• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2023 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 10:50

Detail zákazky Z20238003

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2023 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 10:50

Základné údaje

Z20238003

OF-276469

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8194660

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
"Papier kancelársky, štandardný xerografický papier, formát A3 s vysokou belosťou 161 CIE, vhodný pre všetky typy tlačiarní, 80 g/m2, abrazia max 20mg, formácia (priehlad) - Techpap index 60-70, hrúbka 111mm/1000, opacita min 92,00, balenie 500 ks balenie 2
"Papier kancelársky, štandardný xerografický papier, formát A4 s vysokou belosťou 161 CIE, vhodný pre všetky typy tlačiarní, 80 g/m2, abrazia max 20mg, formácia (priehlad) - Techpap index 60-70, hrúbka 111mm/1000, opacita min 92,00, balenie 500 ks" balenie 55
Bond Paper Bright 90, 610mm x 50m, C13S045278 ks/rolka 1
Singleweight Matte Paper Roll, 24" x 40m, 120g/m2, C13S041853 ks/rolka 1
Bond Paper Bright 90, 841mm x 50m, C13S045279 ks/rolka 1
Enhanced Adhesive Synthetic Roll, samolepiaca, 24" x 30,5 m, 135g/m2, C13S041617 ks/rolka 1
Enhanced Synthetic Paper Roll, 24" x 40 m, 84g/m2, C13S041614 ks/rolka 1
Photo Quality Inkjet Paper, foto papier, matný, biely, A4, 104g/m2, C13S041061, balenie 100ks balenie 2
Premium Glossy Photo Paper, DIN A3, 255g/m2, C13S041315, balenie 20ks balenie 2
Premium Luster Photo Paper, foto papier, lesklý, biely, DIN A3+, C13S041785, balenie 100ks balenie 2
Permanentný popisovač vhodný takmer na všetky povrchy, okrúhly hrot so šírkou max.0,8mm, čierny, Maxx 278 ks 2
Permanentný popisovač vhodný takmer na všetky povrchy, okrúhly hrot so šírkou max.0,8mm, strieborný, Maxx 278 ks 2
Neodýmový magnet valec, priemer x výška = 30 x 5mm (+/-5%) ks 20
Nástenka z polyesteru so zvýšeným koeficientom redukcie hluku, odtiene šedej alebo sivej farby, d x š = 120 x 80 cm (+/-5%) ks 8
Olej do skartovacích strojov, objem min.0,35l, balenie 1ks ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vynáška na miesto určené objednávateľom.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH a s DPH na 2 desatinné miesta, s uvedením ich obchodného názvu.
Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku k príslušnému projektu, a to oprávnenými osobami, ktorými sú najmä poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby,
Pokračovanie: Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom objednávateľovi.
Objednávateľ zálohu neposkytuje.
Lehota splatnosti je do 60 dní odo dňa doručenia faktúry z dôvodu formy financovania formou predfinancovania. Vlastníctvo prechádza na obstarávateľa prevzatím a podpísaním preberacieho protokolu
Poskytovateľ je povinný postupovať v súlade so Zákonom č. 343/2015 Z. z. (Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov), v súlade s aktuálne platnou verziou Príručky k procesu vereného obstarávania k Integrovanému operačnému programu , prioritná os 1, 2, 3, 4, 5 a ostatnými usmerneniami SORA MK SR.
Všetky náklady spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač sám, bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ku Kyselke 469, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.10.2023 10:55

1,00 súbor

1 622,26

1 622,26

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.08.2023 09:38

11.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.08.2023 15:02 - Vstupná ponuka 1 622,00 € Cena bez DPH
11.08.2023 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 1 621,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS