• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2023 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2023 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2023 16:25

Detail zákazky Z20238336

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2023 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2023 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2023 16:25

Základné údaje

Z20238336

OF-276276

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8224109

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

51324440

CENTRALCHEM, s.r.o.

Račianska 66, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie

chemikálie, chemické zlúčeniny, kyseliny

  • 24311000-7 - Chemické prvky, anorganické kyseliny a zlúčeniny
  • 24327000-2 - Rôzne organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka chemikálii vrátane služieb, ktoré súvisia s dopravou tovaru na miesto dodania v rámci schválených projektov OP KŽP a pre vlastné potreby z vlastných prostriedkov zo ŠR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Miesto dodania: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, regionálne centrum Spišská Nová Ves, Markušovská cesta 1, Spišská Nová Ves súbor 1
1.1    2,2dipyridyl p.a. (20g bal.) ks 1
1.2    2-propanol pre HPLC (2,5L bal.) ks 10
1.3    4-aminoantipirin p.a. (100g bal.) ks 1
1.4    4-aminobenzénsulfónamid, p.a. (250g bal.) ks 1
1.5    Acetón, p.a. (1L bal.) ks 10
1.6   Acetonitril pre HPLC (2,5L bal.) ks 20
1.7    Bromfenolová modrá / indikátor (25g bal.) ks 2
1.8    Citronan trisódny 2H2O p.a. (1kg bal.) ks 1
1.9    Dichlórisokyanuratan sodný 2H2O 98%, p.a. (1kg bal.) ks 1
1.10  Dichlórmetán SOLVANAL HPLC GG (2,5L bal.) ks 5
1.11  Etanol (lieh) – všeobecne denaturovaný (1L bal.) ks 2
1.12  Etanol (lieh) p.a. 96 %, nedenaturovaný (1L bal.) ks 2
1.13  Etylacetát (octan etylnatý) p.a. (2,5L bal.) ks 1
1.14  Fuchsín bázický / indikátor (25g bal.) ks 2
1.15  n-Hexán HPLC 99,9% (2,5L bal.) ks 100
1.16  Hydrogénftalát draselný p.a. (1kg bal.) ks 1
1.17  2- propanol p.a. (1L bal.) ks 5
1.18  Hydrogensíran draselný p.a. (1kg bal.) ks 1
1.19  Hydroxid amónny p.a. (26% kvapalný) (1L bal.) ks 1
1.20  Hydroxid sodný p.a. peletky (1kg bal.) ks 10
1.21  Chlorid horečnatý .6H2O p.a. (1kg bal.) ks 1
1.22  Chlorid sódny p.a. (1kg bal.) ks 20
1.23  Kyselina chlorovodíková p.a. (50L bal.) ks 2
1.24  Kyselina octová p.a.  (1L bal.) ks 10
1.25  Kyselina octová p.a. obsah Cl- < 1 mg/l pre stanovenie AOCl, EOCl (2,5L bal.) ks 1
1.26  Kyselina sírová 96 % p.a (1L bal.) ks 50
1.27  Kyselina trichloroctová, p.a. (1kg bal.) ks 2
1.28  Metanol LC MS (2,5L bal.) ks 5
1.29  Odmerný roztok hydroxid sodný 1,0 mol/l, veľkosť balenia 10l titripack s vypúšťacím ventilom, TitriPUR® (10L bal.) ks 1
1.30  Odmerný roztok kyselina chlorovodíková 1,0 mol/l, veľkosť balenia 10l titripack s vypúšťacím ventilom, TitriPUR® ks 1
1.31  N,N-dimetyl-p-fenyléndiamín síran 98%, p.a.  (25g bal.) ks 1
1.32  Laboratórny čistiaci prostriedok, alkalický, bez tenzidov, fosforových zlúčenín a bez oxidačných zložiek  pre umývanie  laboratórneho skla v umývacom automate (10L bal.) ks 5
1.33  Laboratórny čistiaci prostriedok, kyslý neutralizačný, bez tenzidov, fosfátov a dusíka pre umývanie  laboratórneho skla v umývacom automate (10L bal.) ks 5
1.34  Odmerný roztok KMnO4 o koncentrácii 0,02 mol/l (1L bal.) ks 10
1.35  Odmerný roztok šťaveľan sodny 0,05 mol/l ks 10
1.36  Odmerný roztok kyselina šťaveľová 0,05 mol/l (1L bal.) ks 2
1.37  Octan sodný p.a. bezvodý  (1kg bal.) ks 2
1.38  Oxid wolfrámový p.a.  (100g bal.) ks 10
1.39  Peroxid sodíka, p.a. (1kg bal.) ks 1
1.40  Peroxid vodíka, obsah Sn menej ako 0.02 mg/l (1L bal.) ks 10
1.41  Pyridín p.a. ks 3
1.42  Regeneračná soľ - do umývačky lab. skla, granuly 0,5 cm (1kg bal.) ks 8
1.43  Salicylan sodný p.a. (1kg bal.) ks 4
1.44  Silikagel-zrnitosť 60A 0,2-0,5mm, chromatografický (1kg bal.) ks 10
1.45  Síran sódny, bezvodý p.a. (1kg bal.) ks 2
1.46  Sulfid sodný hydrát,min. 98%, p.a. (250g bal.) ks 1
1.47  Chelaton II. min 99%, 500 g (Kyselina etyléndiaminotetraoctová, EDTA) (500g bal.) ks 1
2. Miesto dodania: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, regionálne centrum Košice, Jesenského 8, 040 01 Košice súbor 1
2.1  Acetón, p.a. (1ml bal.) ks 1
2.2  Borovicový olej, 100 % (100ml bal.) ks 1
2.3 Etanol (lieh) p.a. 96 %, nedenaturovaný (1L bal.) ks 2
2.4 Metavanadičnan amónny, p.a. NH4VO3 (250g bal.) ks 1
2.5 Molybdenan amónny tetrahydrát, p.a. (NH4)6Mo7O24.4H2O (250g bal.) ks 1
2.6 Peroxid vodíka 30 % p.a. (1L bal.) ks 4
2.7 pH Pufračný roztok; pH 4,01; tolerancia +0,02 (500ml bal.) ks 2
2.8 Polyetylénglykol PEG m.w. 300  (2,5L bal.) ks 1
2.9 pH Pufračný roztok; pH 7,01; tolerancia +0,02 (500ml bal.) ks 2
2.10  Polyvinyl alkohol (PVA), 99-100% hydrolyzovaný, approx. M.W. 124,000 (25g bal.) ks 2
2.11  Silikagel-zrnitosť 60A 0,2-0,5mm chromatografický (1kg bal.) ks 3
2.12  Vodivosť- štandard 1413 μS/cm ± 1% µS/cm (500ml bal.) ks 1
3. Miesto dodania: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava súbor 1
3.1  Hydroxid sodný p.a.  (1kg bal.) ks 10
3.2  Kyselina mravčia p.a. 98-100%, (1L bal.) ks 2
3.3  Chlorid bárnatý dihydrát p.a.  (1kg bal.) ks 1
3.4  DL-kyselina mliečna 88% p.a. (1L bal.) ks 5
3.5  Peroxid vodíka 30% p.a.  (1L bal.) ks 4
3.6  Octan zinočnatý .2H2O p.a (1kg bal.) ks 1
3.7  Acetón, p.a. (1L bal.) ks 10
3.8  Metanol p.a. (1L bal.) ks 15
3.9  Etanol (lieh) p.a. 96 %, nedenaturovaný (1L bal.) ks 10
3.10  Kyselina octová p.a.  (1L bal.) ks 2
3.11  Benzín lekárenský (1L bal.) ks 5
3.12  Suchý ľad (CO2 v pevnom skupenstve) granuly 2-15 mm (10kg bal.) ks 30
3.13  Kyselina chlorovodíková HCl p.a. (v sklenenej fľaši) (1L bal.) ks 20
3.14  Glycerín p.a. (1L bal.) ks 2
3.15  Izopropylalkohol p.a. (1L bal.) ks 20
3.16  Toluén p.a. (1L bal.) ks 1
3.17  Chloroform p.a. (1L bal.) ks 1
3.18  Vazelína lekárenská čistá biela (1kg bal.) ks 1
3.19  Kyselina citrónová, monohydrát p.a. (1kg bal.) ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chemikálie pre potreby projektov OP KŽP a pre vlastné potreby v rozsahu bodu 1.1 až 3.19
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia ako aj ďalších nákladov súvisiacich s realizáciou a dodaním predmetu dohody na miesto plnenia. Miestom plnenia je sídlo/prevádzka objednávateľa. Predmet rámcovej dohody zahŕňa rôzne miesta plnenia.
Miesta plnenie predmetu dohody sú nasledovné: Miesto plnenia 1  /Košický kraj, okres Spišská Nová Ves, obec Spišská Nová Ves/, Miesto plnenia 2 /Košický kraj, okres Košice, obec Košice/, Miesto plnenia 3 /Bratislavský kraj, okres Bratislava, obec Bratislava-Staré mesto/
Rámcová dohoda pre predmet zákazky bude uzatvorená na dobu určitú s trvaním 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, resp. do vyčerpania jej finančného limitu. Objednávateľ požaduje od úspešného uchádzača ako dodávateľa (ďalej len "dodávateľ") akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti Rámcovej dohody podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky), zasielanej e-mailom alebo osobne kontaktnej osobe dodávateľa.
Množstvo predmetu zákazky/Rámcovej dohody je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody upravované podľa jeho aktuálnych potrieb tak, aby nebol prekročený maximálny finančný limit uvedený v Rámcovej dohode. V technickej špecifikácii sú uvedené predpokladané množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky určené len na stanovenie Maximálnej výšky zdrojov (celkovej hodnoty Rámcovej dohody). Plnenie predmetu rámcovej dohody bude realizované na základe skutočných potrieb objednávateľa.
Plnenie rámcovej dohody bude na základe písomnej Čiastkovej výzvy objednávateľa na plnenie/objednávky, zasielanej e-mailom alebo osobne kontaktnej osobe dodávateľa v rozsahu uvedenom v čiastkovej objednávke v zmysle jednotkových cien uvedených v Rámcovej dohode. Objednávateľ požaduje od dodávateľa potvrdenie prijatia Čiastkovej výzvy na plnenie/objednávky najneskôr do 1 pracovného dňa (pondelok - piatok, mimo štátnych sviatkov) od doručenia (emailom) Čiastkovej výzvy na plnenie/objednávky.
V prípade, ak počas platnosti Rámcovej dohody, bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru uvedeného v technickej špecifikácii, musí byť táto skutočnosť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená.
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením Rámcovej dohody, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu dohody podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla Rámcovej dohody.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: - preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Rámcovej dohode, alebo - nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od Rámcovej dohody.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu dohody, bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu dohody nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu dohody bude realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu dohody a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu dohody realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet dohody v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet dohody a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Platby za plnenie predmetu dohody sa budú uskutočňovať po čiastkovom protokolárnom dodaní predmetu dohody /po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb/objednávateľovi v príslušnom fakturovanom mesiaci a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe objednávky objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné do 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia dohody zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody do 7 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu dohody ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením rámcovej dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od Rámcovej dohody.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v Rámcovej dohode chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka Dodávateľa ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

12

3,00 komplet

19 673,74

16 394,78

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2023 12:20

21.08.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 150
 46
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2023 14:40 - Vstupná ponuka 19 673,74 € Cena s DPH
21.08.2023 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 19 670,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS