36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36289906
MIVASOFT, spol. s r.o.
M.R. Štefánika 67/14, Šaľa, 927 01, SVK
Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou - vybavenie virtuálnej 3D učebne
softvérové licencie, interaktívna 3D sada, pracovná stanica, monitor, 3D okuliare, notebook, router
Tovar, Služba
1. Sada pre žiakov - softvérové licencie
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Softvérové licencie | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Aplikácia EDU VR žiak | softvérové licencie pre žiaka, ktoré zabezpečujú prehrávanie vytvorených lekcií |
Multiplayer pre viacerých užívateľov | áno |
Kompatibilné so zariadením 3D okuliare s min. 256 GB pamäťou | áno |
Možnosť interakcií s rozdielnymi full body avatarmi, podávanie predmetov, skladanie 3D modelov | áno |
2. Sada pre učiteľa - softvérové licencie
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Softvérové licencie | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Aplikácia EDU VR učiteľ | softvérové licencie, ktoré zabezpečujú vytváranie prostredí a lekcií |
Možnosť vytvárať 3D animácie | áno |
Puzzle modul na vytváranie celkov z rozdelených 3D modelov | áno |
Možnosť vytvárať 3D prostredia | áno |
Kompatibilita s EDU VR žiak | áno |
Možnosť vytvárať 3D písmo z 2D textu | áno |
Možnosť vytvárať testy s 3D interaktívnymi úlohami | áno |
50 rozdielnych full body avatarov | áno |
Multiplayer pre minimálne 12 užívateľov | áno |
Min. 15 000 3D modelov vo formáte fbx alebo bundle k rôznym vyučovacím predmetom | áno |
3. Sada lekcií
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sada lekcií | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Interaktívna 3D sada s min. 40 lekciami pre jeden študijný odbor / Strojárstvo, Obchod a podnikanie a iné/ | z toho každý odbor musí obsahovať min. 5 000 ks rozdielnych 3D modelov vo formáte fbx alebo bundle |
Zobrazenie 2D/3D | áno |
Každá lekcia musí obsahovať test s min. 9 otázkami a jednou interaktívnou úlohou | áno |
4. Pracovisko žiaka - Pracovná stanica s monitorom, 3D okuliare
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovná stanica s monitorom, 3D okuliare | celok | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pracovná stanica s monitorom: | |
- výkon procesora | min. 15 000 bodov podľa Benchmark |
- 16 GB DDR4 | áno |
- 256 GB SSD + 1 TB HDD | áno |
- operačný systém | min. Windows 10 Pro alebo ekvivalent |
- grafická karta so samostatnou pamäťou min. 8 GB, výstupom vhodná na prácu s 3D VR a 3D okuliarmi | áno |
- zodpovedajúce PSU s active PFC | áno |
- klávesnica + myš | áno |
- RJ45 konektor + min. 5x USB konektor, audio output | áno |
- min. 24´´ FULL HD monitor s DVI alebo HDMI alebo Display port vstupom | áno |
- zodpovedajúca kabeláž | áno |
3D okuliare: | |
- pamäť | min. 256 GB |
- samostatne fungujúce | áno |
- rozlíšenie na jedno oko QHD 1832 x 1920 px | áno |
- celkové rozlíšenie 4K 3664 x 1920 px | áno |
- vlastnosti Mikrofón, Slúchadlá | áno |
- konektivita Bleutooth, Wi-fi, USB-C | áno |
- set ovládačov do rúk (ľavý + pravý) súčasťou balenia | áno |
- referenčný model | Uculus Quest 2 |
5. Pracovisko učiteľa - Notebook
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výkon procesora | min. 10 000 bodov podľa Benchmark |
Min. 32 GB DDR4 | áno |
Min. 512 GB SSD | áno |
Operačný systém | min. Windows 10 Pro alebo ekvivalent |
Grafická karta so samostatnou pamäťou min. 8 GB, výstupom vhodná na prácu s 3D VR a 3D okuliarmi | áno |
klávesnica + myš | áno |
RJ45 konektor + min. 2 x USB konektor, audio output | áno |
Display | 15,6´´ - 17´´ |
Zodpovedajúca kabeláž | áno |
6. Sada vybavenia - Router
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Router | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1 x GBE WAN | áno |
8 x GBE LAN | áno |
2 x USB | áno |
Názov |
Dodávateľ sa musí preukázať technickým listom a prístupovými údajmi do systému. |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, inštaláciu a uvedenie do prevádzky na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia min. 3 osôb. Návod na obsluhu a údržbu/kompletná dokumentácia v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku, ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien jednotlivých položiek s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy, požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu. |
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, originál, v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach. |
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ“ OPEP v platnom znení. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Partizánska cesta 76, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika
19.09.2023 09:00 — 30.11.2023 14:00
1,00 celok
113 383,60
94 486,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2023 10:39
05.09.2023 09:00
05.09.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.08.2023 13:09 - Vstupná ponuka | 113 383,20 | € | Cena s DPH |
04.09.2023 11:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 112 798,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: