• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2023 14:29
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2023 15:50

Detail zákazky Z20238106

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2023 14:29
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2023 15:50

Základné údaje

Z20238106

OF-276129

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8173252

Objednávateľ

00397687

Slovenská technická univerzita v Bratislave

Vazovova 5, Bratislava, 81243, SVK

Dodávateľ

35848189

Lambda Life a.s.

Levočská 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pufre

chemikálie, prevádzkové kalibrácie, pH meradlá, diagnostika, reagencie

  • 24000000-4 - Chemické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pufre
Funkcia
laboratórne účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pufer pH 4,00 (500 ml v balení) ks 1
Pufer pH  7,00 (500 ml v balení) ks 1
Pufer pH 10,00 (500 ml v balení) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Tovar musí byť nový, nepoužitý.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom Zmluvy naraz, nie čiastkovo.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením presných názvov – obchodných značiek nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Pri položkách, na ktoré je potrebné v súlade so zákonom č. 163/ 2001 Z. z. o chemických látkach a chemických prípravkoch poskytnutie karty bezpečnostných údajov (KBÚ), požadujeme predloženie KBÚ v slovenskom jazyku pripravenú v súlade s Prílohou II REACH, ktorá bola zmenená nariadením Komisie 2020/878.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch od 8.00 hod. – 14.00 hod a oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica Jána Bottu 2781/25, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

08.08.2023 10:00 — 11.08.2023 14:00

3,00 ks

70,00

55,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.08.2023 14:29

04.08.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.08.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 131
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.08.2023 13:12 - Vstupná ponuka 69,90 € Cena bez DPH
02.08.2023 13:12 - Najvýhodnejšia ponuka 69,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS