30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
370337075
Biuro Usług Technicznych Krzysztof Nowicki
hr. Jana Potockiego 97, Łężany, 38-423, POL
Prenosné svietidlá a príslušenstvo
prenosné svietidlo, osvetľovací systém
Tovar, Služba
1. Prenosný terénny nabíjateľný svetelný systém
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenosné svietidlo MIDI akumulátorové 18000lm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenosné svietidlo MIDI akumulátorové 18000lm | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
6 režimov svietenia | Boost, High, Medium, Medium low, Low, Medium Flashing |
krytie: IP 44 STANDARD | |
Integrovaná batéria | LI-Ion 14,8V 54,4Ah |
18x CREE-XP LED | |
čas nabíjania 6-7 hodín | |
Svetelný výkon od 7200 do 18000 lumenov | |
Integrovaný statív, jednoduché nastavenie výšky | |
S praktickými držadlami na prenášanie | |
Rozmery: 520 × 410 × 210 mm (zložené pre manipuláciu), | |
Funkcia svietenia počas nabíjania | |
Indikátor života batérie | áno |
Balenie v rátane | batérie, 2xUSB, 1x svetelná hlava, teleskopická tyč, 230V nabíjačka, obal |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Termín na dodanie tovaru bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy. |
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Termín doručenia zákazky dohodnúť s kontaktnou osobou v pracovných dňoch, spolu s tovarom, požadujeme doručiť aj faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Záručná doba musí byť minimálne 24 mesiacov od prevzatia. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní. |
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa. |
Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technická dokumentácia ... ) v slovenskom jazyku. |
Jelenecká 0, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
31.08.2023 08:00 — 14.09.2023 12:00
1,00 požadované množstvo je uvedené v obj. formulári
5 100,00
4 250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2023 14:24
28.08.2023 14:21
28.08.2023 14:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.08.2023 14:34 - Vstupná ponuka | 5 100,00 | € | Cena s DPH |
10.08.2023 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 099,75 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: