36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
36289833
Atlas Copco s. r. o.
Elektrárenská 4, Bratislava, 83104, SVK
Servis kompresorov
servis, údržba a opravy
Služba
1. servis kompresorov
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre kompresory používané v zariadení verejného obstarávateľa je požadované zabezpečovať pravidelnú údržbu, prehliadky a revízie, vrátane dodávky originálnych náhradných dielov |
Poskytovanie servisnej starostlivosti kompresorov počas obdobia 36 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kompresor č.1 - typ SF11+ 10barPack | ks | 1 | ||
kompresor č.2 - typ SF11+ 10barPack | ks | 1 | ||
kompresor č.3 - typ SF11+ 10barPack | ks | 1 | ||
kompresor č.4 - typ SF2 10barFF | ks | 1 | ||
kompresor č.5 - typ MED 15 | ks | 1 | ||
kompresor č.6 - typ MED 15 | ks | 1 | ||
kompresor č.7 - WSD25 | ks | 1 | ||
kompresor č.8 - WSD25 | ks | 1 | ||
kompresor č.9 - typ ES6 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kompresor č.1 - typ SF11+ 10barPack | výrobné číslo - API774116 |
1.1 požadovaný rozsah servisu (úkony v rozsahu servisnej služby typu A) : | predpoklad min.2000 prevádzkových hodín/rok |
- | očistenie kompresora |
- | očistenie krytov ventilátora |
- | výmena tesnenia hrotu |
- | kontrola / očistenie výpuste kondenzátu |
- | test bezpečnostného ventilu |
- | kontrola elektrických komponentov |
- | kontrola pohonu remeňa |
- | výmena vložky vzduchového filtra |
- | výmena filtračných vložiek |
- | výmena remeňa |
- | generálna oprava kontrolného ventilu |
kompresor č.2 - typ SF11+ 10barPack | výrobné číslo - API774976 |
2.1 požadovaný rozsah servisu (úkony v rozsahu servisnej služby typu A) : | predpoklad min.2000 prevádzkových hodín/rok |
- | očistenie kompresora |
- | očistenie krytov ventilátora |
- | výmena tesnenia hrotu |
- | kontrola / očistenie výpuste kondenzátu |
- | test bezpečnostného ventilu |
- | kontrola elektrických komponentov |
- | kontrola pohonu remeňa |
- | výmena vložky vzduchového filtra |
- | výmena filtračných vložiek |
- | výmena remeňa |
- | generálna oprava kontrolného ventilu |
kompresor č.3 - typ SF11+ 10barPack | výrobné číslo - API774977 |
3.1 požadovaný rozsah servisu (úkony v rozsahu servisnej služby typu A) : | predpoklad min.2000 prevádzkových hodín/rok |
- | očistenie kompresora |
- | očistenie krytov ventilátora |
- | výmena tesnenia hrotu |
- | kontrola / očistenie výpuste kondenzátu |
- | test bezpečnostného ventilu |
- | kontrola elektrických komponentov |
- | kontrola pohonu remeňa |
- | výmena vložky vzduchového filtra |
- | výmena filtračných vložiek |
- | výmena remeňa |
- | generálna oprava kontrolného ventilu |
kompresor č.4 - typ SF2 10barFF | výrobné číslo - API709035 |
4.1 požadovaný rozsah servisu (úkony v rozsahu servisnej služby typu B) : | predpoklad min.2000 prevádzkových hodín/rok |
- | kontrola kompresora |
- | premazanie pevne vinutého ložiska |
- | premazanie kolíkových kľukových ložísk |
- | očistenie krytov ventilátora |
- | očistenie kompresora |
- | výmena tesnenia hrotu |
- | kontrola bezpečnostného ventilu + spínačov |
- | výmena vložky vzduchového filtra |
- | očistenie zachytávača vlhkosti |
- | kontrola elektrických komponentov |
- | kontrola / očistenie výpuste kondenzátu |
- | kontrola zachytenia vlhkosti |
- | výmena remeňa |
kompresor č.5 - typ MED 15 | výrobné číslo - API070302 |
5.1 požadovaný rozsah servisu (úkony v rozsahu servisnej služby typu A) : | predpoklad min.2000 prevádzkových hodín/rok |
- | kontrola neprekročenia limitov teploty vzduchu |
- | prekalibrovanie / výmena snímača rosného bodu |
- | kontrola indikátorov / výstražné indikátory |
- | vykonanie dennej kontroly |
- | hľadanie únikov vzduchu, vody a oleja |
- | kontrola poklesu tlaku |
- | kontrola uvoľnených vodičov a spojenia skrinky |
- | kontrola / očistenie výpuste kondenzátu |
- | výmena náplne |
- | výmena sušiva |
kompresor č.6 - typ MED 15 | výrobné číslo - API070303 |
6.1 požadovaný rozsah servisu (úkony v rozsahu servisnej služby typu A) : | predpoklad min.2000 prevádzkových hodín/rok |
- | kontrola neprekročenia limitov teploty vzduchu |
- | prekalibrovanie / výmena snímača rosného bodu |
- | kontrola indikátorov / výstražné indikátory |
- | vykonanie dennej kontroly |
- | hľadanie únikov vzduchu, vody a oleja |
- | kontrola poklesu tlaku |
- | kontrola uvoľnených vodičov a spojenia skrinky |
- | kontrola / očistenie výpuste kondenzátu |
- | výmena náplne |
- | výmena sušiva |
kompresor č.7 - WSD25 | výrobné číslo - NSE006125 |
7.1 požadovaný rozsah servisu (úkony v rozsahu servisnej služby typu C) : | predpoklad min.4000 prevádzkových hodín/rok |
- | kontrola kompresora |
- | kontrola / očistenie výpuste kondenzátu |
- | generálna oprava odkaľovača |
kompresor č.8 - WSD25 | výrobné číslo - NSE006126 |
8.1 požadovaný rozsah servisu (úkony v rozsahu servisnej služby typu C) : | predpoklad min.4000 prevádzkových hodín/rok |
- | kontrola kompresora |
- | kontrola / očistenie výpuste kondenzátu |
- | generálna oprava odkaľovača |
kompresor č.9 - ES6 | výrobné číslo - API820070 |
9.1 požadovaný rozsah servisu (úkony v rozsahu servisnej služby typu C) : | predpoklad min.4000 prevádzkových hodín/rok |
- | kontrola kompresora |
- | kontrola / očistenie výpuste kondenzátu |
- | kontrola poklesu tlaku |
- | výmena náplne |
Názov |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na obdobie 36 mesiacov počas lehoty plnenia zmluvy. |
2. Požaduje sa poskytovať rozsah servisných služieb pre jednotlivé kompresory podľa časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
4. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
5. Cena služieb zahŕňa potrebné náhradné diely, prevádzkové náplne, práce a dopravu, príp. iné ďalšie náklady spojené s výkonom služby, resp. s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu služby vykonávanej v rozsahu zmluvy. |
6. Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku objednávateľa, v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 17,00 hod. Predpokladaný rozsah prevádzkových hodín je pre jednotlivé kompresorové jednotky uvedený pri charakteristike technických vlastností položiek opisného formulára. Servisné prehliadky pre jednotlivé zariadenia nastavené v nadväznosti na predchádzajúce servisné intervaly. |
7. Požaduje sa aby dodávateľ vykonával preventívny servis vrátane dodávky všetkých potrebných servisných sád a náplní všetkých špecifikovaných zariadení. Servis bude vykonávaný prostredníctvom servisných technikov - zamestnancov dodávateľa s príslušnou kvalifikáciou a odbornou spôsobilosťou s použitím vlastných pracovných pomôcok. |
8. Údržba bude vykonávaná podľa Servisného plánu výrobcu zariadení (predloží dodávateľ), s nástupom podľa vzájomnej dohody po zaistení potrebných náhradných dielov dodávateľom. Servisný plán a Servisné činnosti predloží dodávateľ pre každý prístroj samostatne, s označením servisných úkonov v slovenskom jazyku, do 3 dní po uzatvorení zmluvy. |
9. Opravy porúch zariadení budú vykonávané po ich písomnom oznámení objednávateľom, s nástupom na opravu do 24 hodín. Možnosť nahlasovania porúch je na e-mailovej adrese dodávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje, že vynaloží maximálne úsilie, aby zariadenie nebolo odstavené na dobu dlhšiu, ako je nevyhnutne potrebné. |
10. Ceny za vykonávanie servisných služieb pre jednotlivé kompresory budú uvedené v Servisnom pláne (predloží dodávateľ). |
11. Ceny môžu byť každý ďalší rok upravované, a to vo februári nasledujúceho roku, na základe správ Slovenského štatistického úradu (Index priemyselných výrobcov). Za základ (100 %) je braný december predchádzajúceho roka. K tejto zmene musí dôjsť výhradne na základe dodatku k zmluve, po odsúhlasení oboch zmluvných strán a za súčasného dodržania zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. |
12. Cena za poskytované servisné služby bude fakturovaná paušálne na obdobie kvartálu, na základe faktúry vystavenej dodávateľom. |
13. Platba bude vykonaná na základe doručenej faktúry, ktorá musí byť vystavená v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov ako aj s platnou súvisiacou legislatívou obsahovať. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu. Lehota splatnosti v tom prípade neplynie. Dodávateľ je povinný vystaviť Objednávateľovi faktúru v súlade s bodom 12 tejto Zmluvy. |
14. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Faktúru je možné doručiť aj elektronicky na adresu: faktury@suscch.eu. Faktúra sa považuje za uhradenú pripísaním peňažných prostriedkov v prospech účtu dodávateľa v banke. |
15. Objednávateľ zaistí prevádzkovanie zariadení v súlade s návodom na obsluhu výrobcu zariadení, ktorý sa nachádza v jeho vlastníctve a je s tým riadne oboznámený. Objednávateľ zaistí, že na zariadeniach bude vykonávaná bežná denná / týždenná údržba v súlade s návodom k obsluhe. |
16. Dodávateľ oznámi objednávateľovi plánovanú návštevu a ten zabezpečí možnosť a dostupnosť zariadení na servis , ktorá spočíva najmä vo vytvorení vhodných podmienok k vykonaniu servisu a oboznámení zamestnancov poskytovateľa služieb so skutočnosťami potrebnými na vykonanie servisu. Dodávateľ je povinný oboznámiť Objednávateľa s plánovanou návštevou aspoň 5 pracovných dní pred plánovanou návštevou. V opačnom prípade nemusí Objednávateľ s termínom návštevy súhlasiť a to bez porušenie akýchkoľvek povinností Objednávateľa vyplývajúcich mu z tejto Zmluvy. |
17. Objednávateľ bude bezodkladne informovať dodávateľa v prípadoch: nefunkčnosti počítadla hodín, plánovaného premiestnenia zariadenia alebo významných zmien v pracovnom prostredí, zmeny pracovného režimu zariadenia, ktoré povedú k zásadnému zvýšeniu alebo zníženiu ročného počtu prevádzkových hodín oproti počtu predpokladanému pri uzatváraní zmluvy. |
18. Pre vlastné plnenie predmetu diela poskytne objednávateľ dodávateľovi potrebné energie výhradne v mieste inštalácie zariadenia. |
19. Objednávateľ zaistí servisným technikom dodávateľa potrebnú pomoc, napr. zaistenie zdvíhacieho zariadenia, prípojku tlakovej vody na čistenie chladičov a pod. V prípade, že objednávateľ poskytne dodávateľovi náhradné diely potrebné k vykonaniu servisu, tieto diely nebudú predmetom fakturácie. |
20. Objednávateľ umožní vstup zamestnancom dodávateľa do sídla objednávateľa, resp. miesta kde sa zariadenie nachádza, za súčasného splnenia ďalších podmienok stanovených touto zmluvou a uvedomenia si zo strany dodávateľa, že objednávateľ je zdravotníckym zariadením. |
21. Objednávateľ umožní bezplatný vjazd techniky dodávateľa potrebnej na plnenie zmluvy do sídla objednávateľa resp. miesta kde sa zariadenie nachádza. |
22. V prípade, že dodávateľ zaháji prácu bez predchádzajúceho súhlasu oprávneného zástupcu prípadne kontaktnej osoby vo veciach technických objednávateľa ,a tento súhlas nebude objednávateľom udelený ani dodatočne, dodávateľ nesie všetky riziká, vrátane rizika, že mu tieto práce nebudú uhradené. |
23. Ak dôjde k pracovnému úrazu, zodpovedajúcemu registrácii, u pracovníka dodávateľa, zodpovedá za to dodávateľ v plnom rozsahu, okrem úrazu spôsobeného v súvislosti s porušením bezpečnosti práce na strane objednávateľa. |
24. Objednávateľ a dodávateľ sa zaväzujú, že obchodné a technické informácie, ktoré im boli zverené zmluvným partnerom, nesprístupnia tretím osobám bez písomného súhlasu, alebo tieto informácie nepoužijú na iné účely, ako na plnenie podmienok tejto zmluvy. To neplatí pre povinnosť zverejniť túto zmluvu v Centrálnom registri zmlúv. |
25. Dodávateľ vrátane všetkých jeho zamestnancov, sa zaväzuje dodržať mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvie v súvislosti s činnosťou v sídle objednávateľa, najmä neposkytnúť vnútorné predpisy a dokumentáciu objednávateľa tretím osobám. Táto povinnosť platí aj po skončení platnosti a účinnosti tejto zmluvy, v opačnom prípade dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za škodu, ktorá vznikla porušením povinnosti podľa tohto odseku. |
26. Zmluvné strany sa zaväzujú, že sa budú počas platnosti tejto Zmluvy oboznamovať so všetkými skutočnosťami spôsobilými mať vplyv na realizáciu práv a povinností vyplývajúcich z tejto Zmluvy. Zmluvné strany sa zaväzujú, že bez zbytočného odkladu, najneskôr však v lehote 5 pracovných dní, sa budú vzájomne oboznamovať o všetkých skutočnostiach spôsobilých mať vplyv na práva a právom chránené záujmy druhej Zmluvnej strany. |
27. Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú počas realizácie tejto Zmluvy poskytovať všetku potrebnú vzájomnú súčinnosť potrebnú na naplnenie účelu tejto Zmluvy. |
28. Dodávateľ nezodpovedá za akúkoľvek škodu súvisiacu s nedostatočnou výkonovou rezervou kompresorovej stanice. |
29. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
30. Požaduje sa predložiť na adresu objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy: |
30.1 zoznam kontaktných oprávnených osôb dodávateľa, ktorý obsahuje údaje - meno, priezvisko, telefón, e-mail a pracovnú pozíciu zodpovedných osôb dodávateľa, pre účely zasielania informácií týkajúcich sa administratívnych, technických a servisných činností, |
30.2 telefónne číslo a e-mailová adresa dodávateľa pre nahlasovanie porúch objednávateľa, |
30.3 podrobnú kalkuláciu ceny plnenia - ceny pre paušálny servis s výškou ceny na kvartál, |
30.4 Servisný plán a Servisné činnosti - uvedené pre každý prístroj samostatne, |
30.5 doklady o poskytovaní autorizovaného servisu, ktorý bude vykonávaný prostredníctvom servisných technikov, ktorí majú oprávnenie na poskytovanie servisnej služby od výrobcu zariadení. |
31. Poskytované servisné služby musia spĺňať objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty predmetu zákazky uvedené v Opisnom formulári. |
32. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
33. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
07.08.2023 00:00 — 07.08.2026 00:00
1,00 celok
20 631,60
20 631,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2023 09:38
04.08.2023 09:45
04.08.2023 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.08.2023 08:31 - Vstupná ponuka | 20 631,60 | € | Cena bez DPH |
04.08.2023 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 631,60 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: