• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2023 15:52
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2023 10:55

Detail zákazky Z20238177

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2023 15:52
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2023 10:55

Základné údaje

Z20238177

OF-276657

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8190998

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

46457763

SoftwareONE Slovakia s.r.o.

Dunajská 7114/15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencií Windows Server Datacenter

operačný systém, licencie

  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Win Server Datacenter Core 16 LSA + support na 3 roky
Funkcia
Win Server Datacenter Core 16 LSA + support na 3 roky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Core Windows Server functionality Áno
Hybrid integration Áno
OSEs*/Hyper-V isolated containers Neobmedzené
Windows Server containers Neobmedzené
Storage Replica[2] Áno
Software-defined networking Áno
Software-defined storage Áno
Služby technickej podpory (SA) Min. 36 mesiacov
Možnosť prechodu na vyššiu verziu počas Min. 36 mesiacov
Referenčný model AAA-90053
 2. Win Server Datacenter Core 2 LSA + support na 3 roky
Funkcia
Win Server Datacenter Core 2 LSA + support na 3 roky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Core Windows Server functionality Áno
Hybrid integration Áno
OSEs*/Hyper-V isolated containers Neobmedzené
Windows Server containers Neobmedzené
Storage Replica[2] Áno
Software-defined networking Áno
Software-defined storage Áno
Služby technickej podpory (SA) Min. 36 mesiacov
Možnosť prechodu na vyššiu verziu počas Min. 36 mesiacov
Referenčný model AAA-30380
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje dodanie softvéru iba vo forme licencii Windows Server Datacenter. Nepožaduje sa dodanie krabicových verzií ani dátových nosičov so samotným softvérom.
2. Dodaný softvér musí obsahovať legálne a zákonné licencie s prevereným pôvodom.
3. Dodaný tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
4. Dodávateľ musí byť oficiálnym distribútorom alebo autorizovaným partnerom výrobcu softvéru.
5. Licencie musia byť platné a objednávateľ je oprávnený používať daný softvér v súlade s podmienkami, ktoré stanovil výrobca alebo držiteľ autorských práv. Licencie nesmú byť nijako obmedzené alebo zrušené v dôsledku neplnenia licenčných podmienok. Súčasťou dodania licencií bude aj zabezpečenie služieb technickej podpory (SA) na 3 roky.
6. Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr. Skutočne odobraté počty budú závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať finančný limit uvedený v tejto Rámcovej dohode. Čiastkové požiadavky budú realizované prostredníctvom e-mailových požiadaviek.
7. Dodávateľ je povinný predložiť kontaktné údaje osôb Dodávateľa oprávnených konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň predloží rozpis jednotlivých položiek licencií v zložení: názov licencie, doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky, cena za jednotlivé položky v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH.
8. Prvú požiadavku na doručenie licencií prostredníctvom e-mailu sa Dodávateľ zaväzuje splniť do 2 pracovných dní odo dňa doručenia e-mailovej požiadavky. Ďalšie požiadavky sa Dodávateľ zaväzuje zabezpečiť do 5 pracovných dní odo dňa odoslania e-mailovej požiadavky na ďalšie plnenie Rámcovej dohody.
9. Doručenie licencií sa požaduje na e-mail kontaktnej osoby (Martin Gažo, martin.gazo@vlada.gov.sk) počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod.
10. Objednávateľ je pri prevzatí licencií povinný prekontrolovať úplnosť predmetu zákazky a danú skutočnosť potvrdiť prostredníctvom odoslania spätného e-mailu Dodávateľovi do 2 pracovných dní.
11. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie dohody s nárokom na odstúpenie od dohody zistenie akýchkoľvek vád licencií, nekompatibility alebo nesplnenia minimálnych požiadaviek zadaných objednávateľom.
12. Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní licencií jednotlivo na základe čiastkových e-mailových požiadaviek. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne a/alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
13. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. Dodávateľ bude vystavovať faktúry na základe emailových požiadaviek.
14. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať tovar podľa opisu, poskytnúť službu v súlade s Dohodou alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% Ceny plnenia denne. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ...
(pokračovanie bodu 14.)  ... ktorej sa takéto porušenie týka denne. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.
15. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
16. Práva a povinnosti neupravené touto Dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

152 169,60

126 808,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.08.2023 15:52

10.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 525
 23
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.08.2023 16:23 - Vstupná ponuka 152 169,60 € Cena s DPH
10.08.2023 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 126 449,03 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS