• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2023 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2023 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2023 11:10

Detail zákazky Z20237937

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2023 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2023 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2023 11:10

Základné údaje

Z20237937

OF-276080

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8169742

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazový hygienický zdravotnícky materiál

hygienické potreby, vatové tyčinky, žinka, vata, pôrodnícke vložky, papier na operačný stôl, podložka pod pacienta

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33141117-3 - Vata
  • 39514500-3 - Umývacie žinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Jednorazový hygienický zdravotnícky materiál
Funkcia
1. Vatové tyčinky (balenie 160 - 200 ks)
2. Žinka jednorazová - perlan - hygiena
3. Buničitá vata v rolke 22 x 30 cm (balenie - 175 ks)
4. Vata buničitá v rezoch 15 x 20 cm - 1 kg
5. Podložka pod pacienta 60x90cm - inkontinentná podložka pod chorých
6. Tampóny z buničitej vaty, bielené 40x50 (2x500 ks)
7. Vata buničitá vinutá v celku à 1 kg
8. Pôrodnícke vložky (min. á 20 ks v balení)
9. Papier na operačné stoly 50cm x 46m
10. Podložka jednorazová 33x50 cm, fialová (Medixpro, alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky výrobku)
11. Vata obv. skladaná 1000 g
12. Žinka jednorazová - perlan - rukavica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2.balenie ks 100
3. rozmer cm 22x30
4. rozmer cm 15x20
4. hmotnosť balenia kg 1
5. rozmer cm 60x90
5. absorpčná schopnosť / savosť ml 1700
6. Šírka tampónu mm 40
6. Dĺžka tampónu mm 50
7. hmotnosť kg 1
9. šírka cm 50
9. dĺžka m 46
12. rozmer cm 24x16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2. materiál - zloženie 67% viskóza, 33% laminát
2. materiál netkaná textília - perlan
2. vysoká savosť, pevnosť a odolnosť za mokra
4. materiál bielená celulóza s jemnou rovnomernou štruktúrou, s vysokou savosťou a krepom
4. balenie do fólie
5. Podložka papierová s vonkajšou vrstvou z nepriepustnej protišmykovej fólie 60 x 90 cm - inkontinentná podložka pod chorých áno
5. jadro bielej farby s vysokou absorpčnou schopnosťou
5. vrchná časť biela netkaná textília odolná voči odieraniu
5. spodná časť nepriehľadná, nepriepustná, protišmyková fólia
5. podložka všetky strany dookola uzatvorené, zabraňujúce pretečeniu
9. papier - rolovaný, perforovaný, biely áno
9. materiál 100% celulóza
12. vnútorná časť rukavice chránená nepriepustnou fóliou bez latexu áno
12. materiál netkaná textília - perlan
12. vysoká savosť, pevnosť a odolnosť za mokra
ROZPIS POLOŽIEK PRE DODANIE:
1. Vatové tyčinky (balenie 160 - 200 ks) 70 bal.
2. Žinka jednorázová - perlan - hygiena 3 000 ks
3. Buničitá vata v rolke 22 x 30 cm (balenie - 175 ks) 3 bal.
4. Vata buničitá v rezoch 15 x 20 cm - 1 kg 350 bal.
5. PODLOŽKA POD PACIENTA 60x90cm - inkontinentná podložka pod chorých 20 000 ks
6. Tampóny z buničitej vaty, bielené 40x50 (2x500 ks) 30 bal.
7. Vata buničitá vinutá v celku à 1 kg 5 bal.
8. Pôrodnícke vložky (min. á 20 ks v balení) 100 ks
9. Papier na operačné stoly 50cmx46m 180 ks
10. Podložka jednorazová 33x50 cm fialová (Medixpro, alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky) 45 ks
11. Vata obv. skladaná 1000 g 5 ks
12. Žinka jednorazová - perlan - rukavica 500 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s lehotou splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb;
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý bol objednaný jednotlivými písomnými objednávkami objednávateľa, v lehote do 5 dní od uzavretia čiastkovej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak;
- zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode, t.j. funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Verejný obstarávateľ môže požadovať predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

8 249,16

6 874,30

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.07.2023 10:01

03.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 605
 47
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.08.2023 08:15 - Vstupná ponuka 8 248,05 € Cena s DPH
03.08.2023 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka 8 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS