• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 13:35

Detail zákazky Z20238407

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 13:35

Základné údaje

Z20238407

OF-276743

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8194746

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalendáre a diáre (potlač, logo)

kalendár, diár, logo, potlač

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79341000-6 - Reklamné služby
  • 79342200-5 - Propagačné služby
  • 79340000-9 - Reklamné a marketingové služby
  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 22817000-0 - Diáre alebo osobné organizéry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalendáre a diáre (potlač, logo)
Funkcia
Kalendáre a diáre  s potlačou (logo).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný plánovací stolový kalendár stĺpcový 250x125 mm, rozsah 29 listov, kalendárium: týždňové stĺpcové s menami, väzba: špirála, reklamná potlač farebného loga 60 x 25 mm ks. 60
Nástenný kalendár štandard 3-mesačný s menami SR, modrý, 295x430 mm, rozsah 12 listov, Väzba: šitá s perforáciou V3, Kalendárium:, názvy mesiacov a dní v SK, reklamná potlač farebného loga: 170 x 40 mm ks. 5
Diár denný 2024 Manager sivý A5 – Diár denný A5, pre každodenné zaznamenávanie rôznych poznámok: predná strana pre osobné údaje, prehľadný kalendár na rok 2024 a 2025, plánovací kalendár mesačný na rok 2024, poznámkový kalendár na rok 2024, sviaky doma a v zahraničí na rok 2024, školské prázdniny v roku 2024, zoznam PSČ, telefónnych predvolieb, EČV, prevodové tabuľky a formáty papiera, zoznam mien, miesto na poznámky, textilný označovač strán, rozmer: 14 x 20 cm, reklamná potlač farebného loga: 30 x 15 mm ks. 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnymi uvedenými parametrami.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov bezodkladne po uzatvorení zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude zodpovedať zadanej špecifikácii. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si  právo od zmluvy odstúpiť a tovar neprevziať.
Objednávateľ sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi vzor reklamnej potlače v elektronickej podobe do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Miesto umiestnenia potlače na tovare určí objednávateľ a bude predmetom diskusie počas tvorby návrhov vizualizácie predmetu zákazky.
Pred odoslaním objednávky bude dodávateľom predložený návrh vizualizácie predmetu zákazky. Až po odsúhlasení návrhu vizualizácie predmetu zákazky objednávateľom môže byť odoslaná objednávka reklamných predmetov.
Dodávku je povinný dodávateľ ohlásiť kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (nefunkčný, použitý, poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, doprava na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

14.08.2023 08:00 — 25.08.2023 15:00

95,00 kus

494,40

412,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.08.2023 11:05

11.08.2023 11:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2023 11:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 742
 145
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.08.2023 11:56 - Vstupná ponuka 494,40 € Cena s DPH
10.08.2023 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 490,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS