30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51662787
KASON, s.r.o.
Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK
Žehliaca doska alebo ekvivalent
doska na žehlenie
Tovar, Služba
1. Žehliaca doska
|
|
---|---|
Funkcia |
Doska na žehlenie, Žehliaca doska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 2 | ||
šírka žehliacej dosky | cm | 38 | ||
Dĺžka žehliacej dosky | cm | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Paropriepustný povrh žehliacej dosky | áno |
Pevná odkladacia plocha na žehličku | áno |
Snímateľný poťah | áno |
Materiál | kov / bavlna |
Elektrickou zásuvkou a držiakom el. kábla | áno |
Nastaviteľná výška | áno |
Odkladacia plocha na vyžehlenú bielizeň | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie na mieste plnenia. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 6:00 do 13:00 hod. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí byť vyhotovená v 2 výtlačkoch. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
doprava | Doprava na miesto plnenia |
Nemecká súp.č. 1023, Nemecká, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
17.08.2023 10:00 — 18.09.2023 10:00
1,00 jeden celok
100,00
76,79
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2023 09:43
16.08.2023 09:41
16.08.2023 09:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2023 17:44 - Vstupná ponuka | 100,00 | € | Cena s DPH |
15.08.2023 17:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: