• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2023 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2023 12:50

Detail zákazky Z20238424

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2023 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2023 12:50

Základné údaje

Z20238424

OF-276773

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8200161

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho materiálu pre Generálnu prokuratúru Slovenskej republiky

kancelársky materiál, kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmet zákazky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spisová doska A4 mramor čierna ks 500
Tekuté lepidlo,30ml,transparentné ks 48
Zvýrazňovač fluorescenčný atrament, šírka stopy 1-4,6mm, klinový hrot-oranžový ks 100
Listová odkladacia zásuvka čierna, rozmer 346x56x255mm ks 20
Zvýrazňovač fluorescenčný atrament, šírka stopy 1-4,6mm, klinový hrot-zelený ks 100
Rozošívačka na všetky typy spiniek, malá ks 30
Zošívačka veľkokapacitná B40/4 ks 5
Zošívačka B10FC, náplň 50 spiniek, hĺbka zošívania 3,6 cm, kapacita listov 15 ks 10
Zvýrazňovač fluorescenčný atrament, šírka stopy 1-4,6mm, klinový hrot-žltý ks 100
Záložka samolepiaca 15x50 v balení 5 farieb po 100 listov, prelepiteľné ks 60
Bloček samolepiaci 75x75 žltý po 100 listov ks 200
Nožnice univerzálne 25,5cm ks 24
Spinky 24/6 DIN/1000/ bal 150
Spinky do zošívačky 23/13 DIN/1000/ bal 30
Euroobal A4 lesklý 50 mic 100ks/bal bal 100
Obálka C5 s páskou, biele, rozmer 192x229mm ks 10 000
Pečiatková farba 30 ml červená ks 12
Pečiatková farba 30 ml modrá ks 24
Strúhadlo plastové s boxom ks 40
Korekčný roller 4,2mm x 10 m ks 60
Guľôčkové pero klikacie modré, hrot 0,7 mm ks 200
Popisovač na biele tabule s okrúhlim hrotom, šírka stopy 1,3-3mm, 4ks/sada sada 10
Stierka na suché stierateľné povrchy na biele tabule ks 10
Vymeniteľné handričky na stierku, 10ks/balenie bal 10
Bublinková obálka na CD, rozmer 175x165 mm, balenie 100 ks bal 1
Obálky kartónové na CD, rozmer 160x160 mm, biele ks 100
Permanentný popisovač na alkohol. báze, okrúhly hrot, šírka stopy 2,5mm, čierny ks 30
Liner 2811, šírka stopy 0,3mm, červený ks 50
Liner 2811, šírka stopy 0,3mm, čierny ks 50
Popisovač na biele tabule s okrúhlym hrotom, šírka stopy 1,3-3mm, rúžový ks 5
Popisovač na biele tabule s okrúhlym hrotom, šírka stopy 1,3-3mm, žltý ks 5
Popisovač na biele tabule s okrúhlym hrotom, šírka stopy 1,3-3mm, oranžový ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V prípade, že sa jednotlivé položky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, značku alebo typ môže uchádzač vo svojej ponuke ponúknuť ekvivalent. Požadované výrobky musia spĺňať minimálne parametre určené obchodnými názvom výrobku podľa špecifikácie, ktorú uviedol objednávateľ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nesplnenie niektorej z častí technických vlastností alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy môže Objednávateľ od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

28.08.2023 08:00

1,00 ako celok podľa opisného formuláru

4 706,65

3 922,21

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2023 12:43

14.08.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2023 11:58 - Vstupná ponuka 4 706,64 € Cena s DPH
14.08.2023 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka 4 705,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS