37808427
Žilinský samosprávny kraj
Komenského 48, Žilina, 01109, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Prechod Integrovaného IS na Centrálnu elektronickú podateľňu UPVS
informačné systémy
Služba
|
1. Predmetom zákazky je prechod Integračného informačného systému z internej elektronickej podateľne na Centrálnu elektronickú podateľňu UPVS a doplnenie využívaných služieb a modulov a zároveň popis navrhovaného riešenia a postup realizácie projektu, ako aj vyžadované súčinnosti.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| V rámci legislatívnych požiadaviek súvisiacich s úpravou podpisovej politiky je predmetom tejto aktivity: a) ukončenie používania súčasnej internej podateľne b) prechod na eDesk UPVS, zrušenie tzv. externej schránky UPVS c) registrácia KSC v HSM pre potreby využitia UPVS CEP |
| Rámcový popis komunikujúcich služieb: Vďaka integrácii na vypublikované služby UPVS (rozhrania UIR, USR, IAMM, STS, EKR) bude umožnená automatická komunikáciu Integračného informačného systému s UPVS CEP pre potreby podpisovania rozhodnutí, overovania podpisov, pečiatkovania. V rámci komunikácie prebieha komunikácia nasledovných služieb: |
| sluzba_is_158 - Poskytnutie autentifikačného rozhodnutia zo systému Identity and Access Management sluzba_is_772 - Poskytnutie elektronického dokumentu z úložiska sluzba_is_771 - Uloženie elektronického dokumentu do úložiska |
| sluzba_is_167 - Vytvorenie doručenky na základe požiadavky doručovateľa sluzba_is_1358 - Poskytnutie správy z eDesku do externej aplikácie, Sprístupnenie obsahu komunikačnej schránky služba as_56902 - Presunutie správy do požadovaného priečinka sluzba_is_175 - Poskytnutie súvisiacich informácií a dokumentov k vzoru eformulára služba as_56922 Získanie metadát vzoru eFormulára na základe identifikátora vzoru a verzie služba as_56921 Získanie súvisiaceho dokumentu vzoru eFormulára na základe identifikátora vzoru, jeho verzie a názvu/identifikátora súvisiaceho dokumentu |
| sluzba_is_1370 - Vytvorenie elektronického podpisu odosielaného elektronického dokumentu sluzba_is_1371 Informatívne overenie ZEP na poskytnutom elektronickom dokumente sluzba_is_1369 Prijatie správy s elektronickým dokumentom alebo elektronickým dokumentom podpísaným elektronickým podpisom sluzba_is_51738 Uloženie správy z do priečinka odoslaných správ sluzba_as_56891 Na základe vstupných podpísaných údajov vráti nepodpísané dáta sluzba_is_1372 Vytvorenie časovej pečiatky |
| V rámci procesov spracovania jednotlivých správ bude integračný informačný systém zapojený do nasledovných procesov: |
| Prevzatie správy z eDesk UPVS |
| Informatívne overenie ZEP |
| Vrátenie podpísaných dát |
| Verifikácia existencie formulára, jeho prípadné uloženie do eForm |
| Získanie metadát vzoru formulára |
| Odoslanie správy na podpísanie KSC a spracovanie v UPVS |
| Vyžiadanie časovej pečate |
| Zápis odoslaných správ do eDesk UPVS |
| DOTKNUTÉ PODMODULY IIS: __Registratúra Fabasoft eGov-Suite __Elektronická podateľňa |
| Pre realizáciu presunu externej schránky na e-desk pre prepojenie a orchestráciu služieb • Zriadenie technických účtov na UPVS FIX aj UPVS PROD prostredí • Registrácia KSC v HSM UPVS • Úprava a doplnenie registratúry Fabasoft eGov-Suite o nové moduly Správoplatňovanie rozhodnutí prostredníctvom UPVS CEP, GetEDeskinfo2, Publikovanie CUET, Publikovanie CRZ, Normatívne akty |
| Neoddeliteľnou súčasťou realizácie je úprava a rozšírenie DIZ medzi ZSK a NASES, rovnako aj úprava infraštruktúrneho prepojenia, nakoľko príde k rozšíreniu komunikácie medzi ZSK a NASES. Tieto kroky pre administratívne pokrytie rozšírenia budú na strane ZSK vyžadovať súčinnosť pracovníkov ZSK, a to v oblasti: - Zabezpečenie podpory pre infraštruktúrne úpravy - Zabezpečenie komunikácie s NASES o infraštruktúrne úpravy - komunikácia o rozšírení DIZ - registrácia KSC v HSM |
| Vysvetlenie skratiek: UPVS Ústredný portál verejnej správy UPVS CEP Centrálna elektronická podateľňa UPVS ZEP Zaručený elektronický podpis KSC Kvalifikovaný systémový certifikát |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| POPIS ČINNOSTÍ A NÁVRH HARMONOGRAMU. Keďže v rámci navrhovaných aktivít bude potrebná súčinnosť aj tretích strán, návrh harmonogramu je rámcový, a môže sa v detailoch meniť. | dni | podľa rozpisu |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stream I. krok 1 - Prepojenie Integračného informačného systému ZSK a test prostredia UPVS CEP) | T + 3 dni |
| Stream I. krok 2 - Prepojenie Integračného informačného systému ZSK a produkčného prostredia UPVS CEP) | (koniec kroku 1) + 5 dní |
| Stream II. krok 1 - Implementácia zmien v Integračnom informačnom systéme | T + 10 dní |
| Stream II. krok 2 - Implementácia a doplnenie modulov Registratúra Fabasoft eGov-Suite | T + 10 dní |
| Stream II. krok 3 - Technicko-formálne zabezpečenie pre TEST: KSC, Technické účty | T + 10 dní |
| Stream II. krok 4 - Nasadenie v TEST prostredí ZSK, overenie a odladenie zo strany dodávateľov | (koniec kroku I.1 + II.1/ II.2/ II.3) + 3 dní |
| Stream II. krok 5 - Akceptácia zo strany ZSK na TEST prostredí | (koniec kroku II.4) + 1 deň |
| Stream II. krok 6 - Zapracovanie pripomienok, nasadenie na TEST a finálne schválenie zo strany ZSK | (koniec kroku II.5) + 3 dni |
| Stream III. krok 1 - Technicko-formálne zabezpečenie pre PROD: KSC, Technické účty | T + 15 dní |
| Stream III. krok 2 - Dodatok UPVS DIZ, dohodnutý termín presunu el. schránky | T + 15 dní |
| Stream IV. krok 1 - Nasadenie v PROD prostredí ZSK, čiastkové overenie a odladenie zo strany dodávateľov. | (koniec I.+II.+III.) + 2 dni |
| Stream IV. krok 2 - Spustenie do produkcie - všetko okrem presunu el. schránky | (koniec IV.1) + 1 deň |
| Stream IV. krok 3 - Spustenie do produkcie - presun el. schránky. Potreba koordinácie s UPVS | (koniec IV.2) + 1 deň |
| Názov |
| Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek vo formáte (pdf). |
| Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy. |
| Súčinnosť Objednávateľa: - zabezpečenie prístupu Dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IIS a podmodulov na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa |
| Dodávateľovi včas poskytne súčinnosť určenú v dohodnutých podmienkach realizácie úprav IIS a podmodulov, resp. riešenia incidentov; - Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy. |
| !!!UPOZORNENIE - vzhľadom na nové podmienky elektronického trhoviska- Požaduje sa uviesť VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontraktačnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy a bez vloženia vlastného návrhu vrátane požadovaných príloh nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 3 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť , musí byť súčasťou kontraktačnej ponuky a obsahovať požadované informácie. |
| Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných stránObjednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
| b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve |
| c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
| d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
| e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
| f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. |
| V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : - ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
Komenského 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.09.2023 00:00 — 30.11.2023 23:59
1,00 kpl
122 180,00
101 816,67
Úspešný uchádzač je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od výrobcu systému Registratúra Fabasoft eGov-Suite pre Slovenskú republiku na úpravy a rozšírenie existujúceho riešenia podmodulu správy registratúry na platforme Fabasoft eGov-Suite o definované služby a funkcie implementované na uvedenej platforme. Nezaslanie súhlasu podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy Úspešný uchádzač je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od dodávateľa Integrovaného Informačného systému na úpravy a rozšírenie existujúceho podmodulu Datalan Integračný informačný systém o definované služby a implementované funkcie. Nezaslanie súhlasu podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2023 08:32
16.08.2023 10:00
16.08.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.08.2023 19:43 - Vstupná ponuka | 122 179,99 | € | Cena s DPH |
| 15.08.2023 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 115 440,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: