• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2023 15:42
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2023 15:32
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2023 16:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2023 16:45

Detail zákazky Z20238207

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2023 15:42
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2023 15:32
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2023 16:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2023 16:45

Základné údaje

Z20238207

OF-276559

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8210084

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IKT vybavenie s príslušenstvom

laserová tlačiareň, notebook, interaktívna zostava

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 3D tlačiareň so softvérom
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ Považská Bystrica", kód projektu: 302021BQJ4.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laserová tlačiareň ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Laserová tlačiareň s minimálne týmito parametrami:
Maximálny formát tlače/média A4
Rýchlosť tlače 35 str./min.
Skutočné rozlíšenie tlačiarne (v DPI) 1200x1200
Rozhranie tlačiarne USB 2.0+LAN+WIFI
Automatická obojstranná tlač (Duplex) áno
displej áno
Referenčný model HP LaserJet Pro MFP 4102fdw alebo ekvivalent
 2. Učiteľský notebook
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ Považská Bystrica", kód projektu: 302021BQJ4.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Učiteľský notebook ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Učiteľský notebook s minimálne týmito parametrami:
Typ procesora s výkonom podľa CPU Mark 13624
Veľkosť pamäte RAM DDR4
Typ pamäte RAM 8Gb
Kapacita SSD 512 GB
Uhlopriečka displeja 15,6"
Rozlíšenie displeja minimálne 1920x1080 px
Operačný systém Windows 11 Pro
Web kamera áno
Taška na notebook áno
Referenčný model Lenovo ThinkPad E15 Gen 4 alebo ekvivalent
 3. Žiacky notebook
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ Považská Bystrica", kód projektu: 302021BQJ4.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Žiacky notebook ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Žiacky notebook s minimálne týmito parametrami:
Typ procesora s výkonom podľa CPU Mark 11200
Veľkosť pamäte RAM 8G
Typ pamäte RAM DDR4
Kapacita SSD 256 GB
Uhlopriečka displeja 15,6"
Rozlíšenie displeja 1920x1080 px
Operačný systém BT Windows 11 Pro
Web kamera áno
Taška na notebook áno
Referenčný model Lenovo ThinkBook 15 G4 IAP alebo ekvivalent
 4. Interaktívna zostava
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ Považská Bystrica", kód projektu: 302021BQJ4.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Interaktívna zostava ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Interaktívna zostava s minimálne týmito parametrami :
Interaktívny projektor + projekčná tabuľa a interaktívne pero + softvér áno
Technológia snímania infračervená
Uhlopriečka pasívnej plochy 83"
Uhlopriečka aktívnej plochy 80"
Povrch magneticko-keramický
Spôsob písania prst alebo pero
Pomer strán 4:3
Pripojenie USB
Rozmery pracovnej plochy 1680mm x 1180mm
Multitouch áno
Rám tabule hliníkový
Projektor na krátku projekciu s parametrami:
Natívne rozlíšenie XGA (1024 x 768)
Jas 1800 ANSI lúmenov
Kontrastný pomer 15000: 1
Natívny pomer strán 4: 3
Váha maximálne 4 kg
Interaktívny projektor s výstupom-vstupom VGA/HDMI áno
Štandardné príslušenstvo kábel VGA,/HDMI diaľkový ovládač (s batériou), napájací kábel
Príslušenstvo k zostave Inteligentná polička na perá, stylus {pero) x3, teleskopické ukazovadlo, návod na použitie, vrátane montáže, držiak – rameno projektora, kábel VGA/HDMI potrebné k montáži.
Referenčný model ELITEBOARD DC82+10 touch alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie a dopravu na miesto dodania.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Ak sa v technickej  špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien, s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr.  prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku, ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný  predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo  v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. Požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu.
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, originál, v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou  faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach.
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ“ OPEP v platnom znení.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenských partizánov 1129/49, 017 01 Považská Bystrica, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

30.08.2023 08:00 — 31.10.2023 15:00

7,00 ks

6 036,91

5 030,76

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.08.2023 15:42

16.08.2023 15:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2023 15:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 46
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.08.2023 17:25 - Vstupná ponuka 6 036,91 € Cena s DPH
15.08.2023 14:32 - Najvýhodnejšia ponuka 6 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS