• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2023 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 17:57
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 09:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 09:45

Detail zákazky Z20237966

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2023 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2023 17:57
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2023 09:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 09:45

Základné údaje

Z20237966

OF-276330

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8194686

Objednávateľ

00151742

Ministerstvo financií Slovenskej republiky

Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rokovacie stoličky kožené

kreslo

  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rokovacie kreslo koženka
Funkcia
• Kreslo – rokovacie, vysoké operadlo, chromované oceľové podrúčky, moderný päťramenný kríž z lešteného hliníka, hojdacia mechanika Multiblock, kolieska s gumovou obručou s väčším priemerom pre všetky typy podláh, nastavenie výšky sedu plynovým piestom, niekoľkonásobná aretácia a nastavenie sily protiváhy v rozmedzí 60 – 130 kg, hojdací mechanizmus Multiblock s predsunutou osou hojdania o 160 mm pre vyšší komfort
Predsunutá os hojdania o 160 mm znamená, že po uvoľnení páčky pre hojdanie sa kreslo mierne predkloní vpred a dochádza k tomu, že operadlo je stále v kontakte s chrbtom, opierka chrbta pevná koženka, farba kávová, nosnosť max. 130kg; životnosť min. 3 roky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Celková výšky stoličky (v závislosti od nastavenia piestu) cm 121 129
Výška sedu stoličky (v závislosti od nastavenie piestu) cm 46 54
Celková šírka stoličky (v závislosti od nastavenia podrúčok) cm 66
Šírka stoličky / šírka sedu (bez podrúčok) cm 56
Hĺbka sedu (v závislosti od jej nastavenia) cm 45
Maximálna nosnosť stoličky kg 130
Životnosť rok 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kolieska S gumovou obručou, univerzálne s priemerom 60 mm alebo 77 mm
2. Kríž Päťramenný hliníkový leštený kríž
3. Piest Plynový piest, zabezpečuje plynulé nastavenie výšky sedu
4. Mechanizmus 1/2 Hojdanie s predsunutou osou o 160 mm pre zvýšenie komfortu, nastaviteľnou silou protiváhy, aretácia v piatich pozíciách ovládané ľavou pákou, ovládanie výškového nastavenia (plynový piest)
5. Mechanizmus 2/2 pravou pákou. Silu protiváhy sa nastaví širokou plastovou maticou na mechanizme
7. Sedadlo Koženka, farba kávová
8. Čalúnenie sedadla Poťahová látka – koženka, farba kávová
Operadlo Operadlo – farba kávová, vysoké
Opierka rúk (podrúčky) Chromované oceľové podrúčky
 2. Rokovacie kreslo sivobéžová
Funkcia
• Kreslo – rokovacie , vyššie operadlo, synchrónna mechanika s hojdaním, nastavenie tuhosti operadla a výšky sedadla , poťahový materiál eko kože, výplne PUR pena, robustný kovový chrómovaný kríž – 5 plastových koliesok
Plynový piest, mäkké čalúnenie – anatomicky tvarované sedadlo, materiál prešívaná sivobéžová eko koža, farba sivobéžová a podrúčky v chrómovanom prevedení, nosnosť max. 120 kg, životnosť min. 3 roky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 48
Celková výšky stoličky cm 122,5 133,5
Výška sedadla stoličky cm 46 54
Celková šírka stoličky cm 58
Rozmer sedadla cm 50x50
Hĺbka sedadla cm 50
Maximálna nosnosť stoličky kg 120
Životnosť rok 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kríž a kolieska Robustný kovový chrómovaný kríž, ktorý sa opiera do pätice šetrných platových koliesok.
Mechanizmus Umožňuje nastavenie výšky sedadla a nastavenie tuhosti operadla.
Piest Plynový a výkonný, vďaka nemu nastavenie výšky. Ľahko ovládateľný jednoduchou páčkou
Sedadlo Mäkké čalúnenie, anatomicky tvarované sedadlo, farba sivobéžová
Čalúnenie sedadla Prešívaná sivobéžová eko koža, odolný a udržiavateľný materiál
Operadlo Vyššie, rovnomerná opora celej plochy chrbta, farba sivobéžová
Opierka rúk (podrúčky) Pevné uchytené, mäkčenné, v chrómovanom prevedení
 3. Rokovacie kreslo koženka
Funkcia
• Kreslo – konferenčné , stredne vysoko ergonomicky tvarované operadlo a výrazná bedrová opora, prešívané čalúnenie pre zvýraznenie elegantného tvaru, chrómovaný oceľový rám lyžinového typu, chrómované oceľové podrúčky,
vysoký komfort sedenia, robustná kovová konštrukcia kostry stoličky vo farbe chróm, farba operadla a sedadla kávová, nosnosť max. 120 kg, životnosť min. 3 roky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 16
Celková výšky stoličky cm 99
Výška sedu stoličky cm 47
Celková šírka stoličky cm 69
Šírka sedu cm 56
Hĺbka sedu cm 45
Maximálna nosnosť stoličky kg 120
Životnosť rok 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rám Robustná kovová konštrukcia vo farbe chróm
Sedadlo Koženka, farba kávová
Čalúnenie sedadla Prešívané, pre zvýraznenie elegantného, tvaru
Operadlo Operadlo – farba kávová, stredne vysoko ergonomicky tvarované
Opierka rúk (podrúčky) Chromované oceľové podrúčky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením tovaru do kancelárskych priestorov objednávateľa, ktoré objednávateľ určí pred dodaním tovaru tak, aby mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku.
Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia. Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prezentáciu konkrétnej vzorky modelu tovaru a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy, pričom porušenie uvedenej zmluvnej povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie daného typu stoličky a náhrady za iný typ, v danej špecifikácii.
Dodávateľ je povinný v závislosti od povahy, prípadne balenia tovaru, ako aj s prihliadnutím na bezpečnosť tovaru počas jeho dopravy na miesto vykládky, vždy dodať nový nepoškodený tovar v zmontovanom stave, a to aj v prípadne, ak sa pôvodne v takomto stave nenachádza. Dodávateľ je povinný riadne dodať predmet tejto Zmluvy, pričom súčasťou dodania je návod na zostavenie/poskladanie tovaru.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ( min. v rozsahu meno, priezvisko, mobilné t.č. ), identifikačné údaje o osobe oprávnenej konať za dodávateľa ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto Zmluvy.
Objednávateľ je povinný oznámiť dodávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za objednávateľa, vrátane jej mobilného t.č. a e-mailovej adresy. Objednávateľ požaduje dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.30 do.14.30 hodiny. Dodávateľ je povinný minimálne 1 pracovný deň pred termínom dodania tovaru oznámiť objednávateľovi ( telefonicky a/alebo emailom ) termín a čas jeho dodania; v prípade ak tak neurobí, objednávateľ nie je povinný tovar prevziať, pričom všetky náklady a výdavky s tým spojené znáša dodávateľ.
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa dodací list podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. Dodávateľ poskytuje na tovar vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva záruku za akosť na dobu 36 mesiacov od riadneho prebratia tovaru bez akýchkoľvek vád, pokiaľ nie je výrobcom poskytnutá dlhšia záručná doba.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet plnenia špecifikovaný v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a dodací list iba pokiaľ predmet plnenia bude dodaný bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a v požadovanej kvalite, pričom dodávateľ je povinný dodať tovar , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám , STN a všeobecne záväzným predpisom.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie tovaru je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Faktúra je splatná do 30 dní od dátumu jej doručenia do sídla objednávateľa. Faktúry sú objednávateľovi doručované výlučne:  a) elektronicky e-mailom vo formáte PDF na adresu elektronickej pošty mailto:podatelna@mfsr.sk. Jeden e-mail môže obsahovať maximálne 1 PDF faktúru, maximálna veľkosť e-mailu je 10 MB. Faktúra vo formáte PDF musí byť pripojená ako príloha k e-mailu. Prílohy k faktúre (dodací list) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, ale musia byť súčasťou faktúry (t .j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry, vrátane všetkých jej príloh).
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto Zmluvy. Objednávateľ neposkytuje zálohy, ani preddavky na dodanie predmetu Zmluvy. Žiadne ďalšie prílohy (JPG, GIF atď.) nesmú byť súčasťou e-mailu, z dôvodu dodržiavania pravidiel kybernetickej bezpečnosti budú zamietnuté, alebo
b) hodnoverne elektronicky prostredníctvom elektronickej schránky ministerstva zriadenej na portáli Slovensko.sk. Adresa elektronickej schránky - UPVS ID: ico://sk/00151742. Jedna správa môže obsahovať maximálne jednu faktúru. Prílohy k faktúre (dodací list) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, musia byť súčasťou faktúry (t. j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry, vrátane všetkých jej príloh). Správa môže byť len vo formáte PDF, TXT, PNG, XML. Maximálna veľkosť všetkých objektov vložených do správy nemôže presiahnuť 33 MB
Neúplne alebo nesprávne vystavenú faktúru je objednávateľ oprávnený v lehote splatnosti stornovať a doručiť dodávateľovi oznámenie o storne faktúry spolu so žiadosťou o opravu, resp. doplnenie faktúry. Nová, doplnená elektronická faktúra bude doručená spôsobom uvedeným v písm. a) alebo b) tohto bodu a plynie u nej nová 30-dňová lehota splatnosti.
Dodávateľ berie na vedomie, že ak si nesplnil svoju oznamovaciu povinnosť podľa § 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a neoznámil Finančnému riaditeľstvu SR svoj bankový účet uvedený v identifikačných údajoch Dodávateľa, objednávateľ nie je povinný dodávateľovi uhradiť faktúru, a to až do dňa splnenia oznamovacej povinnosti. Do doby splnenia oznamovacej povinnosti nie je objednávateľ v omeškaní s úhradou faktúry. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu, doplnenie alebo zrušenie týkajúce sa bankového účtu, uvedeného v identifikačných údajoch dodávateľa.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z
Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Celková cena za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky súvisiace náklady a výdavky za tovar, dopravu na miesto plnenia, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko určené Objednávateľom, balné, montáž tovaru, skladné, poistné do momentu poistenia tovaru, odvoz a ekologická likvidácia obalového materiálu a iné.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení RD v priestoroch objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. Zamestnanci Dodávateľa a všetky osoby podliehajúce sa na plnení tejto zmluvy sú povinný dodržiavať interné predpisy BOZP, s ktorými budú oboznámení riadne a včas pred začatím plnenia RD ako aj pravidlá prístupu tretích strán do objektov objednávateľa
Ak sa v technickej špecifikácií odvoláva (priamo i nepriamo) na konkrétny typ výrobku, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný bude spĺňať kvalitatívne, technické, funkčné požiadavky na rovnakej a vyššej úrovni, túto skutočnosť však musí preukázať dodávateľ.
Pri plnení tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu protispoločenskej činnosti, definovanej v zákone č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomosti žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia predmetu zmluvy neponúka, ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia zamestnancovi objednávateľa, za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou,
za účelom získania alebo udržania výhody pri podnikateľskej činnosti. Pokiaľ všeobecne záväzné právne predpisy neustanovujú inak, dodávateľ sa zaväzuje bez zbytočného odkladu oznámiť primeranou formou zástupcovi objednávateľa akékoľvek podozrenie na porušenie akéhokoľvek ustanovenia tohto článku zmluvy a bvť súčinný pri dôkladnom vyšetrení takéhoto podozrenia.
V prípade porušenia ktoréhokoľvek z vyššie uvedených ustanovení tohto článku zmluvy dodávateľom (podstatné porušenie zmluvy) je objednávateľ oprávnený, aj bez predchádzajúceho upozornenia, odstúpiť od zmluvy s uvedením dôvodu odstúpenia, a to s účinnosťou odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že ak bude preukázané protispoločenské konanie a/alebo porušenie protikorupčného správania, odškodní dodávateľ objednávateľa v maximálne možnom rozsahu podľa platných právnych predpisov za akúkoľvek stratu, ujmu, poškodenie alebo nahradí náklady vzniknuté v priamej príčinnej súvislosti s porušením tohto článku zmluvy.
A. Dodávateľ podpisom tejto zmluvy výslovne vyhlasuje, že nepatrí k osobám uvedeným v prílohe č. 1 nariadenia Rady (EÚ) č. 269/2014 zo 17. marca 2014 o reštriktívnych opatreniach vzhľadom na konanie narúšajúce alebo ohrozujúce územnú celistvosť, zvrchovanosť a nezávislosť Ukrajiny v znení doplnenom v zmysle vykonávacieho nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/581 z 8.apríla 2022 (ďalej len „Osoby na sankčných zoznamoch“).
Dodávateľ podpisom tejto zmluvy zároveň vyhlasuje, že nie je osobou, subjektom alebo orgánom akýmkoľvek spôsobom spojeným, vlastneným alebo kontrolovaným Osobou na sankčnom zozname podľa citovaného vykonávacieho nariadenie Rady (EÚ).
B. Dodávateľ podpisom tejto zmluvy výslovne vyhlasuje, že plnením podľa tejto zmluvy nedôjde k rozporu so zákonom č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov, a teda najmä nedôjde k porušeniu akejkoľvek medzinárodnej sankcie upravenej v akomkoľvek predpise o medzinárodnej sankcii podľa § 2 písm. b) zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov.
C. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravdivosť vyhlásení uvedených v bode A až B tohto článku zmluvy po celú dobu platnosti a účinnosti zmluvy. V prípade, ak sa kedykoľvek v priebehu trvania zmluvy preukáže nepravdivosť ktoréhokoľvek vyhlásenia dodávateľa podľa bodu A a/alebo B tohto článku zmluvy, uvedená skutočnosť predstavuje podstatné porušenie tejto zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce oprávnenie objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy s účinnosťou ku dňu doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy dodávateľovi, a to bez akéhokoľvek nároku dodávateľa na náhradu škody.
D. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípade, ak sa preukáže nepravdivosť ktoréhokoľvek vyhlásenia dodávateľa podľa bodu A tohto článku zmluvy, bude objednávateľ postupovať v súlade s nariadením Rady (EÚ) a vykonávacím nariadením Rady (EÚ) uvedeným v bode A tohto článku zmluvy a na základe dohody zmluvných strán objednávateľovi zároveň vzniká nárok na úhradu zmluvnej pokuty voči dodávateľovi vo výške plnení poskytnutých dodávateľovi objednávateľom podľa ustanovení tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných povinností.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefanovičova 5, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

31.08.2023 17:58

1,00 celok

11 466,19

11 466,19

Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prezentáciu konkrétnej vzorky modelu tovaru a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy, pričom porušenie uvedenej zmluvnej povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie daného typu stoličky a náhrady za iný typ, v danej špecifikácii

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.08.2023 12:30

10.08.2023 17:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 87
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.08.2023 16:45 - Vstupná ponuka 11 466,19 € Cena s DPH
10.08.2023 14:32 - Najvýhodnejšia ponuka 11 460,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS