36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Čistič vysokotlakový Kärcher K 7 SMART CONTROL
čistič, vysokotlakový čistič
Tovar, Služba
|
1. Vysokotlakový čistič Kärcher K 7 SMART CONTROL
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Príkon | W | 3000 | ||
| Tlak | bar | 180 | ||
| Prietok vody | l/hod | 600 | ||
| Plošný výkon | m2 | 60 | ||
| Hmotnosť | kg | 17,4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Integrovaný LCD displej na pištoľ | |
| Adaptér pre pripojenie záhradnej hadice A3/4" | |
| Pracovný nadstavec Multi Jet 3 v1 | |
| Vysokotlaková hadica 10m | |
| Typ motora | elektrickým, vodou chladený |
| Rotačná tryska | |
| Vario Power - pracovný nadstavec | |
| Nádrž na čistiaci prostriedok, dávkovací systém Plug n clean | |
| Teleskopické madlo |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Objednávateľ požaduje splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia |
| Záruka 2 roky |
| V prípade, ak je počas platnosti tejto zmluvy dodávateľ evidovaný na Zozname platiteľov DPH, u ktorého nastali dôvody na zrušenie jeho registrácie v zmysle § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, tak sa menia a dopĺňajú doteraz dohodnuté platobné podmienky z tejto zmluve nasledovne: |
| Objednávateľ zadrží čiastku 20 % z každej fakturovanej sumy bez DPH ako zábezpeku do doby preukázania zaplatenia dane uvedenej na predmetnej faktúre zo stany dodávateľa v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zábezpeka zaniká ku dňu preukázania zaplatenia dane z predmetnej faktúry objednávateľovi dodávateľom. Objednávateľ je povinný vykonať úhradu zábezpeky dodávateľovi z predmetnej faktúry do 30 dní odo dňa preukázania zaplatenia dane dodávateľom. |
| Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. |
| Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupov v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o DPH, §25, ods.(6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad- tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN |
| Dodávateľ je povinný predložiť kontaktnej osobe objednávateľa obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a jeho technickú špecifikáciu do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
| Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy. |
| Fakturačná adresa (fakturácia po dodaní tovaru) je po upresnení z objednávateľom na konkrétnom OZ. |
Obrancov mieru č.6,080 01, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
11.08.2023 14:00
2,00 ks
1 100,00
1 080,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2023 08:05
03.08.2023 12:00
03.08.2023 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 31.07.2023 11:17 - Vstupná ponuka | 1 100,00 | € | Cena bez DPH |
| 02.08.2023 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 000,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: