• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2023 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    09.08.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.08.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 08:34

Detail zákazky Z20237935

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2023 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    09.08.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.08.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2023 08:34

Základné údaje

Z20237935

OF-276408

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8194654

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Termokamera pre hasičov a záchranárov

Termokamera

  • 38636000-2 - Špecializované optické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 38126300-7 - Prístroje na pozorovanie teploty alebo vlhkosti na povrchu
  • 38540000-2 - Testovacie a meracie stroje a prístroje
  • 33111640-9 - Termografy
  • 38631000-7 - Binokulárne prístroje
  • 38300000-8 - Meracie prístroje
  • 38400000-9 - Nástroje na kontrolu fyzikálnych vlastností

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ručná TERMOKAMERA pre hasičov a záchranárov Draeger UCF 8000/FLIR/FLUKE/Ekvivalent
Funkcia
Pomáha hasičom pri záchrane životov, na zaistenie bezpečnosti zasahujúcich a pri rýchlom a efektívnom rozhodovaní počas realizácií záchranných prác. Tiež pri vyhľadávaniu ohnisiek požiarov, osôb alebo pri stanovaní orientačnej teploty predmetov a prvkov konštrukcií objektov.
Zaznamenávanie tepelného žiarenia na rozlišovanie a stanovovanie teplôt predmetov v okolí. Vidí skrz hustý dym a hmlu za absolútnej tmy.  Pre dohľadanie ložísk požiarov, stratených či uväznených osôb.  Vhodné na použitie pri záchranných udalostiach (autonehody, havárie), pátranie po stratených osobách apod.
Konštruované špeciálne ako vybavenie pre profesionálnych hasičov záchranných zložiek
Schválená pre použitie v potenciálne výbušnom prostredí podľa smernice ATEX
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ručná TERMOKAMERA pre hasičov a záchranárov KS 1
Rozlíšenie pixel 384x288
Frekvencia LCD displej Hz 50
Veľkosť LCD displeja " 3,5
ZOOM x 2
Teplotní funkční rozsah °C -40 až 1000 °C
Zorný uhol ° 57
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Senzor umožní dokonalú viditeľnosť pri absencií externého svetla aj na miestach s extrémne vysokou teplotou, náhlymi teplotnými výkyvmi a v náročných podmienkach prostredí. Musí byť zabezpečené
Termokamera zobrazuje jasný a plynulý termálny obraz na LCD displeji. Musí byť zabezpečené
LCD displej s tienidlom pred slnečným žiarením / ekvivalent (napríklad oled LCD...) Musí byť zabezpečené
Minimálne 3 režími (oheň - pre hasenie požiarov, osoby - pátriacie akcie, termálni skenovanie - lokalizácia teplých bodov. Musí byť zabezpečené
Konštruované špeciálne ako vybavenie pre hasičov Musí byť zabezpečené
neprerušované nahrávanie do zaplnenia pamäťovej karty Musí byť zabezpečené
funkcia Snapshot Musí byť zabezpečené
Integrované laserové ukazovátko Musí byť zabezpečené
Konštrukcia termokamery musí byť odolná na vlhkosť, prach, otrasy, extrémne teploty (minimálne 150°C po dobu cca 20 minút a 260°C po cca 10minút.;  IP 67 Musí byť zabezpečené
Konštrukcia termokamery musí byť prispôsobená bezpečnotému používaniu v potenciálne výbušnom prostredí s Z1 podľa ATEX Musí byť zabezpečené
Konštrukcia a prevedenie umožňuje ľahké ovládanie jednou rukou Musí byť zabezpečené
Akumulátor umožňuje minimálne 4 hodiny nepretržitej prevádzky cca pri teplote 23°C Musí byť zabezpečené
Automatický úsporný režim; navrhnutá podľa NFPA 1801 ;Rozhranie USB, ukladanie snímkov Musí byť zabezpečené
Prevádzková teplota (bez časového obmedzenia) -40 až 85°C
Zaostrenie: autofocus 1 m - nekonečno Musí byť zabezpečené
minimálny obsah balenia termokamera; ochranný OBAL/puzdro vhodne na prepravu, oporná botka; nabíjačka 220V; USB2 kábel; akumulátor; CD s programom; návod k použitie,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek), podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH) potvrdenú pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Ak sa v technických vlastnostiach opisného/objednávkového formulára uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov.
Dodávateľ môže ponúknuť tovar s vyššími parametrami, nesmie však ponúknuť tovar, ktorý nebude spĺňať ktorýkoľvek z požadovaných parametrov.
V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný tovar, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt.
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia podrobnej technickej a cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Záručná doba je v trvaní minimálne 2 rokov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na akosť tovaru spočívajúcu v tom, že tovar bude počas záručnej doby spôsobilý na použitie na obvyklý účel a zachová si obvyklé vlastnosti.  Záručný servis bude vykonávaný u užívateľa alebo nakládka a preprava na záručné plnenie a späť bude realizovaná na náklady dodávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného, nerepasovaného tovaru, zabaleného v originálnom obale s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné na štandardný chod a obsluhu stroja a štandardné balenie výrobcu (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty, dokumentácia a pod.).
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 14:30 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy, jej súčasťou musí byť potvrdený dodací list. Objednávateľ žiada zasielať faktúru elektronicky a následne doručiť originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Objednávateľ požaduje 2 výtlačky faktúry a 2 výtlačky dodacieho listu.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa konečného príjemcu a miesta plnenia.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve a opakované reklamácie sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianská cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

14.08.2023 07:30 — 04.09.2023 15:30

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

11 300,00

11 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.07.2023 10:06

09.08.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.08.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 519
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2023 19:24 - Vstupná ponuka 11 299,99 € Cena s DPH
04.08.2023 19:24 - Najvýhodnejšia ponuka 11 299,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS