• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2023 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2023 09:50

Detail zákazky Z20238296

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2023 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2023 09:50

Základné údaje

Z20238296

OF-259883

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8191079

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36348279

Ústav radiačnej ochrany, s.r.o.

Staničná 1062/24, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrolná prehliadka, overovanie RTG STRATO 2000 Digital - digitálny panoramatický röntgen: Skúška dlhodobej stability RTG zariadenia

Servisná prehliadka laboratórneho prístroja, Kontrolná prehliadka, overovanie RTG STRATO 2000 Digital - digitálny panoramatický röntgen: Skúška dlhodobej stability RTG zariadenia

  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrolná prehliadka, overovanie RTG STRATO 2000 Digital - digitálny panoramatický röntgen: Skúška dlhodobej stability RTG zariadenia
Funkcia
Vysokofrekvenčný röntgenologický prístroj. Pomocou tohto RTG prístroja získavame prehľadnú panoramatickú snímku tzv. ortopantomogram (OPG). Na OPG snímke sú viditeľné všetky zuby horného a dolného zuboradia spolu s okolitými štruktúrami (horná čeľusť s čeľustnou dutinou, sánka, temporomandibulárny kĺb). Röntgen je digitálny, to znamená, že sa snímky nerobia na klasický film ale sú digitalizované prostredníctvom senzoru a uložené v počítači.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skúška dlhodobej stability RTG zariadenia - RTG STRATO 2000 Digital x 1
Servisný protokol o vykonaní kontrolnej prehliadky RTG zariadenia - vystaviť na prístroj podľa výrobného čísla.    Servisný protokol musí obsahovať:  výstupné hodnoty po vykonaní funkčnej skúšky prístroja podľa servisnej príručky výrobcu prístroja. x 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Fakturačná adresa bude dodávateľovi elektronicky upresnená po uzatvorení zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania služby kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa predložiť certifikát, že spoločnosť je oprávnená  na vykonávanie skúšok dlhodobej stability RTG prístrojov dva dni pred vykonaním prehliadky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

21.08.2023 08:00 — 31.10.2023 13:30

1,00 ks

186,00

155,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2023 08:40

10.08.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.08.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2023 13:41 - Vstupná ponuka 186,00 € Cena s DPH
07.08.2023 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka 186,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS