• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2023 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 10:50

Detail zákazky Z20238029

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2023 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 10:50

Základné údaje

Z20238029

OF-276400

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8194656

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnovenie podpory pre Synergy platformu

Synergy platforma

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 72100000-6 - Hardvérové konzultačné služby (poradenstvo)
  • 72120000-2 - Poradenstvo pri obnove hardvéru po havárii (poruche)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory do 31.12.2024 pre produkty Synergy obsiahnuté v jednotlivých SAID (Support Account ID: CT-22013 5C). HA151AC - HPE Hardware Maintenance Onsite Support (Hardware Problem Diagnosis; Onsite Support; Parts and Material provided; 24 Hr Call-To-Repair Time; 24 Hrs Std Office Days; AO)
Funkcia
Súčasná infraštruktúra objednávateľa je postavená na produktoch Synergy obsiahnutých v jednotlivých SAID, pre ktoré sa uzatvára zmluva na poskytovanie servisných služieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1 HA151AC; NBS-HPE SY D3940, SAID 108732632969 ks 1
1.2. HA151AC; NBS-SERVERS-GEN9, SAID 108732717980 ks 1
1.3. HA151AC; NBS-SY480 GEN10, SAID 108732719245 ks 1
1.4. HA151AC; SY480-CZJ15003H9, SAID 108732633041 ks 1
1.5. HA151AC; SY480-CZJ93501W2-7, SAID 108732719305 ks 1
1.6. HA151AC; SYNERGY-CZJ7352GS7, SAID 108732718062 ks 1
1.7. HA151AC; SYNERGY-CZJ7352KLH, SAID 108732719185 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, o spôsobe nahlasovania porúch, o prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál spoločnosti Hewlett Packard Enterprise (ďalej len „spoločnosť HPE“) a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, na ktorých môže objednávateľ požadovať plnenie predmetu zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť písomne oznámené druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmien.
2. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí písomne oznámená druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmeny.
3. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení predmetu zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane písomne najneskôr 5 dní pred vykonaním zmien.
4. Dodávateľ vyhlasuje, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti HPE. Uvedené partnerstvo dodávateľa musí byť dohľadateľné na webovom sídle spoločnosti HPE, alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ potvrdením spoločnosti HPE prostredníctvom elektronickej pošty do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať písomne Objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
6. Dodávateľ predĺži podporu podľa tejto zmluvy do 31.12.2024.
7. Poplatok za predmet zákazky sa bude fakturovať na štvrťročnej báze počas platnosti zmluvy, pričom dodávateľ je oprávnený vystaviť prvú faktúru dňom 1.1.2024 a výška poplatku za predmet zákazky bude zodpovedať adekvátnej časti fakturovaného obdobia.
8. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že Dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú oznámi Objednávateľovi v zmysle bodu 1. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu Objednávateľa určenej na fakturáciu v zmysle bodu 2. Osobitných požiadaviek na plnenie vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy.
9. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 odst. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty  (ďalej len "zákon o dani z pridanej hodnoty").
10. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o dani z pridanej hodnoty a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o dani z pridanej hodnoty a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o dani z pridanej hodnoty.
11. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie Objednávateľa od tejto zmluvy.
12. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú kópiu.
13. Porušenie povinností dodávateľa uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12.09.2023 00:01 — 31.12.2024 23:59

1,00 predmet zákazky ako celok

81 461,00

81 461,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.08.2023 08:30

11.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2023 11:53 - Vstupná ponuka 81 460,00 € Cena bez DPH
10.08.2023 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka 81 460,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS