• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2023 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2023 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2023 16:30

Detail zákazky Z20238038

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2023 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2023 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2023 16:30

Základné údaje

Z20238038

OF-276541

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8190969

Objednávateľ

00308641

Mesto Vráble

Hlavná 1221/22, Vráble, 95216, SVK

Dodávateľ

13981706

Milan Magula - Mima

Husova 4, Bratislava, 83101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Triedený zber komunálnych odpadov – technické vybavenie - Časť č.4 - Kancelársky kontajner

kancelársky kontajner

  • 44619000-2 - Iné kontajnery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky kontajner – 1 ks
Funkcia
Kancelársky kontajner slúžiaci ako vrátnica pre potreby zberného dvora
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky kontajner ks 1
Vonkajšie rozmery (dĺžka x šírka) mm 6.000 x 2.400
Vnútorná výška priestoru mm 2500
Izolácia podlahy  - minerálna vlna mm 100
Izolácia stien – minerálna vlna mm 60
Izolácia strechy – minerálna vlna mm 80
1 x vchodové dvere izolované mm 800 x 1940
1 x PVC-okno otváravo-sklopné biele mm 900 x 1200
1 x PVC-okno výdajkové  s roletami mm 900 x 1200
1 x elektrický ohrievač kW 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rám: oceľová konštrukcia vyžaduje sa
Steny vonkajšie: profilované oceľové plechy vyžaduje sa
Steny vnútorné: drevotrieska vyžaduje sa
Elektroinštalácia: 1 x rozvodka a poistková skrinka, 2 x stropné svietidlo, 1 x vypínač svetiel, 3 x 230V zásuvka vyžaduje sa
Doprava na miesto dodania vyžaduje sa
Vykládka a osadenie, revízia vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Kvalita životného prostredia - Prioritná os: 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnej infraštruktúry, Špecifický cieľ: 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov. Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2021-72 Triedený zber komunálnych odpadov
Na plnenie Zmluvy sa vzťahujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska, verzia platná v čase uzavretia Zmluvy, 2. Časť "Všeobecné zmluvné podmienky", v plnom rozsahu.
Dodávateľ, ktorý predkladá ponuku ako neplatiteľ DPH, prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná, t. j. Dodávateľ nemá nárok na navýšenie kontraktačnej ceny o DPH.
Objednávateľ požaduje predloženie podrobného rozpočtu s uvedením jednotkových cien do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Dodávateľ uvedie rozpočet jednotlivých položiek s cenami bez DPH aj s cenami s DPH.
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy uvedenie konkrétnej značky, výrobcu, typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod.), na základe ktorých preukáže splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, tovaru.
Objednávateľ požaduje špecifikovaný tovar, ktorý zodpovedá najlepšie dostupnej technike.
Súčasťou dodania predmetu zákazky sú aj doklady a dokumenty, nevyhnutné na jeho riadne používanie, vrátane návodov v slovenskom/českom jazyku.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane vykládky, osadenia a revízie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly, strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), ktorú má Objednávateľ uzatvorenú s Poskytovateľom NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnenými osobami Poskytovateľa NFP na vykonanie auditu/kontroly sú najmä: Poskytovateľ NFP (Riadiaci orgán/Sprostredkovateľský orgán) a ním poverené osoby,Útvar vnút. auditu RO alebo SO a nimi poverené osoby, NKÚ SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm.a) až f) v súlade s prísluš. Právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ.
Zmluva nadobúda účinnosť najneskôr ku dňu nadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP a dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s § 47a Občianskeho zákonníka v platnom znení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 1221, Vráble, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.09.2023 08:00 — 27.11.2023 16:00

1,00 ks

10 607,40

8 839,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Vlastný návrh plnenia musí obsahovať rovnaké alebo vyššie parametre ako je určené v opise predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.08.2023 09:05

10.08.2023 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.08.2023 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 297
 149
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2023 17:25 - Vstupná ponuka 10 607,40 € Cena s DPH
10.08.2023 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka 8 748,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS