00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
52913805
Marián Hucík - Kika Wood
Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK
Kancelársky nábytok a kreslá
nábytok, skriňa, stôl, stolička
Tovar, Služba
|
1. Vysoká archivačná skriňa z laminovanej drevotriesky
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba: | hruška |
| Otváranie dverí: | krídlové |
| Vybavená 4 policami, 2/5 krídlové dvere | vyžaduje sa |
| Zámok u skríň: | áno |
| Materiál úchytiek: | kov |
| Počet políc: | 4 |
| Nosnosť políc: | 35 kg |
| Šírka: | 80 cm |
| Hĺbka: | 40 cm |
| Výška: | 182 cm |
| Možnosť nastavenia políc | vyžaduje sa |
|
2. Stredná kancelárska skriňa z laminovanej drevotriesky
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 6 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba: | hruška |
| Bez dverí a úchytiek | vyžaduje sa |
| Počet políc: | 2 |
| Nosnosť políc: | 20 kg |
| Nastaviteľné nožičky | vyžaduje sa |
| Rozmer cca: | 74 x 37 x 119,6 cm |
|
3. Stredná rohová kancelárska skriňa z laminovanej drevotriesky
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba: | hruška |
| Bez dverí, zámku a úchytiek | áno |
| Počet políc | 2 |
| Nosnosť políc | 10kg |
| Rozmer cca | 37 x 37 x 119,6 cm |
|
4. Kancelársky kontajner z laminovanej drevotriesky
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba: | hruška |
| Typ kontajnera: | pojazdný |
| Druh zámku: | centrálny |
| Materiál úchytiek: | kov |
| Počet zásuviek: | 3 |
| Nosnosť zásuvky: | 15 kg |
| Rozmery cca š x h x v | 40,6 x 50,1 x 60,5cm |
|
5. Kancelárska otočná stolička s operadlom
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 12 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| pohodlné kancelárske kreslo s vysokým operadlom | áno |
| hojdací mechanizmus s nastavením sily protiváhy s aretáciou | áno |
| chrómový kríž a piest | áno |
| pevné podrúčky | áno |
| operadlo čierna sieťovina, hlavová opierka z čiernej koženky | áno |
| sedák čierna látka | áno |
| nastavenie výšky sedadla piestom | áno |
| Výška sedáku: | 49,5-58,5 cm |
| Hĺbka sedáku | 51 cm |
| Nosnosť: | 120 kg |
|
6. Kancelársky stôl s drevenou podnožou, doska z laminovanej drevotriesky hrubej 22 mm
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba: | hruška |
| Prevedenie stola: | rovný |
| Materiál podnože: | drevo |
| Dĺžka: | 160 cm |
| Hĺbka: | 80 cm |
| Výška: | 76 cm |
| Rektifikačné nožičky: | 10 mm |
| Názov |
| Vrátane dopravy a vynesenia do miesta plnenia. |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru. |
| Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch pondelok až štvrtok a pracovnom čase od 8,00 do 13,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred . |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. |
| V kúpnej cene ja zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác. |
| Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa prílohy . |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky. |
| Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| Záruka na tovar je min 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, nepredloží požadované vzorky alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle jednotlivých objednávok na základe tejto tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa vo výške kúpnej ceny, nakoľko financovanie zákazky je časovo závislé od účelovej dotácie na jej predmet. Vzniknutú škodu je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa v súlade so zákonom č. 513/1991 Zb., obchodný zákonník, a súvisiacimi predpismi. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
10.08.2023 10:00 — 13.09.2023 10:00
1,00 sada
5 090,00
5 090,00
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2023 10:19
04.08.2023 10:30
04.08.2023 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 01.08.2023 10:54 - Vstupná ponuka | 5 090,00 | € | Cena bez DPH |
| 03.08.2023 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 000,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: