• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2023 17:00
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2023 12:50

Detail zákazky Z20237911

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2023 17:00
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2023 12:50

Základné údaje

Z20237911

OF-275929

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8165205

Objednávateľ

00332810

Obec Sačurov

Ul. osloboditeľov 385, Sačurov, 09413, SVK

Dodávateľ

47822821

B - SERVIS s.r.o.

Hlavná 431, Sečovská Polianka, 09414, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technologické vybavenie zberného dvora

kolesový nakladač, veľkoobjemové kontajnery, špeciálne závesné kontajnery na veľkoobjemový odpad, na reťazové zavesenie na automobily s výložno-výklopným ramenom

  • 42410000-3 - Zdvižné a manipulačné zariadenia
  • 43250000-0 - Čelné lopatové nakladače
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 44613000-0 - Veľké kontajnery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kolesový nakladač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kus 1
Objem motora cm3 2500 3500
Pracovná hmotnosť kg 3550 3700
Výkon motora kW 49 50
Prietok hydrauliky l/min 80 85
Pracovný tlak bar 230 250
Zdvíhacia nosnosť kg 950 1000
Maximálna výška vysýpania mm 2360 2400
Šírka kolesového nakladača s lopatou mm 1680 1800
Trhacia sila kg 2650 2700
Objem lopaty m3 0,4 0,45
Pojazdová rýchlosť km/h 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4 - valcový vodou chladený motor áno
Hydraulická prevodovka áno
Vyrovnávanie lopaty áno
Plávajúca poloha áno
Džojstikové jednoručné ovládanie áno
Kabína ROPS/FOPS áno
Pracovné svetlá áno
Klimatizácia a kúrenie áno
Predný rozvod hydrauliky áno
Rýchloupínacia doska pre prídavné zariadenie áno
Nastaviteľné sedadlo vodiča áno
Paletovacie vidly, kombinovaná lopata 4 v 1 áno
Záruka minimálne 24 mesiacov áno
 2. Veľkokapacitné kontajnery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kus 2
Objem m3 20
Nosnosť ton 10
Obloženie bočných stien z plechu hrúbky steny mm 3
Obloženie dna z plechu hrúbky steny mm 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál oceľ/plech (DIN 30 722) áno
Typ abroll, hákové naťahovanie, valčeky pre ľahkú manipuláciu áno
Uzatvorené prevedenie s dvojkrídlovými dverami a odklápacím vekom (zdvihák) áno
Oceľová konštrukcia a ochrana proti korózii a ochranným náterom, farebné prevedenie nie je rozhodujúce áno
Povrchová úprava min. 1 krát základný náter
Povrchová úprava min. 1 krát vrchný náter
Záruka minimálne 24 mesiacov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy posúdi vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa o čom vyhotoví písomný záznam. V prípade, že vlastný návrh predmetu zákazky Dodávateľa nie je v súlade so špecifikáciou podľa tejto zmluvy, Objednávateľ v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, Čl. XVIII Ukončenie zmluvy, bod 18.2 písmeno u), je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, v členení podľa jednotlivých položiek.
4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
7. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar nový, doposiaľ nepoužitý.
8. Požaduje sa zaškolenie obsluhy na údržbu a prevádzku.
9. Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom dodať: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania tovaru.
10. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a kvalite podľa podmienok tejto Zmluvy a plne funkčný a spôsobilý na užívanie na určený účel vrátane Objednávateľom požadovanej dokumentácie.
11. Objednávateľ poskytne dodávateľovi k fakturácii číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré sa stane povinným údajom faktúry.
12. Objednávateľ, v zmysle zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, poskytne preddavok na cenu pri dodaní predmetu zmluvy, v maximálnej výške 50% ceny s DPH, na základe zálohovej faktúry so splatnosťou 60 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Dodávateľ je oprávnený vystaviť zálohovú faktúru do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Úhrada celkovej ceny za predmet zákazky bude na základe konečnej faktúry, zohľadňujúcej poskytnutý preddavok, s lehotou splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
13. Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v požadovanej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (bez negatívneho vplyvu na efektívnosť prevádzky, bežnú údržbu a opravy, kompatibilitu s existujúcim strojným vybavením).
14. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej za účelom financovania predmetných Tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR, EÚ a príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť.
15. Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku.
16. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (odberateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
17. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zberný dvor obce Sačurov, Sačurov, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika

15.09.2023 08:00 — 31.10.2023 16:00

1,00 súbor

128 356,00

106 963,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky, ktorého obsahom bude: podrobná funkčná a technická špecifikácia tovarov, s uvedením ich presných názvov (obchodných značiek, typov a pod.), vrátane predloženia technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky podľa požiadaviek Objednávateľa uvedených v Objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.07.2023 17:00

02.08.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.08.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 616
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2023 20:09 - Vstupná ponuka 128 100,00 € Cena s DPH
01.08.2023 20:09 - Najvýhodnejšia ponuka 128 100,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS