• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 13:10

Detail zákazky Z20238028

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2023 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 13:10

Základné údaje

Z20238028

OF-276508

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8194726

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35917601

LOGART s.r.o.

Galvaniho 16, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie propagačných predmetov na propagáciu projektov odboru školstva

propagačné predmety, slúchadlá, USB, blok, pero, zakladač, vak, slúchadlá, tričko

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie propagačných predmetov na propagáciu projektov odboru školstva
Funkcia
Propagačné predmety s potlačou logom slúžiace na propagáciu objednávateľa, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy a všetkých nákladov spojených s realizáciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB s logom - otočný kľúč, min.16 GB max.32 GB, materiál kov/plast, farba modrá, žltá, alebo strieborná. ks 500
Blok s logom - z recyklovaného papiera s perom, min. 60 listov s linajkami, s gumičkou, rozmer A5. ks 500
Pero s logom - guľôčkové, obal pera z recyklovaného papiera, špička pera z plastu, s modrou náplňou, farba plastu modrá, alebo žltá. ks 500
zakladač na dokumenty s logom - z recyklovaného papiera, rozmer na A4 papier. ks 2000
sada hier v krabičke, min. žolíkové hracie karty, kocky ks 400
Vak s logom - z recyklovanej bavlny na sťahovanie, pletené šnúry na sťahovanie, dlhé uši, 100% bavlna, min.140 g/m² ks 400
Slúchadlá s logom- do uší, bezdrôtové, s bluetooth, nastavovateľná hlasitosť, vstavaná nabíjacia batéria, výdrž na jedno nabitie min. 3 hod., s USB nabíjacím káblom, materiál plast. ks 400
dámske tričko s logom, krátky rukáv, okrúhly výstrih, 3 ks vo veľ. S, 3 ks. vo veľ. M, min. 145 g/m², 100% bavlna, farba biela, bez bočných švov, veľkosť potlače 2 druhy (na prednej strane cca. veľkosť loga cca.10 cm na šírku a výška 5 cm, text na zadnej strane cca. šírka 26 cm a veľ. písmen cca. 5 cm) ks 6
pánske tričko s logom, krátky rukáv, okrúhly výstrih, 3 ks vo veľ. S, 3 ks. vo veľ. M, min. 145 g/m², 100% bavlna, farba biela, bez bočných švov, veľkosť potlače 2 druhy (na prednej strane cca. veľkosť loga cca.10 cm na šírku a výška 5 cm, text na zadnej strane cca. šírka 26 cm a veľ. písmen cca.5 cm) ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodávku propagačných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia v sídle objednávateľa a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Na vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje upravujúce na aký účel je predmet zákazky objednávaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Podklady na potlač (logo a názov) v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom kontaktnou osobou po uzavretí zmluvy.
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Dodávateľ e-mailom dodá kontaktnej osobe Objednávateľa grafický návrh predmetu zmluvy s potlačou na odsúhlasenie do 2 pracovných dní odo dňa obdržania loga a textu potlače od Objednávateľa; Objednávateľ do 2 pracovných dní návrh odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa a parametre uvedené v tejto zmluve. Potlač a možnosti umiestnenia loga musí byť v zmysle dizajnmanuálu objednávateľa https://trnava-vuc.sk/erb-a-logo-ttsk-na-stiahnutie/ .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sibírska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

11.09.2023 08:00 — 14.09.2023 12:00

4 712,00 ks

18 029,12

15 024,27

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.08.2023 09:16

11.08.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 408
 95
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2023 07:15 - Vstupná ponuka 18 029,04 € Cena s DPH
11.08.2023 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 17 100,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS