• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2023 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2023 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2023 10:30

Detail zákazky Z20238075

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2023 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2023 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2023 10:30

Základné údaje

Z20238075

OF-276482

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8190971

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

26931664

DAMEDIS, s.r.o.

Křenová 89/19, Brno, 60200, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

toner, Xerox, Epson, Canon

  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. XEROX C235V DNI, 006R04395, kapacita kazety min. 3 000 strán, čierny, originál ks 2
2. XEROX C235V DNI, 006R04398, kapacita kazety min. 2 500 strán, žltý, originál ks 2
3. XEROX C235V DNI, 006R04397, kapacita kazety min. 2 500 strán, purpurový, originál ks 2
4. XEROX C235V DNI, 006R04396, kapacita kazety min. 2 500 strán, modrý, originál ks 2
5. Epson T9451 XL, C13T945140, kapacita min. 5 000 strán, čierny, originál ks 1
6. Epson T9453 XL, C13T945340, kapacita min. 5 000 strán, purpurový, originál ks 1
7. Epson T9452 XL, C13T945240, kapacita min. 5 000 strán, modrý, originál ks 1
8. Epson T9454 XL, C13T945440, kapacita min. 5 000 strán, žltý, originál ks 1
9. Canon i – Sensys MF 657Cdw, 067BK (5102C002), min. 1 350 strán, čierny, originál ks 1
10. Canon i – Sensys MF 657Cdw, 067Y (5099C002), min. 1 250 strán, žltý, originál ks 1
11. Canon i – Sensys MF 657Cdw, 067M (5100C002), min. 1 250 strán, purpurový, originál ks 1
12. Canon i – Sensys MF 657Cdw, 067C (5101C002), min. 1 250 strán, modrý, originál ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia  na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky.
Požadujeme vystavenie 2 faktúr: FA 1: položky 1-4, FA 2: položky 5-12.
Predmetom zákazky je nákup originálnych tonerov nie alternatívnych/kompatibilných tonerov, repasov.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy (kontaktnej osobe).
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy, s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcou splnenie minimálnych požadovaných parametrov s uvedením názvov (obchodných značiek), obrázkov. Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa doručenia záväznej ponuky/návrhu, ponuku odsúhlasí alebo odmietne v prípade nesplnenia technickej špecifikácie.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EP/EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronickej platformy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska č.1, Fakulta zdravotníckych odborov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

21.08.2023 09:00

16,00 ks

1 603,02

1 335,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.08.2023 10:14

10.08.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.08.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 138
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.08.2023 15:56 - Vstupná ponuka 1 603,01 € Cena s DPH
08.08.2023 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 602,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS