• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2023 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2023 10:50

Detail zákazky Z20238055

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2023 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2023 10:50

Základné údaje

Z20238055

OF-276526

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8210078

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prechod Integrovaného IS na Centrálnu elektronickú podateľňu UPVS

informačné systémy

  • 72600000-6 - Počítačové podporné služby a poradenstvo

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je prechod Integračného informačného systému z internej elektronickej podateľne na Centrálnu elektronickú podateľňu UPVS a doplnenie využívaných služieb a modulov a zároveň popis navrhovaného riešenia a postup realizácie projektu, ako aj vyžadované súčinnosti.
Funkcia
V rámci legislatívnych požiadaviek súvisiacich s úpravou podpisovej politiky je predmetom tejto aktivity:  a) ukončenie používania súčasnej internej podateľne b) prechod na eDesk UPVS,   zrušenie tzv. externej schránky UPVS  c) registrácia KSC v HSM pre potreby využitia UPVS CEP
Rámcový popis komunikujúcich služieb: Vďaka integrácii na vypublikované služby UPVS (rozhrania UIR, USR, IAMM, STS, EKR) bude umožnená automatická komunikáciu  Integračného informačného systému  s UPVS CEP pre potreby podpisovania rozhodnutí, overovania podpisov, pečiatkovania. V rámci komunikácie prebieha komunikácia nasledovných služieb:
sluzba_is_158 - Poskytnutie autentifikačného rozhodnutia zo systému Identity and Access Management  sluzba_is_772 - Poskytnutie elektronického dokumentu z úložiska  sluzba_is_771 - Uloženie elektronického dokumentu do úložiska
sluzba_is_167  - Vytvorenie doručenky na základe požiadavky doručovateľa sluzba_is_1358  - Poskytnutie správy z eDesku do externej aplikácie, Sprístupnenie obsahu komunikačnej schránky služba  as_56902  - Presunutie správy do požadovaného priečinka sluzba_is_175  - Poskytnutie súvisiacich informácií a dokumentov k vzoru eformulára služba as_56922 Získanie metadát vzoru eFormulára na základe identifikátora vzoru a verzie služba  as_56921 Získanie súvisiaceho dokumentu vzoru eFormulára na základe identifikátora vzoru, jeho verzie a názvu/identifikátora súvisiaceho dokumentu
sluzba_is_1370 -  Vytvorenie elektronického podpisu odosielaného elektronického dokumentu sluzba_is_1371 Informatívne overenie ZEP na poskytnutom elektronickom dokumente sluzba_is_1369 Prijatie správy s elektronickým dokumentom alebo elektronickým dokumentom podpísaným elektronickým podpisom sluzba_is_51738 Uloženie správy z do priečinka odoslaných správ sluzba_as_56891 Na základe vstupných podpísaných údajov vráti nepodpísané dáta sluzba_is_1372 Vytvorenie časovej pečiatky
V rámci procesov spracovania jednotlivých správ bude integračný informačný systém zapojený do nasledovných procesov:
Prevzatie správy z eDesk UPVS
Informatívne overenie ZEP
Vrátenie podpísaných dát
Verifikácia existencie formulára, jeho prípadné uloženie do eForm
Získanie metadát vzoru formulára
Odoslanie správy na podpísanie KSC a spracovanie v UPVS
Vyžiadanie časovej pečate
Zápis odoslaných správ do eDesk UPVS
DOTKNUTÉ  PODMODULY IIS:  __Registratúra Fabasoft eGov-Suite __Elektronická podateľňa
Pre realizáciu presunu externej schránky  na e-desk pre prepojenie a orchestráciu služieb • Zriadenie technických účtov na UPVS FIX aj UPVS PROD prostredí • Registrácia KSC v HSM UPVS • Úprava a doplnenie registratúry Fabasoft eGov-Suite o nové moduly Správoplatňovanie rozhodnutí prostredníctvom UPVS CEP, GetEDeskinfo2, Publikovanie CUET, Publikovanie CRZ, Normatívne akty
Neoddeliteľnou súčasťou realizácie je úprava a rozšírenie DIZ medzi ZSK a NASES, rovnako aj úprava infraštruktúrneho prepojenia, nakoľko príde k rozšíreniu komunikácie medzi ZSK a NASES. Tieto kroky pre administratívne pokrytie rozšírenia budú na strane ZSK vyžadovať súčinnosť pracovníkov ZSK, a to v oblasti: - Zabezpečenie podpory pre infraštruktúrne úpravy - Zabezpečenie komunikácie s NASES o infraštruktúrne úpravy  -  komunikácia o rozšírení DIZ  - registrácia KSC v HSM
Vysvetlenie skratiek: UPVS Ústredný portál verejnej správy UPVS CEP Centrálna elektronická podateľňa UPVS ZEP Zaručený elektronický podpis KSC Kvalifikovaný systémový certifikát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
POPIS ČINNOSTÍ A NÁVRH HARMONOGRAMU. Keďže v rámci navrhovaných aktivít bude potrebná súčinnosť aj tretích strán, návrh harmonogramu je rámcový, a môže sa v detailoch meniť. dni podľa rozpisu
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stream I. krok 1 - Prepojenie Integračného informačného systému ZSK a test prostredia UPVS CEP) T + 3 dni
Stream I. krok 2 - Prepojenie Integračného informačného systému ZSK a produkčného prostredia UPVS CEP) (koniec kroku 1) + 5 dní
Stream II. krok 1 - Implementácia zmien v Integračnom informačnom systéme T + 10 dní
Stream II. krok 2 - Implementácia a doplnenie modulov Registratúra Fabasoft eGov-Suite T + 10 dní
Stream II. krok 3 - Technicko-formálne zabezpečenie pre TEST: KSC, Technické účty T + 10 dní
Stream II. krok 4 - Nasadenie v TEST prostredí ZSK, overenie a odladenie zo strany dodávateľov (koniec kroku I.1 + II.1/ II.2/ II.3) + 3 dní
Stream II. krok 5 - Akceptácia zo strany ZSK na TEST prostredí (koniec kroku II.4) + 1 deň
Stream II. krok 6 - Zapracovanie pripomienok, nasadenie na TEST a finálne schválenie zo strany ZSK (koniec kroku II.5) + 3 dni
Stream III. krok 1 - Technicko-formálne zabezpečenie pre PROD: KSC, Technické účty T + 15 dní
Stream III. krok 2 - Dodatok UPVS DIZ, dohodnutý termín presunu el. schránky T + 15 dní
Stream IV. krok 1 - Nasadenie v PROD prostredí ZSK, čiastkové overenie a odladenie zo strany dodávateľov. (koniec I.+II.+III.) + 2 dni
Stream IV. krok 2 - Spustenie do produkcie - všetko okrem presunu el. schránky (koniec IV.1) + 1 deň
Stream IV. krok 3 - Spustenie do produkcie - presun el. schránky. Potreba koordinácie s UPVS (koniec IV.2) + 1 deň
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek  vo formáte (pdf).
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy.
Súčinnosť Objednávateľa: - zabezpečenie prístupu Dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IIS a podmodulov na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa
Dodávateľovi včas poskytne súčinnosť určenú v dohodnutých podmienkach realizácie úprav IIS a podmodulov, resp. riešenia incidentov; - Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy.
!!!UPOZORNENIE - vzhľadom na nové podmienky elektronického trhoviska- Požaduje sa uviesť  VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontraktačnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy a bez vloženia vlastného návrhu vrátane požadovaných príloh nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 3 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť , musí byť súčasťou kontraktačnej ponuky a obsahovať požadované informácie.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných stránObjednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska.
V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : - ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.09.2023 00:00 — 30.11.2023 23:59

1,00 kpl

122 180,00

101 816,67

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Úspešný uchádzač je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od výrobcu systému Registratúra Fabasoft eGov-Suite pre Slovenskú republiku na úpravy a rozšírenie existujúceho riešenia podmodulu správy registratúry na platforme Fabasoft eGov-Suite o definované služby a funkcie implementované na uvedenej platforme. Nezaslanie súhlasu podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy Úspešný uchádzač je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od dodávateľa Integrovaného Informačného systému na úpravy a rozšírenie existujúceho podmodulu Datalan Integračný informačný systém o definované služby a implementované funkcie. Nezaslanie súhlasu podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.08.2023 08:32

16.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.08.2023 19:43 - Vstupná ponuka 122 179,99 € Cena s DPH
15.08.2023 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka 115 440,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS