• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2023 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2023 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.08.2023 09:20

Detail zákazky Z20238017

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2023 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2023 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.08.2023 09:20

Základné údaje

Z20238017

OF-276467

zazmluvnená

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vysávač, filter do vysávača

Vysávač, filter do vysávača

  • 42999100-6 - Vysávače prachu nie pre domácnosť
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mokro suchý vysávač, filtre
Funkcia
Vysávač, filter do vysávača pre potreby internátov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Mokro suchý vysávač ks 6
Objem l 17
Spotreba energie W 1000
Integrovaná zásuvka s menovitým príkonom W 100 2100
Pripájací kábel m 4
Vnútorný priemer príslušenstva mm 35
Hmotnosť vrátane obalu kg 7
Hmotnosť bez príslušenstva kg 4,9
Kolieska otočné ks 4
Sacia hadica m 2
Rozmery (d x š x v) mm 349 x 328 x 492
Sacie trubice ks 2
2. Filter do mokro suchého vysávača WD/SE ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia položky č.1
Sacia hadica o dĺžke: 2 m so zahnutou rukoväťou, plast, odnímateľná rukoväť, sacie trubice: 2 kusy, 0.5 m, 35 mm, plast, mokro - suchá sacia hubica: klipy, štrbinová hubica, adaptér pre pripojenie elektro náradia, flísové filtračné vrecko: 1 ks, patrónový filter: 1 ks, zásuvka s automatickým vypínaním a zapínaním, otočný spínač (zap./vyp.), funkcia fukáru, medzi parkovacou polohou rukoväte na vrchnej časti zariadenia,  uloženie sacej hadice na vrchnej časti zariadenia, dodatočné uloženie príslušenstva na vrchnej časti zariadenia, odkladacia plocha pre malé diely, teleskopická rukoväť, hák na
kábel, parkovacia poloha, odkladanie príslušenstva na stroji,  nárazník
Objednávateľ umožňuje dodať  ekvivalentný tovar s rovnakými alebo vyššími technickými parametrami (viď uvedené v technických vlastnostiach). za ekvivalentný tovar môže byť považovaný vysávač  napr. Kärcher WD 3 P V-17/4/20
Špecifikácia položky č.2
Patrónový filter Kärcher WD/SE je kompatibilný s radou vysávačov WD 2 a WD 3, a s tepovačom SE 4001 a SE 4002. Vhodné pre mokré a suché vysávače Kärcher WD 1 Compact Battery, WD 2, WD 2 Plus, WD 3, WD 3 Battery, KWD 1–KWD 3 a Kärcher tepovače SE 4001 a SE 4002.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom) do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí.
Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené.
Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa.
V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

17.08.2023 13:01 — 18.08.2023 13:01

1,00 kpl.

797,54

797,54

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.07.2023 13:01

03.08.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 187
 60
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.07.2023 22:39 - Vstupná ponuka 797,54 € Cena bez DPH
03.08.2023 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 797,51 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS