42181810
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK
41949552
Branislav Polák TOM - line
Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK
Kancelárske stoličky
stolička, kancelárska stolička, kancelársky nábytok
Tovar, Služba
1. Kancelárske stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske stoličky pre zabezpečenie komfortu zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 35 | ||
Nosnosť | kg | 120 | ||
Šírka sedadla | mm | 480 | 520 | |
Hĺbka sedadla | mm | 440 | 520 | |
Výška sedadla | mm | 400 | 570 | |
Výška operadla s hlavovou opierkou | mm | 550 | 850 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárska stolička | otočné kreslo s hlavovou opierkou, so sieťovinou na operadle, s čalúneným sedákom, možnosť nastavenia výšky pomocou piestu |
Farba | preferovaná čierna, prípadne sivá. Alebo kombinácia uvedených farieb |
Základňa | stabilný 5-ramenný plastový kríž |
Chrbtová opierka | ergonomicky tvarovaná |
Opierka hlavy | nastaviteľná výška a sklon |
Bedrová opierka | nastaviteľná |
Podrúčky | výškovo nastaviteľné |
Operadlo | ergonomicky tvarované, sieťové s vysokou priedušnosťou, polypropylénový rám |
Čalúnenie sedáka | oderu vzdorný materiál s odolnosťou proti predratiu min. 100 000 cyklov |
Sedák | anatomicky tvarovaný, výškovo nastaviteľný |
Typ mechaniky | synchrónna mechanika s aretáciou |
Kolieska | univerzálne, určené pre všetky typy podláh |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Lehota dodania je stanovená do 60 dní od uzatvorenia zmluvy |
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoškodený, doposiaľ nepoužitý tovar |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru už v zmontovanom stave alebo inštaláciu na mieste plnenia zahrnutú v cene. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien položiek s DPH a bez DPH do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný určiť jednotkové ceny tak, aby zahŕňali všetky akékoľvek náklady (doprava do miesta plnenia, inštaláciu v mieste plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy |
Dodávateľ je povinný v termíne do 3 pracovných dní nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, podrobná technická špecifikácia a návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, katalógový list použitých tovarov. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb (v rozsahu meno a priezvisko, tel. číslo a email) zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať rovnaké výrobky predstavujúce jednotlivé položky a od jedného výrobcu. |
Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu dĺžku záruky 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstraňovaním vád dodaných stoličiek počas záručnej doby 24 mesiacov (oprava vád predmetu dodávky, náhradné diely, doprava, servisné práce) na vlastné náklady. |
Dodávateľ je povinný pri odstraňovaní vád na tovare používať výhradne originálne náhradné diely výrobcu rovnakého typu, aké boli predmetom zákazky. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodávateľ doručí faktúru listinne poštou alebo osobne. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svoje Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, objednávateľ vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou Špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita - nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.). |
Námestie Ľudovíta Štúra 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
23.08.2023 09:00 — 13.10.2023 12:00
1,00 Projekt
6 798,68
5 665,57
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.08.2023 13:15
14.08.2023 14:00
14.08.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.08.2023 13:27 - Vstupná ponuka | 6 798,60 | € | Cena s DPH |
07.08.2023 18:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: