• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2023 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2023 09:50

Detail zákazky Z20238255

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2023 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2023 09:50

Základné údaje

Z20238255

OF-271174

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8191033

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

35789719

Gekkon s.r.o.

Rybničná 30, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové papierové utierky

Jednorázové papierové utierky SCOOT XL

  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázové papierové utierky SCOOT XL alebo ekvivalent
Funkcia
Jednorázové papierové utierky vhodné do zásobníkov Aquarius 6959
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výška kotúča cm 19,8
priemer kotúča cm 20
Návin v rolke m 354
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál technológia výroby papiera Airflex
Matreiál mimoriadna nasiakavosť a pevnosť aj za mokra. (mokrý materiál sa netrhá)
Materiál materiál utierok je mäkký, vzhľadom a pocitom podobný textilu.
farba biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru.
Dodávku predmetu zákazky požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH a certifikát pre kontakt s potravinami (e-mailom) a do 2 pracovných dní odo dňa vyžiadania bezplatnú vzorku (1 rolku) predmetu zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky alebo skúšobnú vzorku, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Ekvivalent utierok je povolený, ale za podmienky, že alternatívna utierka musí byť kompatibilná rozmermi do dávkovačov Kimberly Clark 6959. Zároveň daný ekvivalent utierky v rolke musí mať minimálne návin 350 m, nesmie sa pri uchopení utierky mokrými rukami trhať a pri poťahovaní utierky musí fungovať tak aby hospodárne bol odsekávaný útržok utierky jeden po druhom.
V prípade , že ekvivalent nebude zabezpečovať v danom dávkovači Kimberly Clark 6959 tieto funkčnosti, musí úspešný uchádzač zabezpečiť dodanie takých dávkovačov v ktorých táto hospodárnosť bude prebiehať, na svoje náklady aj s montážou. Počet takto dodaných bezplatných dávkovačoch je 230 ks.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronickej platformy.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa.  Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým  budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

25.08.2023 14:00

800,00 ks

9 600,00

9 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.08.2023 12:19

10.08.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.08.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 14
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2023 14:50 - Vstupná ponuka 9 600,00 € Cena bez DPH
09.08.2023 23:12 - Najvýhodnejšia ponuka 9 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS