00308641
Mesto Vráble
Hlavná 1221/22, Vráble, 95216, SVK
13981706
Milan Magula - Mima
Husova 4, Bratislava, 83101, SVK
Triedený zber komunálnych odpadov – technické vybavenie - Časť č.4 - Kancelársky kontajner
kancelársky kontajner
Tovar, Služba
1. Kancelársky kontajner – 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky kontajner slúžiaci ako vrátnica pre potreby zberného dvora |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky kontajner | ks | 1 | ||
Vonkajšie rozmery (dĺžka x šírka) | mm | 6.000 x 2.400 | ||
Vnútorná výška priestoru | mm | 2500 | ||
Izolácia podlahy - minerálna vlna | mm | 100 | ||
Izolácia stien – minerálna vlna | mm | 60 | ||
Izolácia strechy – minerálna vlna | mm | 80 | ||
1 x vchodové dvere izolované | mm | 800 x 1940 | ||
1 x PVC-okno otváravo-sklopné biele | mm | 900 x 1200 | ||
1 x PVC-okno výdajkové s roletami | mm | 900 x 1200 | ||
1 x elektrický ohrievač | kW | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rám: oceľová konštrukcia | vyžaduje sa |
Steny vonkajšie: profilované oceľové plechy | vyžaduje sa |
Steny vnútorné: drevotrieska | vyžaduje sa |
Elektroinštalácia: 1 x rozvodka a poistková skrinka, 2 x stropné svietidlo, 1 x vypínač svetiel, 3 x 230V zásuvka | vyžaduje sa |
Doprava na miesto dodania | vyžaduje sa |
Vykládka a osadenie, revízia | vyžaduje sa |
Názov |
Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Kvalita životného prostredia - Prioritná os: 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnej infraštruktúry, Špecifický cieľ: 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov. Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2021-72 Triedený zber komunálnych odpadov |
Na plnenie Zmluvy sa vzťahujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska, verzia platná v čase uzavretia Zmluvy, 2. Časť "Všeobecné zmluvné podmienky", v plnom rozsahu. |
Dodávateľ, ktorý predkladá ponuku ako neplatiteľ DPH, prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná, t. j. Dodávateľ nemá nárok na navýšenie kontraktačnej ceny o DPH. |
Objednávateľ požaduje predloženie podrobného rozpočtu s uvedením jednotkových cien do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Dodávateľ uvedie rozpočet jednotlivých položiek s cenami bez DPH aj s cenami s DPH. |
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy uvedenie konkrétnej značky, výrobcu, typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod.), na základe ktorých preukáže splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, tovaru. |
Objednávateľ požaduje špecifikovaný tovar, ktorý zodpovedá najlepšie dostupnej technike. |
Súčasťou dodania predmetu zákazky sú aj doklady a dokumenty, nevyhnutné na jeho riadne používanie, vrátane návodov v slovenskom/českom jazyku. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane vykládky, osadenia a revízie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly, strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), ktorú má Objednávateľ uzatvorenú s Poskytovateľom NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnenými osobami Poskytovateľa NFP na vykonanie auditu/kontroly sú najmä: Poskytovateľ NFP (Riadiaci orgán/Sprostredkovateľský orgán) a ním poverené osoby,Útvar vnút. auditu RO alebo SO a nimi poverené osoby, NKÚ SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm.a) až f) v súlade s prísluš. Právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. |
Zmluva nadobúda účinnosť najneskôr ku dňu nadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP a dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s § 47a Občianskeho zákonníka v platnom znení. |
Hlavná 1221, Vráble, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.09.2023 08:00 — 27.11.2023 16:00
1,00 ks
10 607,40
8 839,50
Vlastný návrh plnenia musí obsahovať rovnaké alebo vyššie parametre ako je určené v opise predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2023 09:05
10.08.2023 12:45
10.08.2023 13:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.08.2023 17:25 - Vstupná ponuka | 10 607,40 | € | Cena s DPH |
10.08.2023 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 748,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: