Z20237926
OF-272611
zazmluvnená
00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
45597481
Vostok Tehno Med Slovakia s. r. o.
Karadžičova 8A, Bratislava, 82108, SVK
RUKAVICE chirurgické, vyšetrovacie, nesterilné, nitrilové
chirurgické, rukavice, vyšetrovacie
Tovar
1. Rukavice chirurgické, vyšetrovacie, nesterilné, nitrilové
|
|
---|---|
Funkcia |
Rukavice chirurgické, vyšetrovacie slúžiace ako bezpečná ochrana pre zdravotnícky personál. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
dĺžka | mm | 240 | 265 | |
Počet rukavíc c 1 balení | ks | 100 | 200 | |
sila pretrhnutia, medián EN 455-2 | N | 6 | 9 | |
hrúbka steny prsta meraná dvojito | mm | 0,10 | 0,12 | |
obsah zbytkového púdru EN 455-3 | g | 1 | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | nitril-butadiénový kaučuk |
Veľkosť | S, M, L - konkrétny počet bude upresnený v objednávke |
Obojstranne použiteľné | áno |
Bez obsahu latexových proteínov a púdru sú vhodné pre pacientov a áno personál s rizikom alergií | áno |
Poskytujú optimálnu ochranu podľa EN 374 -1,2,3,4,5 pred chemikáliami ako Typ A alebo B a vírusovými infekciami podľa ASTM F 1671 | áno |
Bez obsahu škodlivých thiuramo urýchľovačov v materiáli rukavíc s doložením certifikátu | áno |
V kategórii OOP 425/2016 spĺňajú kategóriu III pre vysoké riziko ochrany, ochranná funkcia rukavíc bude pre zdravotnícky personál | áno |
Podľa MDR 745/2017 ZP trieda I. v súlade s normami EN 455-1 až 455-4 dodávané v SR od 26.5.2021 spĺňajú ohlasovaciu povinnosť a musia byť registrované na ŠUKL s prideleným ŠUKL kódom | áno |
Označenie na balení (krabičke) | označenie CE, typové číslo, číslo šarže alebo sériové číslo, meno, registrované obchodné meno alebo registrovanú značku |
Vhodné pre prácu s potravinami podľa regulácie EC 1935/2004 | áno |
Splnenie EN 455 - 1 AQL akceptovateľná úroveň kvality je 1,0 | áno |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, technickej a funkčnej špecifikácie, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
2. Tovarom pre účely zmluvy sú chirurgické rukavice, ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len tovar). |
3. Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
4. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku,obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný: |
5.a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1 balenie z veľkosti "L". |
6. Na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť nasledujúce DOKLADY a DOKUMENTY: |
6.a) EÚ vyhlásenie o zhode a Certifikát EÚ skúšky typu; Certifikáty ISO 9001, ISO 14001 a ISO 5001 |
6.b) Technický (produktový) list výrobku v slovenskom alebo českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu. |
7. Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod. |
8. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
8.a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky. |
8.b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo s dodávateľom ukončiť zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa. |
9. Vzorky ostávajú archivované a budú súčasťou predloženej dokumentácie. |
10. Zmluvná cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru, (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, manipuláciu a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zmluvy. |
11. V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
12. Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
13. Záručná doba je stanovená do ukončenia dátumu exspirácie. Dodaný tovar nesmie mať exspiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania objednávateľovi. |
14.Dodávateľ je povinný v prípade objednávateľom reklamovaných vád tovaru počas záručnej doby dodať objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie tovaru nový tovar bez vád, v špecifikácii pôvodne dodaného tovaru. Všetky náklady objednávateľa spojené s reklamáciou tovaru a jej vybavením, znáša dodávateľ. |
15. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
15.a) Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nepoužívaný. |
15.b) Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu zdravotníckeho materiálu v pracovných dňoch od 08:00 h do 14:00 h. |
16. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
17. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH, číslo zmluvy. |
18. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní tovaru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní a potvrdení dodacieho listu a dodaní požadovanej dokumentácie objednávateľom. |
19. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. §340 b) ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
20. Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
21. Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
24. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
16.08.2023 14:00
120 000,00 ks
2 800,00
2 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.07.2023 09:09
02.08.2023 10:00
02.08.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2023 11:03 - Vstupná ponuka | 2 800,00 | € | Cena bez DPH |
02.08.2023 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 650,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: