• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2023 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.08.2023 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.08.2023 12:05

Detail zákazky Z20237989

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2023 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.08.2023 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.08.2023 12:05

Základné údaje

Z20237989

OF-276457

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8229790

Objednávateľ

00156426

Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky

Botanická 17, Bratislava, 84213, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Microsoft SQL SERVER 2022 Standard

Dodanie licencií Microsoft SQL SERVER 2022 Standard Core - 2 Core License Pack so Software Assurance na 3 roky.

  • 48611000-4 - Databázový softvérový balík

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie licencií Microsoft SQL SERVER 2022 Standard Core - 2 Core License Pack so Software Assurance na 3 roky.
Funkcia
Dodanie licencií Microsoft SQL SERVER 2022 Standard Core - 2 Core License Pack so Software Assurance na 3 roky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencie Microsoft SQL SERVER 2022 Standard Core - 2 Core License Pack so Software Assurance na 3 roky. ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Produkty určené pre operačný systém: Microsoft Windows
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov štátneho rozpočtu a zo zdrojov Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Prioritná os 7 – Informačná spoločnosť v rámci realizovaného projektu s názvom „Zlepšenia eGov služieb Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR“.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že účinnosť zmluvy, ktorá je výsledkom tohto postupu zadávania zákazky nadobudne po ukončení kontroly tohto postupu zadávania zákazky poskytovateľom NFP, v rámci ktorej poskytovateľ NFP neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok tohto postupu zadávania zákazky.
Objednávateľ odstúpi od zmluvy, ak úspešný uchádzač je subjektom, na ktorého sa vzťahujú medzinárodné sankcie, a to na základe príslušného právneho predpisu, ktorým bola voči danému hospodárskemu subjektu stanovená medzinárodná sankcia (napr. na základe rozhodnutia Bezpečnostnej rady OSN alebo právne záväzného aktu EÚ – nariadenia Rady EÚ). Povinnosť aplikácie týchto právnych predpisov upravujúcich medzinárodné sankcie (aj pri verejnom obstarávaní) je stanovená tiež zákonom č. 289/2016 Z. z. a nariadením Rady EÚ č. 833/2014.
Predmetom plnenia sú licencie Microsoft SQL SERVER 2022 Standard Core - 2 Core License Pack so Software Assurance na 3 roky.
Dodávateľ je povinný dodať nový alebo použitý softvér.
Dodávateľ je povinný sprístupniť zakúpený softvér formou licenčného portálu Microsoft.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobnú technickú špecifikáciu dodaného tovaru v podobe technického opisu, vrátane konkrétnej značky, výrobcu, typového označenia.
Osobitné podmienky vzťahujúce sa k použitému softvéru: Dodávateľ je povinný do lehoty dodania tovaru podľa zmluvy dodať označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý.
Osobitné podmienky vzťahujúce sa k použitému softvéru: Dodávateľ je povinný do lehoty dodania tovaru podľa zmluvy dodať úplný reťazec vlastníkov softvéru.
Osobitné podmienky vzťahujúce sa k použitému softvéru: Dodávateľ je povinný do lehoty dodania tovaru podľa zmluvy dodať potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov.
Osobitné podmienky vzťahujúce sa k použitému softvéru: Dodávateľ je ďalej povinný do lehoty dodania tovaru zabezpečiť spracovanie zmluvy so spoločnosťou Microsoft (Microsoft - SELECT Plus, Open, CSP, MPSA, EA) v prospech objednávateľa.
Osobitné podmienky vzťahujúce sa k použitému softvéru: V prípade zistenia vád priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod.
Osobitné podmienky vzťahujúce sa k použitému softvéru: Dodávateľ je povinný do lehoty dodania tovaru podľa zmluvy dodať vlastný návrh plnenia podľa položiek, ktorý bude obsahovať: a) doklady preukazujúce splnenie funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie min. požadovaných parametrov s uvedením presných názvov (obchodných značiek); b) dokumentáciu preukazujúcu pôvod licencií: číslo a typ zmluvy podľa ktorej bol pôvodný nákup realizovaný, číslo prihlášky, všetky True Up faktúry; c) deklarovaný výmaz práv pôvodných používateľov/vlastníkov licencií.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet plnenia.
Fakturácia a úhrada plnenia bude uskutočnená až po kompletnom dodaní celého predmetu zákazky.
Zmluvné strany berú na vedomie, že faktúru je možné vystaviť a doručiť podľa tejto zmluvy ako aj v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon č. 215/2019 Z.z.“). Takto vystavená a doručená faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa § 2 ods. 2 zákona č. 215/2019 Z.z.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Vzhľadom na zdroj financovania predmetu zákazky je splatnosť faktúry 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať: cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, cenu za MJ v EUR s DPH; celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR vrátane DPH.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zákazky na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu zákazky a je nemenná.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH, predložením ponuky súhlasí a prehlasuje, že v prípade zmeny jeho postavenia na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena do ponuky konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
Lehota dodania tovaru: do 14 dní od účinnosti zmluvy.
Miesto dodania tovaru: Štátna veterinárna a potravinová správa SR, Botanická 17, Bratislava.
Dodanie tovaru do miesta dodania potvrdzuje Objednávateľ písomne a to podpísaním preberacieho protokolu.
Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj: cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, cenu za MJ v EUR s DPH; celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR vrátane DPH.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 1 pracovný deň vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve a predloženej dodávateľom po podpise zmluvy, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
V prípade zistenia vád predmetu zákazky priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie emailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy v zmysle platných OPEP a udelenie neuspokojivej referencie.
Dodávateľ nie je oprávnený v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) postúpiť pohľadávky zo zmluvy bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Dodávateľ sa v rámci plnenia zaväzuje pre objednávateľa zabezpečiť potrebnú licenciu/sublicenciu v rozsahu, ktorý vyžaduje plnenie zmluvy, ktorá je výsledkom tohto postupu zadávania zákazky.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, ktorá je výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, predloží objednávateľovi čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať za dodávateľa, že on ani žiadny jeho subdodávateľ nie je hospodárskym subjektom, na ktorý sa vzťahujú medzinárodné sankcie, a to na základe príslušného právneho predpisu, ktorým bola voči danému hospodárskemu subjektu stanovená medzinárodná sankcia (napr. na základe rozhodnutia Bezpečnostnej rady OSN alebo právne záväzného aktu EÚ – nariadenia Rady EÚ).
Dodávateľ je povinný splniť Obchodné podmienky elektronickej platformy EKS 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ článok XV. Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Botanická 17, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

05.09.2023 15:00

5,00 ks

130 000,00

120 320,04

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.07.2023 09:33

22.08.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.08.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 26
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.07.2023 12:36 - Vstupná ponuka 111 360,00 € Cena s DPH
31.07.2023 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka 111 360,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS