• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2023 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2023 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2023 15:30

Detail zákazky Z20238222

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2023 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2023 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2023 15:30

Základné údaje

Z20238222

OF-276758

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8205034

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho papiera - formát A3, A4

papier

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kopírovací a grafický papier formát A4
Funkcia
použitie na čiernobielu a farebnú tlač, fotokopírovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo (1 balík = 500 listov) balík 1200
výška mm 297
šírka mm 210
plošná hmotnosť g/m2 80
hrúbka mikrometer 108
belosť CIE 171
opacita % 94
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
environmentálne požiadavky certifikát Environmentálnej značky EÚ
environmentálne požiadavky Papier musí byť vyrobený (bielený) bez požitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom)
environmentálne požiadavky alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný)
recyklovaný papier nie
 2. Kopírovací a grafický papier formát A3
Funkcia
použitie na čiernobielu a farebnú tlač, fotokopírovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo (1 balík = 500 listov) balík 60
výška mm 420
šírka mm 297
plošná hmotnosť g/m2 80
hrúbka mikrometer 108
belosť CIE 171
opacita % 94
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
environmentálne požiadavky certifikát Environmentálnej značky EÚ
environmentálne požiadavky Papier musí byť vyrobený (bielený) bez požitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom)
environmentálne požiadavky alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný)
recyklovaný papier nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar - nerecyklovaný.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Na každý tovar dodaný podľa čiastkovej výzvy bude vystavená samostatná faktúra (prílohou je dodací list). Na každej vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje z čiastkovej výzvy, upravujúce na aký účel je predmet zákazky objednávaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako uvedené predpokladané množstvo tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celkové predpokladané množstvo tovaru. Súčet jednotlivých objednávok za obdobie trvania tejto zmluvy však nesmie prekročiť maximálne predpokladané množstvo tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej v jednotlivej objednávke oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky najmenej 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

6

1 260,00 balík

9 004,25

7 503,54

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2023 09:21

15.08.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 161
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2023 11:06 - Vstupná ponuka 6 690,78 € Cena s DPH
10.08.2023 11:06 - Najvýhodnejšia ponuka 6 690,78 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS