• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2023 10:55

Detail zákazky Z20238429

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2023 10:55

Základné údaje

Z20238429

OF-273776

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8200131

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

35763469

Slovak Telekom, a.s.

Bajkalská 28, Bratislava, 81762, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Telekomunikačné služby

Telekomunikačné služby, Telefónne služby, Mobilný internet

  • 64200000-8 - Telekomunikačné služby
  • 64215000-6 - Telefónne služby prostredníctvom IP
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Telekomunikačné služby
Funkcia
Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť poskytovanie nasledujúcich komunikačných služieb: • Bezpečný centrálny prístup do verejnej siete Internet; • Prenos a distribúcia multimediálnych streamov (video / hlas / data); • Integrácia interných hlasových komunikačných služieb do verejnej siete Internet; • Prepojenie do verejnej telefónnej siete a poskytovanie komplexných hlasových komunikačných služieb
Garancia kvality poskytovaných služieb (Service Level Agreement) Garantovaná kvalita poskytovaných služieb stanovuje hodnoty nasledovných kvalitatívnych parametrov: • Požadujeme zabezpečiť dostupnosť komunikačnej infraštruktúry 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365 dní v roku.
Monitoring • Pre potreby prevádzky a údržby, za účelom včasnej a korektnej identifikácie poruchy prenosových trás, telekomunikačných zariadení a príslušenstiev, požadujeme zabezpečiť pre účastníka nepretržité monitorovanie a odhladovanie prenosových trás a to 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365 dní v roku. • Požadujeme zabezpečenie monitorovania technických a kvalitatívnych parametrov prenosovej trasy so zabezpečením identifikácie nesúladu týchto parametrov s ich garantovanými alebo odporúčanými hodnotami s následnou možnosťou určiť príčinnú podstatu ich degradácie.
Požadované minimálne parametre kvality poskytovaných služieb: Dostupnosť služby minimálne 99,58% Prevádzka dohľadového centra 24h/ 365 dní Zákaznícka podpora- priama 24h/ 365 dní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
I. Telekomunikačné služby mesiac 36
II. Optické pripojenie (L2 VPN) do siete LAN úradu TSK komplet 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
I. Telekomunikačné služby špecifikácia a rozsah poaskytovaných služieb
A) Hlasové služby pevnej siete - opis Hlasová služba musí zahŕňať:
- zachovanie jestvujúcich telefónnych čísiel
- predvoľba DDI 1000 ako SIP Trunk
- 60 súbežných IP SIP Trunk hovorových kanálov
- ceny volaní na pevné a mobilné siete
- zabezpečený a vyhradený dátový kanál pre hlasové kanály
Službu VoIP žiadame poskytovať prostredníctvom pripojenia na báze ethernet a to konkrétne prostredníctvom jedného fyzického 100Mb/s portu cez privátny VPN prístup poskytovateľa na SIP Server s garantovou prenosovou rýchlosťou 5 Mbit/s s naroutovaným LAN Subnetom pre účely registrácie PBX na SIP Server poskytovateľa. Odovzdanie služby na samostatnom CISCO Edge na 1 LAN porte v mode access . požaduje sa
Alternatívna konektivita pre poskytovanie VoIP služby môže byt symetrický garantovaný prístup do Internetu s jedinou verejnou IP adresou. To znamená, že rovnako pripojenie SIPTRUNKU bude prevádzkované prostredníctvom jedinej verejnej IP adresy routovanej na jediný LAN PORT. požaduje sa
Obe služby musia byť kompatibilné s PBX Panasonic KXNSX1000 požaduje sa
Doba plnenia je 36 mesiacov a súčasťou plnenia je aj poskytnutie koncového zariadenia pre manažment VoIP služby. požaduje sa
B) Internetové pripojenie (primárne a sekundárne) - opis Primárne pripojenie časovo neobmedzené pripojenie účastníka do internetu s obmedzením maximálnej rýchlosti pripojenia s týmito parametrami:
minimálna rýchlosť download 400Mbit
minimálna rýchlosť upload 400Mbit
pevná IP adresa (maska siete/29) 5x
agregácia 1:1
nezávislý backup primárneho pripojenia minimálna rýchlosť download: 15Mbit, minimálna rýchlosť upload: 5Mbit požaduje sa
router Cisco požaduje sa
technológia primárneho pripojenia optická
Doba plnenia je 36 mesiacov a súčasťou plnenia je aj poskytnutie koncového zariadenia. požaduje sa
Podrobná špecifikácia pripojenia koncového bodu je uvedená v nasledujúcom popise:
Prístupová kapacita primárneho pripojenia musí byť symetrická a minimálna požadovaná kapacita je 400 Mbit/s.
Primárne pripojenie musí umožniť navýšenie prístupovej kapacity minimálne na hodnotu 1000 Mbit/s bez potreby zmeny hardvéru prístupovej platformy výlučne zmenou konfigurácie prístupovej platformy bez prerušenia prevádzky, resp. s minimálnym prerušením prevádzky v rámci tolerovanej doby nedostupnosti služby.
Táto funkcionalita navýšenia primárneho pripojenia je potrebná z dôvodu realizácie projektu virtualizácie a postupného využívania cloudových riešení v súčasnosti a v nasledujúcom období, pričom je teraz ťažké presne zadefinovať nárast potrieb pre činnosti, ktoré budú realizované v nasledujúcich rokoch. Krátkodobým navýšením kapacity primárneho pripojenia sa rozumie navýšenie v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:00, pričom súhrnný čas navýšenia za jeden koncový bod nepresiahne 10 hodín mesačne.
Sekundárne pripojenie koncového bodu musí byť zrealizované prostredníctvom nezávislej fyzickej trasy. Prístupová kapacita sekundárneho pripojenia musí umožňovať prenos dát v smere k užívateľovi s kapacitou minimálne 30 Mbit/s a pre prenos dát v smere od užívateľa s kapacitou minimálne 10 Mbit/s.
Služba prístupu do siete Internet bude ukončená smerovačom vhodnej výkonnostnej kategórie minimálne Cisco, prípadne ekvivalentným zariadením, ktoré zabezpečí automatické prepojenie vypadnutej primárnej linky na sekundárne pripojenie. Každý použitý typ prístupu musí garantovať poskytnutie rýchlostí v požadovanom rozsahu a nesmie byť obmedzený zdieľaním prenosovej kapacity s inými užívateľmi. Prístup do siete Internet bude ukončený na Ethernet elektrickom rozhraní 10/100 Mbit/s a/alebo 10/100/1000 Mbit/s alebo optickom rozhraní 1000 Mbit/s.
Služba pripojenia musí zahŕňať aj dodávku a správu CE smerovača, ktorého parametre odpovedajú vyššie uvedeným údajom.
C) Správa a servis a PBX Panasonic KXNSX1000 Predmetom zákazky je záväzok zhotoviteľa:
a. vykonávať pre objednávateľa servisnú činnosť, odborné poradenstvo a konzultačnú činnosť IKT (informačno-komunikačných technológií) a BIT (bezpečnostno-informačných technológií) objednávateľa, na mieste a v rozsahu podľa Tab. č.1 požaduje sa
b. poskytovať servisné zásahy servisným technikom na výzvu objednávateľa, príp. zhotoviteľ môže tieto vykonať na základe výsledkov diagnostických nástrojov alebo diaľkového dohľadu, požaduje sa
c. poskytovať bezplatné služby Hot – Line (telefonické alebo emailové konzultácie) pri problémoch vzniknutých na IKT a BIT objednávateľa priamo súvisiacich s predmetom tejto Zmluvy. Táto poradenská činnosť nesmie mať charakter spracovania technologického projektu. Rozsah poradenskej činnosti a telefonickej konzultácie nie je zarátaný v celkovom počte nárokovaných hodín, Požaduje sa
d. vykonávať servisné zásahy, mimozáručnú a pozáručnú údržbu na komponentoch a zariadeniach jednotlivých systémov na mieste a v rozsahu podľa Tab č.1. Záručný servis bude poskytovaný len na zariadeniach dodaných zhotoviteľom, Požaduje sa
e. po uplynutí 1 kalendárneho roku od účinnosti tejto Zmluvy vykonať „výročnú“ obhliadku IKT a BIT objednávateľa a následne ju opakovane vykonávať vždy po uplynutí ďalších dvanástich mesiacov. Požaduje sa
II. Optické pripojenie (L2 VPN) do siete LAN úradu TSK špecifikácia a rozsah poskytovaných služieb
Predmetom zákazky je zriadenie a poskytovanie garantovanej služby obojsmernej dátovej komunikácie cez optické pripojenie (L2 VPN) do siete LAN úradu TSK vrátane dodávky konfigurácie a správy koncového zariadenia v určenom priestore serverovne pre potreby obstarávateľa na adrese Brnianska 1997/3, Trenčín. Požaduje sa
Požiadavky na pripojenie:
Spôsob pripojenia: optická prípojka
Požadovaná kapacita pripojenia: 1Gbit/s symetricky
• Symetrická linka (tzn. s rovnakou rýchlosťou pre download a upload) bez agregácie (tzn. linka musí byť vyhradená len pre verejného obstarávateľa a nie je s zdieľaná iným zákazníkom poskytovateľa) s garantovanou prenosovou rýchlosťou; Požaduje sa
• obstarávateľ požaduje použitie technológie alebo technologických zariadení s podporou rýchlosti pripojenia minimálne 1Gbit/s bez výmeny technológie alebo zariadení. Požaduje sa
• Nelimitovaný časový 24/7 a dátový prenos oboma smermi download/upload; Požaduje sa
• Prístup služby ukončený do LAN - Ethernet rozhraní 1000-baseT (RJ45); Požaduje sa
• Služba ukončená smerovačom vhodnej výkonnostnej kategórie; Požaduje sa
Ponuka pripojenia musí zahŕňať dodávku, prenájom a správu koncového zariadenia (CE smerovača), ktorého parametre zodpovedajú vyššie uvedeným údajom. Požaduje sa
Súčasťou poskytovanej komunikačnej služby musia byť aj súvisiace služby monitorovania siete, správy a údržby siete, správy a údržby dodaných koncových zariadení (vrátane aktualizácií), administrácie a prevádzkovej podpory. Požaduje sa
Požiadavky na SLA:
• Poskytovanie zákazníckej podpory 24h/365 dní (nepretržite) s garantovanou úrovňou poskytovanej služby v ktorej sa musí zohľadniť požiadavka na dostupnosť služby minimálne v hodnote 99,5%; • Doba odstránenia poruchy: do 8 hodín od nahlásenia; • Vyžaduje sa vzdialený prístup k monitorovaniu služby/ideálne napr. cez web portál s možnosťou monitoringu stavu poskytovanej služby; • Vyžaduje sa automatický monitoring so zasielaním notifikácií (sms/email) o výpadkoch a poruchách dostupnosti poskytovanej služby najneskôr do 5 minút od začatia výpadku. Požaduje sa
Objednávateľ požaduje zriadiť pripojenie a odovzdať ho objednávateľovi najneskôr do 10 odo dňa účinnosti Zmluvy tak, aby verejný obstarávateľ mohol pripojenie otestovať a následne riadne odoberať služby. . Požaduje sa
V prípade potreby vybudovať novú telekomunikačnú prípojku, verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača/poskytovateľa dotiahnuť optickú prípojku do objektu/areálu výkopom zemnej káblovej ryhy, pokládkou chráničky, vrátane zásypu a zhutnenia a spätných povrchových úprav Požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Mesačná fakturácia služieb. Splatnosť faktúr minimálne 30 dní. Dodávateľ bude vystavovať mesačne faktúry na telekomunikačné služby na základe fakturačných profilov podľa požiadavky objednávateľa.
V celkovej cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky poplatky potrebné na prenos existujúcich čísiel k dodávateľovi (existujúce čísla nie sú viazané).
Objednávateľ nie je povinný platiť odplatu po dobu, počas ktorej nemohol služby riadne užívať z dôvodov na strane dodávateľa.
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

01.09.2023 00:00 — 31.08.2026 00:00

1,00 komplet

98 000,00

98 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.08.2023 13:33

14.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 79
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.08.2023 13:42 - Vstupná ponuka 97 999,00 € Cena bez DPH
11.08.2023 16:35 - Najvýhodnejšia ponuka 97 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS