• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2023 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2023 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2023 13:40

Detail zákazky Z20238037

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2023 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2023 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2023 13:40

Základné údaje

Z20238037

OF-276395

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8181374

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

43967663

KÄRCHER Slovakia , s.r.o.

Bratislavská 31 , Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vysávače a tepovače

vysávač s vodným filtrom, tepovač

  • 39713410-0 - Stroje na čistenie podláh
  • 39713430-6 - Vysávače prachu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vysávač Kärcher DS 6 s vodným filtrom alebo ekvivalent
Funkcia
vysávač s vodným filtrom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
príkon min. 650W
vodný filter v litroch min. 2 l
druh prúdu 220 - 240 / 50 - 60
hmotnosť max. 8 kg
rozmery 535 x 289 x 345/+- 5 cm
minimálne príslušenstvo Sacia hadica: min. 2.1 m, Teleskopická sacia trubica, Prepínateľná hubica na suché vysávanie , Hubica na čalúnenie, Štrbinová hubica, HEPA 12 filter (EN 1822:1998), Odpeňovač
 2. Tepovač Kärcher Puzzi 10/1 profesional 1.100-130.0 alebo ekvivalent
Funkcia
tepovač  profesional
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plošný výkon (m²/h) min. 20 - 25
Prietok vzduchu (l/s) min. 74
Vákuum (mbar/kPa) 254 / 25,4
Objem nástreku (l/min) min. 1
Tlak nástreku (bar) min. 1
Nádrž na čistú / špinavú vodu (l) 10/9
Výkon turbíny (W) min. 1250
Výkon čerpadla (W) min. 40
Druh prúdu (V) 220 - 240
Hmotnosť bez príslušenstva (kg) max. 11
Rozmery (d x š x v) (mm) 709 × 323 × 439/ +- 50 mm
Minimálna výbava: Hubica na čalúnenie, Čistiace prostriedky,  tablety min. 48 Kusov, Hadica na nástrek a extrakciu - min. 2.5 m, Štrbinová hubica, Integrovaný úložný priestor na príslušenstvo
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
3. Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
4. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom list je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
5. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
6. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie.
7. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
8. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií.
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
10. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
11. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
12. Záručná doba pre každý jeden dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
13.Tovar bude dodávaný v takom balení, aby bol chránený pred poškodením alebo zničením.
14. Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený.
15. Nedodržanie požiadavky č. 1,2,3, 10 a 14 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

10.08.2023 10:00 — 31.08.2023 10:00

1,00 celok

5 863,97

4 886,64

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.08.2023 08:03

07.08.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 155
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2023 15:24 - Vstupná ponuka 5 863,97 € Cena s DPH
02.08.2023 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 5 820,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS