30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
37954521
Slovenská legálna metrológia, n.o.
Hviezdoslavova 31, Banská Bystrica, 97401, SVK
Kalibrácie meteorologických meradiel
kalibrácia
Služba
1. Digitálny referenčný tlakomer CRYSTAL XP2i - kalibrácia
|
|
---|---|
Funkcia |
Kalibrácia - vykonanie kalibrácie, vystavenie kalibračného protokolu a záznamu do prevádzkovej dokumentácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 1 | ||
Rozsah meranej veličiny | Mpa | 0 | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis: | digitálny |
Meraná veličina: | tlak |
Vystavenie kalibračného protokolu: | áno |
Záznam do prevádzkovej dokumentácie: | áno |
Vykonanie kalibrácie: | áno |
2. Dataloger U3120 - kalibrácia
|
|
---|---|
Funkcia |
Kalibrácia - vykonanie kalibrácie, vystavenie kalibračného protokolu a záznamu do prevádzkovej dokumentácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 1 | ||
Rozsah meranej veličiny: teplota | ℃ | -30 | +70 | |
Rozsah meranej veličiny: vlhkosť | % | 0 | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonanie kalibrácie: | áno |
Vystavenie kalibračného protokolu: | áno |
Záznam do prevádzkovej dokumentácie: | áno |
Názov |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Spolu s dodávkou služby predložiť certifikát výrobku alebo potvrdenie zhody s príslušnými harmonizovanými alebo vhodnými technickými normami alebo s inými normatívnymi dokumentmi. |
Vypracovanie a dodanie správy (certifikát, protokol) o vykonaní kalibrácie, overenia. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list. V prípade, že dodací list je súčasťou faktúry tak dodá 2x faktúru. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Kalibráciu (overenie) zariadenia môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia. |
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne tri dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Nedodržanie ktorejkol'vek podmienky a požiadavky objednávatel'a uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovat' za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávatel'a odstúpit' od zmluvného vzt'ahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávatel'a. |
Na vykonanú službu-kalibráciu poskytne dodávatel' zákonnú záruku. |
Služba bude objednávatel'om prevzatá na základe preberacieho zápisu poverenou osobou v pracovných clůoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Zápis musí obsahovat' dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie miesta dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzaíie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
Dodávatel' sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručit' objednávatelovi podrobný rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom. |
Kontaktná osoba objednávatel'a do 3 pracovných dní od doručenia podrobnej technickej a cenovej špecifikácie, ponuku dodávalel'a odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňat' požiadavky objednávateľa. |
Lesík Delostrelcov 1, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
28.08.2023 09:41 — 06.10.2023 09:41
2,00 ks
209,00
174,17
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2023 09:43
11.08.2023 10:00
11.08.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2023 09:59 - Vstupná ponuka | 208,80 | € | Cena s DPH |
08.08.2023 17:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 160,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: