• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 10:50

Detail zákazky Z20238389

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 10:50

Základné údaje

Z20238389

OF-276903

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8194732

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

37954521

Slovenská legálna metrológia, n.o.

Geologická 9966/1, Bratislava - mestská časť Podunajské Biskupice, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácie meteorologických meradiel

kalibrácia

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digitálny referenčný tlakomer CRYSTAL XP2i - kalibrácia
Funkcia
Kalibrácia - vykonanie kalibrácie, vystavenie kalibračného protokolu a záznamu do prevádzkovej dokumentácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Rozsah meranej veličiny Mpa 0 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: digitálny
Meraná veličina: tlak
Vystavenie kalibračného protokolu: áno
Záznam do prevádzkovej dokumentácie: áno
Vykonanie kalibrácie: áno
 2. Dataloger U3120 - kalibrácia
Funkcia
Kalibrácia - vykonanie kalibrácie, vystavenie kalibračného protokolu a záznamu do prevádzkovej dokumentácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Rozsah meranej veličiny: teplota ℃ -30 +70
Rozsah meranej veličiny: vlhkosť % 0 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonanie kalibrácie: áno
Vystavenie kalibračného protokolu: áno
Záznam do prevádzkovej dokumentácie: áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Spolu s dodávkou služby predložiť certifikát výrobku alebo potvrdenie zhody s príslušnými harmonizovanými alebo vhodnými technickými normami alebo s inými normatívnymi dokumentmi.
Vypracovanie a dodanie správy (certifikát, protokol) o vykonaní kalibrácie, overenia.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list. V prípade, že dodací list je súčasťou faktúry tak dodá 2x faktúru.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Kalibráciu (overenie) zariadenia môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne tri dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Nedodržanie ktorejkol'vek podmienky a požiadavky objednávatel'a uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovat' za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávatel'a odstúpit' od zmluvného vzt'ahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávatel'a.
Na vykonanú službu-kalibráciu poskytne dodávatel' zákonnú záruku.
Služba bude objednávatel'om prevzatá na základe preberacieho zápisu poverenou osobou v pracovných clůoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Zápis musí obsahovat' dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie miesta dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzaíie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Dodávatel' sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručit' objednávatelovi podrobný rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávatel'a do 3 pracovných dní od doručenia podrobnej technickej a cenovej špecifikácie, ponuku dodávalel'a odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňat' požiadavky objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lesík Delostrelcov 1, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

28.08.2023 09:41 — 06.10.2023 09:41

2,00 ks

209,00

174,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.08.2023 09:43

11.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 367
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.08.2023 09:59 - Vstupná ponuka 208,80 € Cena s DPH
08.08.2023 17:14 - Najvýhodnejšia ponuka 160,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS