30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
14047152
Mgr. Darina Godálová - DAFE
K Zábraniu 854, Trenčín, 91101, SVK
Vybavenie posilňovní
olympijská obojručná tyč, sada olympijských kotúčov
Tovar, Služba
1. Sada olympijských kotúčov HMS TBR08 PRO alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Sada olympijských kotúčov vhodná na funkčný a náročný silový tréning. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
sada olympijských kotúčov | ks | 1 | ||
Hmotnosť súpravy | kg | 140 | ||
počet kotúčov | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | SBR a NR guma, oceľ |
Jednotlivé kotúče | |
10 kg kotúč | farba zelená, priemer 450 mm, šírka 36 mm, vŕtanie 51 mm, pomer oceľ : guma : 35/65, počet kusov 2 |
15 kg kotúč | farba žltá, priemer 450 mm, šírka 47 mm, vŕtanie 51 mm, pomer oceľ : guma : 35/65, počet kusov 2 |
20 kg kotúč | farba modrá, priemer 450 mm, šírka 55 mm, vŕtanie 51 mm, pomer oceľ : guma : 36/64, počet kusov 2 |
25 kg kotúč | farba červená, priemer 450 mm, šírka 65 mm, vŕtanie 51 mm, pomer oceľ : guma : 29/71, počet kusov 2 |
2. Olympijská obojručná os HMS GOP220 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Olympijská obojručná os je určená pre náročný silový tréning. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Olympijská obojručná os | ks | 1 | ||
hmotnosť | kg | 20 | ||
Dĺžka | mm | 2200 | ||
Nosnosť | kg | 250 | ||
Dĺžka nakladacích tŕňov | cm | 2x39 | ||
Priemer úchopu | cm | 30 | ||
zámky pružinové | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materál | vysoko kvalitná tvrdená oceľ |
povrch rukoväte | vrúbkovaný |
ochrana proti korózii | chróm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením. |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy. V prípade potreby dodávateľ zabezpečí montáž niektorých položiek predmetu zmluvy/tovarov (napr. polohovateľná lavička, stojan na jednoručky, vzpieračské pódium). |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH) potvrdenú pečiatkou a podpisom dodávateľa. |
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy, pri dodaní odovzdať návod na použitie/obsluhu tovaru v slovenskom, alebo českom jazyku. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu, ktorú uvedie kontaktná osoba objednávateľa. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou. |
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve/objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
11.08.2023 09:00 — 31.08.2023 13:00
1,00 súbor podľa špecifikácie
1 279,56
1 066,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2023 08:01
08.08.2023 13:00
08.08.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.08.2023 22:10 - Vstupná ponuka | 1 279,56 | € | Cena s DPH |
08.08.2023 08:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 278,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: