• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2023 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2023 14:52
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2023 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2023 15:45

Detail zákazky Z20238362

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2023 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2023 14:52
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2023 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2023 15:45

Základné údaje

Z20238362

OF-276587

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8219779

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

24732061

Habilis Steel spol. s r.o.

Kurčatovova 324, Praha, 10900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Univerzálny sústruh

Univerzálny sústruh

  • 42621000-5 - Sústruhy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Univerzálny sústruh
Funkcia
Univerzálny sústruh na spracovanie kovov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Univerzálny sústruh ks 1
Posuv pinoly mm 70
Priechod vretena mm 28
Rozmery  (dxšxv) mm 1500x700x1200
Rozsah otáčok min 120 1360 (7 st)
Rozmer stolu mm 450x150
Točná dĺžka (X) mm 800
Točný priemer na ložom (L) mm 420
Točný priemer nad suportom (S) mm 290
Závity palcové záv./" 4 120 (34 st.)
Posuv vretena mm 110
Max. vzdialenosť vretena od stolu mm 215
Max. vŕtaný priemer mm 22
Max. frézovaný priemer mm 28
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Súčasťou  dodávky je inštalácia a konfigurácia dodaného tovaru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, inštaláciu a uvedenie do prevádzky na mieste plnenia.
Fakturácia bude uskutočnená až po dodaní a prevzatí predmetu kúpy. Podkladom pre vystavenie faktúry bude kupujúcim potvrdený preberací protokol. Faktúra je splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk. Okrem toho doručí do podateľne osobne alebo poštou 3 písomné rovnopisy faktúry, ako aj všetky jej prílohy
Faktúra vystavená predávajúcim musí spĺňať náležitosti v zmysle platných zákonov upravujúcich náležitosti účtovných a daňových dokladov. Na faktúre musí byť uvedený názov projektu: „Kreatívne centrum Trnava“ kód projektu v ITMS2014+: 302021ADF7 a názov operačného programu Integrovaný regionálny operačný program.
Kupujúci neposkytne predávajúcemu preddavok ani zálohovú platbu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 17, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

04.09.2023 14:53 — 22.09.2023 14:54

1,00 ks

4 664,50

3 884,58

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.08.2023 12:22

18.08.2023 14:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2023 15:07

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2023 11:38 - Vstupná ponuka 4 648,80 € Cena s DPH
18.08.2023 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka 4 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS