm, skladanie 1/8 a vyrobený je zo 100% celulózy. Príbor je vhodný pre studené a teplé jedlá do 100°C. Neobsahuje žiaden vosk ani lamináciu a má robustný dizajn. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia. |
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
kpt. Jána Nálepku 1, 075 01, Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
16.08.2023 13:42 — 29.09.2023 13:42
1,00 podľa opisného formulára
426,30
426,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2023 13:44
14.08.2023 13:41
14.08.2023 13:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.08.2023 10:06 - Vstupná ponuka | 426,30 | € | Cena bez DPH |
13.08.2023 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 420,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: