35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
32529597
Štefan Nagy - FAN – AUTO
Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK
Nože s príslušenstvom na prídavné zariadenia mulčovač Noremat určené pre traktory Valtra a VSV Noremat (kosačky).
Nože s príslušenstvom na prídavné zariadenia mulčovač Noremat určené pre traktory Valtra a VSV Noremat (kosačky)
Tovar, Služba
1. Nôž Fixaspeed Y
|
|
---|---|
Funkcia |
príslušenstvom na prídavné zariadenia mulčovač Noremat určené pre traktory Valtra a VSV Noremat (kosačky) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nôž Fixaspeed Y | ks | 1 | 2160 |
2. Oko noža
|
|
---|---|
Funkcia |
príslušenstvom na prídavné zariadenia mulčovač Noremat určené pre traktory Valtra a VSV Noremat (kosačky) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oko noža | ks | 1 | 450 |
3. Skrutka noža
|
|
---|---|
Funkcia |
príslušenstvom na prídavné zariadenia mulčovač Noremat určené pre traktory Valtra a VSV Noremat (kosačky) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skrutka noža | ks | 1 | 900 |
4. Matica samoistná
|
|
---|---|
Funkcia |
príslušenstvom na prídavné zariadenia mulčovač Noremat určené pre traktory Valtra a VSV Noremat (kosačky) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matica samoistná | ks | 1 | 900 |
Názov |
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia : miesto plnenia Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov, Michalovce, |
2.Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný tovar vrátane dopravy na miesto plnenia |
3.Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32, odst.1 písm. e) a f) zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene s doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") k momentu uzatvorenia zmluvy ako aj počas celej doby platnosti. |
4.Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
4.a)čestné vyhlásenie o originalite náhradných dielov od výrobcu stroja-nutné používať počas trvania záruky |
4.b) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č.1 / cenová a technická špecifikácia/ potvrdený dodávateľom /( pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa) |
5.Lehota dodania tovaru: na základe objednávky |
5a)dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy. |
5.b)dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7,00 hod. do 15,00 hod. Zmluvné strany sa dohodnú na predpokladanom termíne / čase dodania tovaru min. 1 deň vopred. |
6. Doklady preukazajuce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe " Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ"- Nože s príslušenstvom na prídavné zariadenia mulčovač Noremat určené pre traktory Valtra a VSV Noremat |
-vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte. pdf.,jpg., |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Rámcovej dohody prostredníctvom EKS |
7.Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie e zaťažený právami tretích osôb |
8.Ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č.1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmene nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodáním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov , prečerpania, balenia ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
9.K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa nim stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
10.Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta plnenia. |
11.Záručná doba: v zmysle §620 Občianskeho zákonníka jej dĺžka trvá 24 mesiacov. Záručná doba môže byť špecifikovaná aj katalógovým listom dodávaného tovaru. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania. |
11.a)dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby . Objednávateľ má v tajkomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. |
12.Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
12.a)nedodržanie lehoty dodania tovaru. |
12.b)nedodržanie kvality dodaného tovaru. |
12.c)nedodržanie jednotkových cien. |
12.d)nepredloženie požadovaných dokladov prekážajúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 4. |
12e.)v prípade nepredloženia dokladov v bode 4a.) 4b.) |
12.f) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od dohody . |
12.g)nesplnené podmienky podľa §32 odst.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody |
13. Súčasťou Rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení. |
14.Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení , pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas najneskôr do 30 pracovných dní. Dodávateľ zabezpečí bezchybne plnenie na vlastné náklady do 2 pracovných dní od uznania reklamácie .Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty ( e-mail). |
- dodávateľ zodpovedá aj za vady , ktoré má tovar v čase jeho odovzdania/prevzatia pričom za vady, ktoré sa prejavili po odovzdaní /prevzatí zodpovedá predávajúci len vtedy, ak boli spôsobené porušením jeho zmluvných povinností. dodávateľ je povinný |
- dodávateľ je povinný vymeniť chybný alebo poškodený tovar do 2 pracovných dní od dátumu uplatnenia reklamácie objednávateľom |
15. V cene sú započítané všetky náklady spojené s obstarávaním tovaru /doprava, balenie resp. s plnením predmetu obstarávania tovaru |
16.a)Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy do jednotlivých miest plnenia. |
17.a.)Zmluvne strany sa dohodli, že každá zmluvná strana bude mať nárok, požadovať úpravu ceny tovarov v rozsahu konkrétnej objednávky na základe vývoja hodnoty percentuálnej vyjadrenia medziročnej miery inflácie spotrebiteľských cien SR /ďalej len inflácia/ o číselnú hodnotu vyššiu ako 5 %/ slovom päť/, avšak minimálne 100 EUR s DPH z hodnoty jednej objednávky. Rozhodujúcim obdobím, pre výpočet tejto hodnoty je hodnota inflácie v mesiaci, keď došlo k zverejneniu zmluvy na CRZ a mesiac, v ktorom obstarávateľ odošle objednávku konkrétnu službu, resp, tovar. |
17.b.)Podstatnou skutočnosťou pre úpravu ceny diela je rozdiel medzi dvomi hodnotami inflácie, bez ohľadu na to, ktorá hodnota je vyššia. |
17.c.) K úprave ceny v zmysle vyššie uvedeného pravidla nedochádza automaticky po zverejnení inflácie zo strany Štatistického úradu SR, ale tak, že zmluvná strana dotknutá inflačným rozdielom, si tento uplatní u druhej zmluvnej strany najneskôr 10 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia hodnoty medziročnej miery inflácie Štatistickým úradom . Uplatnenie sa zasiela elektronicky na oficiálnu e-mailovú adresu zmluvnej strany uvedenú v záhlaví zmluvy v rámci identifikačných znakov zmluvných strán. |
17.d) Ak druhá zmluvná strana nedoručí námietku k takémuto uplatneniu zmeny zmluvnej ceny do 5 pracovných dní od jej doručenia, má sa za to, že jej úprava je záväzná pre obe zmluvné strany. Takto upravená cena za tovar sa následne upraví vystavením dobropisu/faktúry zo strany dodávateľa. |
17.e)Podmienkou pre akceptovanie takto upravenej ceny je riadne plnenie zmluvných povinností. |
18.Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody. |
19. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
19 675,44
16 396,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2023 08:00
10.08.2023 09:00
10.08.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2023 08:13 - Vstupná ponuka | 19 675,44 | € | Cena s DPH |
10.08.2023 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 675,43 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: