00156426
Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky
Botanická 17, Bratislava, 84213, SVK
52577465
brainit.sk, s. r. o.
Veľký Diel 3323, Žilina, 01008, SVK
Licencie Veeam Data Platform Essentials 5 years subscription
Dodanie balíkov licencií Veeam Data Platform Essentials 5 years subscription
Tovar
1. Licencie Veeam Data Platform Essentials 5 years subscription
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie balíkov licencií Veeam Data Platform Essentials 5 years subscription pre 25 serverov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Balík licencie Veeam Data Platform Essentials 5 years subscription. | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Licencie na zálohovanie 25 serverov. | 25 licencii - Veeam Universal License |
Názov |
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov štátneho rozpočtu a zo zdrojov Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Prioritná os 7 – Informačná spoločnosť v rámci realizovaného projektu s názvom „Manažment údajov Štátnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky“. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že účinnosť zmluvy, ktorá je výsledkom tohto postupu zadávania zákazky nadobudne po ukončení kontroly tohto postupu zadávania zákazky poskytovateľom NFP, v rámci ktorej poskytovateľ NFP neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok tohto postupu zadávania zákazky. |
Objednávateľ odstúpi od zmluvy, ak úspešný uchádzač je subjektom, na ktorého sa vzťahujú medzinárodné sankcie, a to na základe príslušného právneho predpisu, ktorým bola voči danému hospodárskemu subjektu stanovená medzinárodná sankcia (napr. na základe rozhodnutia Bezpečnostnej rady OSN alebo právne záväzného aktu EÚ – nariadenia Rady EÚ). Povinnosť aplikácie týchto právnych predpisov upravujúcich medzinárodné sankcie (aj pri verejnom obstarávaní) je stanovená tiež zákonom č. 289/2016 Z. z. a nariadením Rady EÚ č. 833/2014. |
Predmetom plnenia sú balíky licencií Veeam Data Platform Essentials 5 years subscription pre 25 serverov. |
Dodávateľ je povinný dodať nový softvér. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobnú technickú špecifikáciu dodaného tovaru v podobe technického opisu, vrátane konkrétnej značky, výrobcu, typového označenia. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet plnenia. |
Fakturácia a úhrada plnenia bude uskutočnená až po kompletnom dodaní celého predmetu zákazky. |
Zmluvné strany berú na vedomie, že faktúru je možné vystaviť a doručiť podľa tejto zmluvy ako aj v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon č. 215/2019 Z.z.“). Takto vystavená a doručená faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa § 2 ods. 2 zákona č. 215/2019 Z.z. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Vzhľadom na zdroj financovania predmetu zákazky je splatnosť faktúry 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať: cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, cenu za MJ v EUR s DPH; celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR vrátane DPH. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zákazky na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu zákazky a je nemenná. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH, predložením ponuky súhlasí a prehlasuje, že v prípade zmeny jeho postavenia na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena do ponuky konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
Lehota dodania tovaru: do 14 dní od účinnosti zmluvy. |
Miesto dodania tovaru: Štátna veterinárna a potravinová správa SR, Botanická 17, Bratislava. |
Dodanie tovaru do miesta dodania potvrdzuje Objednávateľ písomne a to podpísaním preberacieho protokolu. |
Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj: cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, cenu za MJ v EUR s DPH; celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR vrátane DPH. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 1 pracovný deň vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve a predloženej dodávateľom po podpise zmluvy, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
V prípade zistenia vád predmetu zákazky priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie emailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy v zmysle platných OPEP a udelenie neuspokojivej referencie. |
Dodávateľ nie je oprávnený v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) postúpiť pohľadávky zo zmluvy bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Dodávateľ sa v rámci plnenia zaväzuje pre objednávateľa zabezpečiť potrebnú licenciu/sublicenciu v rozsahu, ktorý vyžaduje plnenie zmluvy, ktorá je výsledkom tohto postupu zadávania zákazky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, ktorá je výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, predloží objednávateľovi čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať za dodávateľa, že on ani žiadny jeho subdodávateľ nie je hospodárskym subjektom, na ktorý sa vzťahujú medzinárodné sankcie, a to na základe príslušného právneho predpisu, ktorým bola voči danému hospodárskemu subjektu stanovená medzinárodná sankcia (napr. na základe rozhodnutia Bezpečnostnej rady OSN alebo právne záväzného aktu EÚ – nariadenia Rady EÚ). |
Dodávateľ je povinný splniť Obchodné podmienky elektronickej platformy EKS 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ článok XV. Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ. |
Botanická 17, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
05.09.2023 15:00
5,00 ks
12 000,00
10 915,08
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2023 09:28
22.08.2023 10:00
22.08.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.07.2023 16:12 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
11.08.2023 11:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 986,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: