• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2023 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2023 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2023 13:55

Detail zákazky Z20237967

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2023 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2023 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2023 13:55

Základné údaje

Z20237967

OF-276248

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8181354

Objednávateľ

00641405

Domov pri kríži

Pri kríži 26, Bratislava, 84102, SVK

Dodávateľ

31598251

HONOR s.r.o.

Slovanská cesta 1341, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posteľné plachty a uteráky

plachta, uterák

  • 39512100-5 - Plachty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39514100-9 - Uteráky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plachta na posteľ s gumičkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
plachta na posteľ s gumičkou ks 50
rozmer cm 90x200
materiál - bavlna % 100
pranie °C 60
gramáž g/m2 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
prevedenie jersey
 2. Pevná plachta na posteľ bez gumičky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pevná plachta bez gumičky ks 20
rozmer cm 140x200
materiál - bavlna % 100
pranie °C 60
gramáž g/m2 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
 3. Uterák bavlnený
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
bavlnený uterák ks 30
rozmer cm 50x90 50x100
materiál - bavlna % 100
pranie °C 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba svetlé farby
pútko na zavesenie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Zabezpečenie zloženia tovaru na určené miesto objednávateľa - prízemie
Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky
Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie
Ponuky na predkladanie v SJ
V ponuke musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s dopravou a so všetkým čo súvisí na zabezpečenie predmetu zákazky.
Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú cenu celkom a zároveň uvedie, že nie je platiteľom DPH.
Úhradu FA za tovar uskutoční objednávateľ na základe FA vystavenej dodávateľom do 30 dní od jej vystavenia.
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi žiadny preddavok.
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného  platobného styku.
Dodanie tovaru do 7 pracovných dní.
Objednávateľ si vyhradzujem právo tovar neprebrať, ak by bol porušený, alebo nespĺňal stanovené kritéria.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu  plnenia na náklady dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ predloží pri dodaní tovaru dodací list, ktorý musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou s DPH, bez DPH a DPH a celkovú sumu s DPH, bez DPH, DPH.
Dodávateľ bude objednávateľa informovať aspoň 2 dni vopred pred dodaním tovaru.
Dodanie tovaru po dohode s objednávateľom v pracovnej dobe od 7.00h do 14.00h /piatok do 12.00h/
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov, odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pri kríži 26, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

09.08.2023 07:15 — 11.08.2023 13:00

100,00 ks

607,20

506,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.07.2023 08:34

07.08.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.07.2023 11:13 - Vstupná ponuka 607,00 € Cena s DPH
31.07.2023 11:32 - Najvýhodnejšia ponuka 604,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS