• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 13:35

Detail zákazky Z20238030

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 13:35

Základné údaje

Z20238030

OF-276500

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8194730

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačoviny pre projekty odboru školstva

brožúra, plagát, leták

  • 30192700-8 - Tlačoviny
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie tlačovín pre projekty odboru školstva
Funkcia
Tlačoviny slúžiace na propagáciu objednávateľa, vrátane balenia, dopravy a všetkých nákladov spojených s realizáciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brožúra- komiks, rozmer 160x250mm, väzba = V1, obálka počet strán 4, plnofarebná potlač, matný papier, papier ONM 250 g, vnútro: počet strán max. 28, plnofarebná potlač, CMYK, ofsetový papier ONM 150 g, V1 ks 2000
formát A5, 1x lom, papier na digitálnu tlač 135 g/m2, CMYK 4+4 ks 300
formát A5, papier na digitálnu tlač 135 g/m2, CMYK 4+0 ks 300
formát A5, papier na digitálnu tlač 135 g/m2, CMYK 4+0 ks 300
Plagát A0, papier na digitálnu tlač 200 g/m2, CMYK 4+0 ks 2
Plagát A0, papier na digitálnu tlač 200 g/m2, CMYK 4+0 ks 4
Leták A3/A6 , 4 x lom , 4+4, papier 80g/m2, obojstranná potlač ks 1000
Brožúra - rozmer (šxv) 148x210, väzba = V2/lepená, obálka: počet strán 4, farebnosť CMYK 4+4, papier ONM 250 g/m2, vnútro: počet strán 192, farebnosť CMYK 4+4, papier ONM 80 g/m2 ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodávku propagačných predmetov vrátane  balenia, dopravy, vyloženia v sídle objednávateľa a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Na vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje upravujúce na aký účel je predmet zákazky objednávaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Podklady na tlač v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom kontaktnou osobou po uzavretí zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sibírska 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

11.09.2023 08:00 — 14.09.2023 12:00

4 406,00 ks

5 792,64

4 827,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.08.2023 09:23

11.08.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 494
 145
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.08.2023 11:01 - Vstupná ponuka 5 792,64 € Cena s DPH
11.08.2023 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 5 365,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS