• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2023 10:05

Detail zákazky Z20238379

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2023 10:05

Základné údaje

Z20238379

OF-276181

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8273249

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36289906

MIVASOFT, spol. s r.o.

M.R. Štefánika 67/14, Šaľa, 927 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou - vybavenie virtuálnej 3D učebne

softvérové licencie, interaktívna 3D sada, pracovná stanica, monitor, 3D okuliare, notebook, router

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 48190000-6 - Softvérový balík pre oblasť vzdelávania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sada pre žiakov - softvérové licencie
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Softvérové licencie ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Aplikácia EDU VR žiak softvérové licencie pre žiaka, ktoré zabezpečujú prehrávanie vytvorených lekcií
Multiplayer pre viacerých užívateľov áno
Kompatibilné so zariadením 3D okuliare s min. 256 GB pamäťou áno
Možnosť interakcií s rozdielnymi full body avatarmi, podávanie predmetov, skladanie 3D modelov áno
 2. Sada pre učiteľa - softvérové licencie
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Softvérové licencie ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Aplikácia EDU VR učiteľ softvérové licencie, ktoré zabezpečujú vytváranie prostredí a lekcií
Možnosť vytvárať 3D animácie áno
Puzzle modul na vytváranie celkov z rozdelených 3D modelov áno
Možnosť vytvárať 3D prostredia áno
Kompatibilita s EDU VR žiak áno
Možnosť vytvárať 3D písmo z 2D textu áno
Možnosť vytvárať testy s 3D interaktívnymi úlohami áno
50 rozdielnych full body avatarov áno
Multiplayer pre minimálne 12 užívateľov áno
Min. 15 000 3D modelov vo formáte fbx alebo bundle k rôznym vyučovacím predmetom áno
 3. Sada lekcií
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sada lekcií ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Interaktívna 3D sada s min. 40 lekciami pre jeden študijný odbor / Strojárstvo, Obchod a podnikanie a iné/ z toho každý odbor musí obsahovať min. 5 000 ks rozdielnych 3D modelov vo formáte fbx alebo bundle
Zobrazenie 2D/3D áno
Každá lekcia musí obsahovať test s min. 9 otázkami a jednou interaktívnou úlohou áno
 4. Pracovisko žiaka  - Pracovná stanica s monitorom, 3D okuliare
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovná stanica s monitorom, 3D okuliare celok 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovná stanica s monitorom:
- výkon procesora min. 15 000 bodov podľa Benchmark
- 16 GB DDR4 áno
- 256 GB SSD + 1 TB HDD áno
- operačný systém min. Windows 10 Pro alebo ekvivalent
- grafická karta so samostatnou pamäťou min. 8 GB, výstupom vhodná na prácu s 3D VR a 3D okuliarmi áno
- zodpovedajúce PSU s active PFC áno
- klávesnica + myš áno
- RJ45 konektor + min. 5x USB konektor, audio output áno
- min. 24´´ FULL HD monitor s DVI alebo HDMI alebo Display port vstupom áno
- zodpovedajúca kabeláž áno
3D okuliare:
- pamäť min. 256 GB
- samostatne fungujúce áno
- rozlíšenie na jedno oko QHD 1832 x 1920 px áno
- celkové rozlíšenie 4K 3664 x 1920 px áno
- vlastnosti Mikrofón, Slúchadlá áno
- konektivita Bleutooth, Wi-fi, USB-C áno
- set ovládačov do rúk (ľavý  + pravý) súčasťou balenia áno
- referenčný model Uculus Quest 2
 5. Pracovisko učiteľa - Notebook
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výkon procesora min. 10 000 bodov podľa Benchmark
Min. 32 GB DDR4 áno
Min. 512 GB SSD áno
Operačný systém min. Windows 10 Pro alebo ekvivalent
Grafická karta so samostatnou pamäťou min. 8 GB, výstupom vhodná na prácu s 3D VR a 3D okuliarmi áno
klávesnica + myš áno
RJ45 konektor + min. 2 x USB konektor, audio output áno
Display 15,6´´  - 17´´
Zodpovedajúca kabeláž áno
 6. Sada vybavenia - Router
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Router ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1 x GBE WAN áno
8 x GBE LAN áno
2 x USB áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa musí preukázať technickým listom a prístupovými údajmi do systému.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, inštaláciu a uvedenie do prevádzky na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia min. 3 osôb. Návod na obsluhu a údržbu/kompletná dokumentácia v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Ak sa v technickej  špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr.  prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku, ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet  s rozpisom jednotkových cien jednotlivých položiek s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný  predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo  v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy, požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu.
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, originál, v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou  faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach.
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ“ OPEP v platnom znení.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska cesta 76, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika

19.09.2023 09:00 — 30.11.2023 14:00

1,00 celok

113 383,60

94 486,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.08.2023 10:39

05.09.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 574
 50
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.08.2023 13:09 - Vstupná ponuka 113 383,20 € Cena s DPH
04.09.2023 11:34 - Najvýhodnejšia ponuka 112 798,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS