• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2023 14:16
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2023 11:35

Detail zákazky Z20238269

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2023 14:16
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2023 11:35

Základné údaje

Z20238269

OF-276620

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8191051

Objednávateľ

00738310

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Komenského 7, Banská Bystrica, 97528, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sterilizovaná a konzervovaná zelenina a ovocie

Konzervovaná zelenina a ovocie, sterilizovaná zelenina, džem, marmeláda, lekvár, kompót, ovocné pyré, detská výživa

  • 15332400-8 - Konzervované ovocie
  • 15331460-9 - Konzervovaná zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 15331400-1 - Nakladaná a/alebo konzervovaná zelenina
  • 15332100-5 - Spracované ovocie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sterilizovaná a konzervovaná zelenina a ovocie
Funkcia
Sterilizovaná a konzervovaná zelenina a ovocie na priamu spotrebu a prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Uhorky sterilizované v sladkokyslom náleve 9-12 cm, balenie 3,5 - 4 kg ks 300
Kapusta kvasená biela, balenie max. 10 kg kg 700
Paradajkový pretlak, balenie cca 3500 g ks 200
Paradajkový pretlak, balenie cca 700 g ks 100
Zeleninové lečo sterilizované, balenie cca 3500 g ks 100
Červená repa sterilizovaná, krájaná alebo strúhaná, balenie cca 3500 g ks 180
Paradajky drvené, balenie 2500 - 2700 g ks 20
Paprika Alma, balenie cca 3500 ml ks 70
Baranie rohy, balenie cca 3500 ml ks 30
Feferóny guľaté, balenie cca 700 g ks 50
Kapary v náleve, balenie 100 g ks 20
Šampiňóny sterilizované krájané, balenie cca 400 g ks 50
Olivy zelené celé bez kôstky, balenie 700 - 900 g ks 20
Olivy čierne celé bez kôstky, balenie 700 - 900 g ks 20
Hrášok sterilizovaný v náleve, balenie cca 700 g ks 50
Fazuľa sterilizovaná farebná, balenie 2500 - 2700 g ks 20
Chren strúhaný, balenie cca 700 g ks 24
Cesnaková pasta, balenie cca 3800 g ks 15
Lesné huby sušené, balenie min. 500 g kg 5
Hrozienka sušené, balenie 100 g ks 40
Džem ovocný porciovaný rôzne druhy, balenie 20 g ks 8000
Džem DIA ovocný porciovaný rôzne druhy, balenie 20 g ks 1000
Džem jahodový, balenie 4 kg ks 20
Džem čučoriedkový, balenie 4 kg ks 10
Lekvár slivkový, balenie 3 - 4 kg kg 80
Marmeláda ovocná zmes, balenie 12 kg kg 300
Ovocné pyré rôzne chute v ALU obale, balenie min. 115 g ks 1000
Detská výživa DIA rôzne chute v ALU obale, balenie min. 115 g ks 100
Kompót DIA rôzne druhy, balenie 600 - 700 g ks 50
Kompót slivkový bez kôstok, balenie cca 3500 g ks 100
Kompót jablkový kúsky, balenie cca 3500 g ks 140
Kompót čerešňový, balenie cca  3500 g ks 140
Kompót broskyňový, balenie 2600 - 3000 ml ks 25
Kompót tekvica s ananásovou príchuťou, balenie cca 3500 g ks 100
Kompót ananásový kúsky, balenie cca 3000 g ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kvalita výrobkov 1. trieda, výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na sterilizovanú a konzervovanú zeleninu a ovocie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou alebo osobne).
Predmet zákazky nebude dodaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v priemere 1 krát za týždeň na základe čiastkovej objednávky.
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v znení neskorších predpisov, musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby, názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ceny uvedené v cenovej ponuke sú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. Neodôvodnená zmena ceny, alebo zmena ceny z iných dôvodov ako sú uvedené v tejto Rámcovej dohode, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 2 pracovných dní od uplatnenia "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude telefonická alebo písomná - doručená elektronicky.
Dodávky predmetu zákazky je možné realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s dodávateľom telefonicky žiadosť o nápravu. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 6 mesiacov.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar v baleniach, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii. V prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych dôvodov schopný dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase objednávateľa dodať tovar aj v inej veľkosti balenia za podmienky dodržania zmluvnej jednotkovej ceny.
Množstvá uvedené v technickej špecifikácii sú predpokladané, nie záväzné, ale sú závislé na počte stravníkov objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodávať jednotlivé položky počas platnosti zmluvy za jednotkové ceny, ktoré uvedie v položkovitom rozpočte podľa bodu 3. osobitných požiadaviek na plnenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

6

1,00 celok

12 882,48

10 735,40

Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou alebo osobne).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.08.2023 14:16

10.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 141
 179
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2023 10:00 - Vstupná ponuka 12 882,48 € Cena s DPH
08.08.2023 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka 12 882,11 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS