30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Základné a obnovovacie školenie vodičov ADR
školenie vodičov ADR, obnovovacie školenie vodičov ADR, školenie vodičov ADR + trieda 1, školenie vodičov ADR + cisterna
Služba
1. Školenie vodičov ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o triedu 1 (preprava nebezpečných vecí) a základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách, obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o triedu 1 (preprava nebezpečných vecí) a obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoby | 14 | ||
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách | osoby | 1 | ||
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoby | 1 | ||
Obnovnovacie školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách | osoby | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | áno |
Názov |
Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodávateľom potrebný školiaci materiál. |
Presný počet účastníkov školenia bude upresnený objednávateľom prostredníctvom objednávky zaslanej dodávateľovi. |
Presný termín (čas) plnenia zmluvy bude upresnený medzi objednávateľom a dodávateľom na základe vzájomného dohovoru, najneskôr však do 30.11.2022 vrátane vystavenia faktúry. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Objednávateľ požaduje, aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
Do konečnej ceny je potrebné zarátať všetky náklady spojené s vykonaním školenia (kolky, prípadné poplatky za vykonanie skúšky a za vystavenie certifikátu/osvedčenia). |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po skončení školenia, najskôr však v deň splnenia predmetu zmluvy, a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje spôsob platby prevodom, splatnosť faktúry min. 30 dní odo dňa doručenia správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
Kritériom je najnižšia cena za vykonanie 1 školenia pre 1 osobu. |
Začiatok kurzu v čo najskoršom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy, ukončenie spolu so záverečnou skúškou najneskôr do 15.11.2023. |
V prípade zhoršenia epidemiologickej situácie na Slovensku v súvislosti s COVID-19 objednávateľ pristúpi k možnosti predĺženia termínu samotného vykonania kurzu rovnako aj záverečných skúšok. |
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: Žilina a okolie. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
04.09.2023 15:46 — 15.11.2023 15:46
1,00 celý predmet zákazky
5 500,00
4 491,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2023 15:48
09.08.2023 15:44
09.08.2023 15:59
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.08.2023 08:16 - Vstupná ponuka | 5 500,00 | € | Cena s DPH |
07.08.2023 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 499,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: