00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
53706587
LIsyst s.r.o.
Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK
Notebook (interný kód zákazky 06-01)
notebook
Tovar, Služba
|
1. Notebook ASUS Vivobook 15 OLED X1505VA alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Ekvivalent musí spĺňať všetky požadované technické vlastnosti vrátane príslušenstva |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Displej veľkosť: | 15,6" až 16" |
| Displej typ: | OLED |
| Displej rozlíšenie: | min. 1920 x 1080 (FullHD) |
| Displej dotykový: | nie |
| Procesor: | min. 8-jadrový, hodnota v benchmark min. 18000 bodov |
| Procesor spotreba (TDP) | max. 20W |
| Pamäť RAM: | min. 16 GB, DDR4 alebo DDR5 |
| Pamäť interná: | min. 512 GB, SSD NVMe |
| Grafická karta: | iba interná (zdieľaná) |
| Konektivita: | min. 4x USB porty, min. Wi-fi 5, Bluetooth, min. 1x HDMI výstup |
| Ďalšie parametre: | webkamera, reproduktory, podsvietená klávesnica, numerická klávesnica |
| Operačný systém: | Windows 11 Home alebo Pro |
| Záručná doba: | min.24 mesiacov |
| Poznámka: | Parametre spĺňa ASUS Vivobook 15 OLED X1505VA |
|
2. Notebook HP ProBook 450 G10 - PN: 817S4EA alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Ekvivalent musí spĺňať všetky požadované technické vlastnosti vrátane príslušenstva |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Dispej veľkosť: | 15,6" až 16" |
| Displej typ: | IPS |
| Displej rozlíšenie: | min. 1920 x 1080 (FullHD) |
| Displej dotykový: | nie |
| Procesor: | min. 8-jadrový, hodnota v benchmark min. 18000 bodov |
| Procesor spotreba (TDP): | max. 20W |
| Pamäť RAM: | min. 16 GB, DDR4 alebo DDR5 |
| Pamäť interná: | min. 512 GB, SSD NVMe |
| Grafická karta: | iba interná (zdieľaná) |
| Konektivita: | min. 4x USB porty, min. Wi-fi 6, Bluetooth, min. 1x HDMI výstup, sieťová karta 1 Gb Ethernet |
| Ďalšie parametre: | webkamera, reproduktory, podsvietená klávesnica, čítačka odtlačkov prstov, numerická klávesnica |
| Operačný systém: | Windows 11 Pro |
| Záručná doba: | 36 mesiacov |
| Poznámka: | Parametre spĺňa HP ProBook 450 G10 - PN: 817S4EA |
| Názov |
| Požaduje sa predloženie funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ponúkaných produktov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia a dodávka odsúhlasení a dohode so zodpovedným pracovníkom objednávateľa |
| V prípade, že niektorá z technických vlastností alebo osobitných požiadavok na plnenie zákazky nebude splnená, bude to zo strany objednávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpiť od zmluvy zo strany objednávateľa |
| V prípade dodania ekvivalentu je bremeno dokazovania, že dodaný tovar je ekvivalentom k požadovanému tovaru na dodávateľovi. |
| Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu |
| Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu |
| Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu |
| Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
| Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 3 prac. dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia. V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť predmet zmluvy sám na náklady dodávateľa. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. Každý ekvivalent musí byť pred dodaním schválený obstarávateľom. |
| Objednávateľ požaduje dodanie tovaru spolu s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú zmluvu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu s DPH. |
| Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom / českom jazyku, záručný list, preberací protokol, vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, v takom prípade má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkového objemu zákazky za každé porušenie |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH. |
| V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
| Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h. |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní . |
| Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
| V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS. |
| Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. |
Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
10.08.2023 08:00 — 16.08.2023 14:00
5,00 ks
3 872,39
3 227,00
Dodanie tovaru sa uskutoční po predchádzajúcom odsúhlasení špecifikácie objednávateľom počas pracovného dňa, ktorý si navzájom určia vopred telefonicky, v čase od 08:00 do 14:00 hod.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2023 13:38
07.08.2023 10:00
07.08.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 31.07.2023 13:59 - Vstupná ponuka | 3 869,01 | € | Cena s DPH |
| 04.08.2023 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 739,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: