35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
44305605
PREMA working s.r.o.
Moravská 1871/15, Vráble, 95201, SVK
Nákup dvojstĺpových zdvihákov pre motorové vozidlá
Zdvihák
Tovar, Služba
1. NÁKUP DVOJSTĹPOVÝCH ZDVIHÁKOV
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup, dodanie, montáž a spustenie do prevádzky dvojstĺpových elektro-hydraulických zdvihákov slúžiacich na zdvíhanie osobných alebo dodávkových vozidiel pre Strediská správy a údržby diaľnic Malacky, Bratislava, Trnava, Mengusovce a Beharovce (ďalej len „miesto dodania“ alebo „miesta dodania“) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dvojstĺpové zdviháky | ks | 5 | ||
Nosnosť | t | 5,5 | ||
Minimálna výška zdvihu | mm | 125 | 160 | |
Maximálna výška zdvihu | mm | 2000 | ||
Maximálna výška konštrukcie zdviháka | mm | 4850 | ||
Šírka medzi stĺpmi | mm | 3000 | ||
Dĺžka vysunutia všetkých ramien | mm | 1800 | ||
Napätie | V | 380 | ||
Výkon motora | kW | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodanie a montáž na mieste dodania 5 ks zdvihákov | v cene |
Dodanie 1ks funkčnej vzorky predmetu zákazky od začiatku účinnosti zmluvy na SSÚD Trnava | do 7 (sedem) kalendárnych dní |
Dodanie zvyšných 4 ks predmetu zákazky od začiatku účinnosti zmluvy na SSÚD Malacky, SSÚD Bratislava, SSÚD Mengusovce a SSÚD Beharovce | do 120 (stodvadsať) kalendárnych dní |
Záruka za celý predmet zákazky od odovzdania a podpisu preberacieho protokolu na mieste dodania | 24 (dvadsaťštyri) mesiacov |
Revízie, potvrdenia a všetky dokumenty potrebné na prevádzku v SR | v cene |
Elektro-hydraulický pohon s dvoma pracovnými valcami | v cene |
3-dielne (teleskopické) zdvíhacie ramená s automatickým blokovaním otáčania, súprava základných adaptérov s gumovou podložkou, výškovo nastaviteľnými pomocou otočenia | v cene |
Bezpečnostné západky ovládané mechanicky alebo elektronicky | v cene |
Gumová bezpečnostná ochrana proti poškodeniu pri otvorení dverí vozidla | v cene |
Horný elektronický koncový vypínač pre zabezpečenie ochrany vozidla | v cene |
Set nadstavcov pre vozidlá typu Fiat Ducato, MB Sprinter, VW Crafter, MAN TGE | v cene |
Možnosť spustenia vozidla aj pri výpadku elektrickej energie | v cene |
Prevedenie zdvihákov podľa medzinárodných štandardov CE a STN EN 1493 | v cene |
Verejný obstarávateľ požaduje do ponuky uviesť presný názov (obchodnú značku a typ výrobku) s uvedením ponúkaných technických parametrov | v cene |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Nákup nových, nepoužitých elektro-hydraulických zdvihákov v počte 5 (päť) kusov s príslušenstvom v súlade s predmetom Zmluvy/Opisným formulárom (ďalej spolu len „zariadenia“ alebo samostatne len „zariadenie“), spôsobilých na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“). |
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať a namontovať 1 ks zariadenia do 7 (siedmich) kalendárnych dní odo dňa účinnosti vygenerovanej zmluvy v Elektronickom kontraktačnom systéme (ďalej len „EKS“) vrátane zaškolenia najmenej 2 (dvoch) pracovníkov Objednávateľa: - SSÚD Trnava, Sereďská 263, 917 05 Trnava - 1 ks |
I.3 Dodávateľ sa zaväzuje dodať a namontovať zvyšné 4 ks zariadení do 120 (stodvadsiatich) kalendárnych dní odo dňa účinnosti vygenerovanej zmluvy v EKS vrátane zaškolenia najmenej 2 (dvoch) pracovníkov Objednávateľa, a to v každom z miest dodania: |
- SSÚD Malacky, Pezinská 15, 901 01 Malacky - 1 ks |
- SSÚD Bratislava, Domkárska 9, 821 05 Bratislava - 1 ks |
- SSÚD Mengusovce, 059 36 Mengusovce - 1 ks |
- SSÚD Beharovce, 053 05 Beharovce - 1 ks |
(ďalej spolu ako „miesta dodania“, samostatne ako „miesto dodania“). |
I.4 Súčasťou plnenia Zmluvy je montáž zariadení (ďalej len „montáž“). Montáž bude vykonaná v interiéri budovy/garáže na príslušnom stredisku po vzájomnej dohode s vedúcim príslušného strediska alebo ním poverenou osobou. Montáž vykoná odborne vyškolený pracovník Dodávateľa, z odborného aj legislatívneho hľadiska spĺňajúci kvalifikáciu pre montáž a školenie na obsluhu vyhradených zdvíhacích zariadení, toto zariadenie skompletizuje, ukotví, zapojí prívod elektrickej energie, nastaví bezpečnostné poistky a zaškolí personál. Cena montáže a kotviaci materiál sú zahrnuté v celkovej cene plnenia. |
I.5 Dodávateľ dodá zariadenia, vrátane dopravy a montáže na miesto dodania, ak sa s Objednávateľom písomne nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť e-mailom osobe oprávnenej prevziať zariadenia za Objednávateľa, minimálne 3 (tri) pracovné dni pred dodaním zariadenia/zariadení, presný termín dodania zariadenia na príslušné miesto dodania. Za Objednávateľa je na každom z miest dodania oprávnený prevziať a podpísať Preberací protokol vedúci príslušného SSÚD alebo ním poverený vedúci oddelenia strojno-mechanizačného. |
I.6 Dodávateľ vyhotoví a dodá Objednávateľovi najneskôr v deň dodania zariadení písomnú dokumentáciu súvisiacu so zariadeniami, a to najmä: Preberací protokol, Protokol o zaškolení obsluhy, Návod na obsluhu a údržbu, Záručný list, Servisnú knižku, Certifikát/Potvrdenie o zhode zariadenia, Certifikát/Potvrdenie o vykonaní revízie elektrických častí zdvíhacích zariadení, Certifikát/Potvrdenie pracovníka pre vykonanie tzv. východiskovej revízie zdvíhacích zariadení v slovenskom jazyku, ..... |
..... potvrdenie o montáži zdvíhacích zariadení na príslušné miesta dodania a iné dokumenty súvisiace s predmetom Zmluvy, v slovenskom alebo českom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“), výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
I.7 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
a. vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritérií k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny plnenia v zmysle bodu II.3 Opisného formuláru, pričom Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena plnenia z EKS je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritérií k Opisnému formuláru; |
b. podrobnú Funkčnú a Technickú špecifikáciu zariadení, v rozsahu Opisného formulára a propagačných materiálov, zverejňovaných výrobcom danej značky, s uvedením presného názvu (obchodnej značky a typu) konkrétneho zariadenia, vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH; |
c. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení víťazného uchádzača v SR, vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku zariadení, platné v čase od uzatvorenia zmluvy až po ukončenie záručnej doby predmetu zmluvy; |
d. doklad/potvrdenie a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu víťazného uchádzača stanovené výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku zariadení, v rámci ktorého sa budú vykonávať po dobu plynutia záručnej doby príslušného zariadenia všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania originálnych náhradných dielov pre danú značku zariadení, napríklad zmluva o poskytovaní servisných služieb uzatvorená s víťazným uchádzačom a výrobcom alebo zástupcom výrobcu platná v čase od uzatvorenia zmluvy až po ukončenie záručnej doby predmetu zmluvy; |
e. referencie – minimálne 3 ks rovnakých modelov a typov zdvihákov namontovaných za predchádzajúcich 365 dní pred dňom uzatvorenia zmluvy. Víťazný uchádzač uvedie značku a typ zdviháku, termín dodania, obchodné meno odberateľa, adresu inštalácie, kontaktnú osobu v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa a telefónne číslo; |
f. technická spôsobilosť – víťazný uchádzač predloží doklad/certifikát od výrobcu, ktorým bude preukazovať, že je zaškolený do montáže zdvíhacích zariadení. Doklad/certifikát musí byť vystavený na konkrétne meno a priezvisko pracovníkov víťazného uchádzača, ktorí budú inštalovať predmetné zariadenia. |
I.8 Zariadenia musia spĺňať všetky podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, ktoré sa vzťahujú na zariadenia v čase ich dodania, aj keď nie sú uvedené v Opisnom formulári. |
I.9 Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné predpísané servisné kontroly zariadení, určené výrobcom počas záručnej doby, kompletný záručný servis zariadení, vrátane dodania a použitia originálnych náhradných dielov, súčiastok a drobného spotrebného materiálu v rámci záručnej doby, a to minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu Preberacieho protokolu Objednávateľom na mieste dodania zariadenia. |
Pre vylúčenie pochybností sa uvádza, že servis (sieť servisov) zariadení nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa týkajúce sa zariadení, poskytovať autorizované servisné služby a zabezpečiť dodanie náhradných dielov zariadení pre Objednávateľa počas celej doby záruky. |
I.10 Preberací protokol musí obsahovať obchodné meno a sídlo oboch zmluvných strán, príslušné miesto dodania, zodpovedné osoby oboch zmluvných strán v rozsahu meno, priezvisko, pracovná pozícia, obchodné meno zmluvnej strany, za ktorú zodpovedná osoba koná a ich podpisy, predmet plnenia (vrátane označenia dodaného zariadenia s uvedením dodaného počtu, spôsobu jeho montáže a výsledku vykonania skúšky zariadenia), dátum a čas podpisu. |
II. CENA |
II.1 Cena za plnenie uvedené v článku I. Opisného formuláru musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách, v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
II.2 V cene za plnenie uvedené v článku I. Opisného formuláru musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním zariadení v zmysle požiadaviek Objednávateľa na miesta dodania, vrátane montáže, dopravných nákladov, záručného servisu a poskytovania všetkých služieb uvedených v článku I. Opisného formuláru, súvisiacich s ich dodaním. |
II.3 Celková cena za plnenie uvedené v článku I. Opisného formuláru / v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva dodaných zariadení a sú v nej zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb uvedených v článku I. Opisného formuláru priamo súvisiacich s dodaním zariadení (v texte Opisného formuláru/Zmluvy aj ako „celková cena plnenia“). |
II.4 Celková cena plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa, vrátane primeraného zisku. |
II.5 K celkovej cene plnenia bude účtovaná daň z pridanej hodnoty v zmysle platných právnych predpisov SR, účinných v čase dodania zariadení. |
II.6 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
II.7 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 - Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Úhrada bude vykonaná jednotlivo za každé dodané zariadenie zvlášť a bude realizovaná po protokolárnom prevzatí zariadenia bez chýb a nedostatkov Objednávateľom v mieste dodania a zároveň po riadnom zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Jednotlivé úhrady vykoná Objednávateľ formou bezhotovostného platobného styku, na základe piatich samostatných faktúr vystavených Dodávateľom jednotlivo za každé dodané zariadenie zvlášť, doručených Objednávateľovi so všetkými požadovanými prílohami. ..... |
..... Faktúra je splatná do 30 (tridsiatich) dní odo dňa jej doporučeného doručenia bez nedostatkov do sídla Objednávateľa. |
III.2 Na účely fakturácie sa za deň dodania príslušného zariadenia považuje deň podpísania preberacieho - odovzdávacieho protokolu k príslušnému zariadeniu oboma zmluvnými stranami. |
III.3 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo zmluvy, popis plnenia v zmysle predmetu zmluvy, bankové spojenie v zmysle zmluvy a musí byť k nej priložený preberací-odovzdávajúci protokol podpísaný Dodávateľom a Objednávateľom. Ak ich faktúra nebude obsahovať, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. ..... |
..... V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV. 1 Záručná doba na každé zo zariadení je minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpisu Preberacieho protokolu k príslušnému zariadeniu oboma zmluvnými stranami a podpisu Protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa oboma zmluvnými stranami, s uvedením zariadenia do prevádzky servisným technikom Dodávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na Protokole. |
IV.2 V prípade, ak má ktorékoľvek dodané zariadenie vady, je Dodávateľ povinný spísať s Objednávateľom protokol o vadách. |
IV.3 V prípade zistenia chýb, resp. nedostatkov na príslušnom zariadení do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od jeho prevzatia, je Dodávateľ povinný vymeniť zariadenie s chybami (vrátane jeho demontáže) za zariadenie bez chýb (vrátane montáže na mieste dodania) rovnakých parametrov, pokiaľ sa chyba nedá odstrániť okamžite na mieste dodania. ..... |
..... V prípade zistenia chýb, resp. nedostatkov na príslušnom zariadení po 14 (štrnástich) kalendárnych dňoch od jeho prevzatia, je Dodávateľ povinný odstrániť všetky chyby, resp. nedostatky na príslušnom zariadení na základe reklamácie uplatnenej Objednávateľom v záručnej dobe. |
IV.4 Pri uplatnení reklamácie Objednávateľom, pokiaľ sa nedá chyba odstrániť na mieste dodania (montáže), je Dodávateľ povinný zariadenie odborne demontovať a odobrať z miesta dodania, na ktorom sa zariadenie nachádza a po vykonaní záručnej opravy dodať a odborne namontovať zariadenie späť na pôvodné miesto dodania na vlastné náklady, pokiaľ sa Objednávateľ, resp. ním poverený zástupca a Dodávateľ nedohodnú inak. |
IV.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať zariadenie, neuhradiť dohodnutú celkovú cenu plnenia a/alebo jej pomernú časť a nepodpísať Preberací protokol, pokiaľ zariadenie nebude bez chýb alebo nedostatkov, nebude kompletné a plne funkčné. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 V prípade nedodržania Funkčných / Technických parametrov / akýchkoľvek podmienok Zmluvy na zariadenia, uvedených v Technickej špecifikácii / v Opisnom formulári / v Zmluve ako aj v prípade nedodržania ďalších požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V.2 Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak: |
a) Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy iným než podstatným spôsobom, a takéto porušenie nenapraví ani v dodatočnej primeranej lehote na nápravu, poskytnutej Objednávateľom, |
b) sa Zákazka spravuje režimom zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“) a Dodávateľ stratil spôsobilosť vyžadovanú ZoVO pre účasť na verejnom obstarávaní, |
c) je Dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov, ktorá je Dodávateľom, zaradený do zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska, |
d) v rámci kontroly verejného obstarávania Zákazky, na základe ktorej došlo k uzavretiu Zmluvy, bolo konštatované porušenie zákona, |
e) Dodávateľ postúpi svoje práva zo Zmluvy alebo uzatvorí zmluvu o subdodávke v rozpore s podmienkami týchto VŠEOBECNÝCH ZMLUVNÝCH PODMIENOK (ďalej len „VZP“), |
f) Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vedome nepravdivé a zavádzajúce informácie, resp. neposkytne informácie v súlade s VZP alebo Osobitnými požiadavkami na plnenie týkajúcimi sa príslušnej Zákazky, |
g) Vlastný návrh plnenia zákazky nie je podľa posúdenia Objednávateľom v súlade so Špecifikáciou podľa Zmluvy, |
h) v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „RPVS“) zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZoVO a RPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, |
i) došlo počas zadávania zákazky na Trhovisku ku konfliktu záujmov medzi Dodávateľom a Objednávateľom podľa § 23 ZoVO, |
j) je splnený niektorý z dôvodov na odstúpenie od Zmluvy podľa § 19 ZoVO. |
V.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy v EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) predloží Dodávateľ Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
VI.3 Pokiaľ Výpis z obchodného registra, predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Trhovisku. |
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií. |
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. V prípade rozporu medzi textom Opisného formuláru / Zmluvy a uvedenými všeobecnými zmluvnými podmienkami má prednosť text Opisného formuláru / Zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Dodanie 1ks funkčnej vzorky predmetu zákazky od začiatku účinnosti zmluvy na SSÚD Trnava | do 7 (sedem) kalendárnych dní |
Navrhnutá hodnota | Dodanie 1ks funkčnej vzorky predmetu zákazky od začiatku účinnosti zmluvy na SSÚD Trnava | do 120 (stodvadsať) kalendárnych dní |
Zdviháky a príslušenstvo sme schopný dodať presne podľa opisu zákazky, ale problém je dodanie 1 ks do 7 prac. dní. Podľa informácií dodávateľ zdviháky nedrží skladom, výroba a dodanie podľa dodávateľa je cca 10 - 13 týždňov. Lehotu do 120 (stodvadsať) kalendárnych dní sme schopný dodržať, ale len pre všetkých 5 zdvihákov. Týmto žiadame o zrušenie lehoty dodania 1ks do 7 dní.
Slovenská republika
12.12.2023 15:00
5,00 ks
71 891,67
71 891,67
V zmysle opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.08.2023 10:32
09.08.2023 09:15
09.08.2023 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.08.2023 10:33 - Vstupná ponuka | 71 000,00 | € | Cena bez DPH |
07.08.2023 11:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: