• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2023 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2023 09:50

Detail zákazky Z20237908

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2023 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2023 09:50

Základné údaje

Z20237908

OF-276351

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8181330

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

31348262

Wolters Kluwer SR s. r. o.

Mlynské nivy 48, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencia - Autorizovaný systém právnych informácii

licencia, Autorizovaný systém právnych informácii

  • 48190000-6 - Softvérový balík pre oblasť vzdelávania
  • 48810000-9 - Informačné systémy
  • 79140000-7 - Právne poradenstvo a informačné služby
  • 72320000-4 - Databázové služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencia - Autorizovaný systém právnych informácii
Funkcia
Zabezpečenie on-line a off-line prístupov do komplexného elektronického systému právnych informácií s cieľom zabezpečiť užívateľsky komfortnú prácu s právnymi predpismi a súvisiacim dokumentami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
On-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií počet prístupov - Webové ASPI 2
Off-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií počet prístupov - Offline 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3 licencie   (on-line s 2 prístupmi a off-line s 1 prístupom)
Obdobie poskytovania služby: Od účinnosti zmluvy do 31.12.2024
Minimálne požiadavky na Elektronický systém právnych informácií:
1. Zbierka zákonov a konsolidované znenia - všetky právne predpisy uverejnené v Z.z. a Zb. min. od roku 1918, slovenské a české texty publikovaných predpisov a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách; svojimi nástrojmi a možnosťami uľahčuje rýchlu orientáciu v predpisoch a poskytuje ich vzájomnú previazanosť;
2. Komentáre k zákonom - min. dvadsať (20) priebežne aktualizovaných komentárov k jednotlivým ustanoveniam významných právnych predpisov najmä z oblasti Občianskeho práva, Trestného práva, Rodinného práva a Mimosúdneho riešenia sporov; vrátane komentárov k Trestnému zákonu I. zväzok a II. zväzok (Strémy, Kurilovská a kol., 2022);
3. Rozhodnutia súdov (judikáty) - Databáza rozhodnutí súdov SR, s možnosťou vyhľadávania min. podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí, času vydania rozhodnutia, druhu súdu, spis. značky, autora a prameňa;
4. Odborné články (literatúra) - aktualizované odborné články od renomovaných odborníkov z právnej oblasti; články prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi; vrátane článkov z časopisov "Právny obzor s archívom" ,"Súkromné právo s archívom" a "Bulletin slovenskej advokácie";
5. Príklady z praxe alebo ekvivalent (napr. obdobné informácie publikované v odborných časopisoch), prípadne prístup na odborný portál s danou problematikou - odpovede odborníkov na najčastejšie otázky z praxe určené širokej verejnosti za účelom riešenia bežných problémov užívateľov najmä z oblasti občianskeho práva. Príklady z praxe sú prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi;
6. Vzory zmlúv a právnych podaní - produkt obsahujúci vzory z oblastí Trestného práva, Občianskeho práva, Rodinného práva a Mediácie predstavujúci určitý návod na koncipovanie konkrétnej zmluvy, podania alebo žaloby; pri konkrétnom vzore je stručný komentár prepojený aktívnymi odkazmi na Z.z.; vzor zmluvy a podania môže používateľ otvoriť v ľubovoľnom textovom editore, pozmeniť, uložiť a vytlačiť;
7. Dôvodové správy - databáza dôvodových správ (vysvetľujú hl. dôvody návrhov zmien a tvorby zákonov); produkt má obsahovať dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Z. z. od r. 1993 po súčasnosť;
8. Monografie - odborné publikácie k špecifickým právnym témam, najmä z oblasti Občianskeho práva, Trestného práva, Rodinného práva a Mimosúdneho riešenia sporov;
9. Prehľadné procesné diagramy k predpisom - právne postupy z oblasti Trestného práva;
10. Autorsky spracovaná judikatúra - výber z judikatúry z oblasti Občianskeho práva, Trestného práva a Rodinného práva;
11. Online a Offline prístup k rozhodnutiam okresných a krajských súdov s aktualizáciou v 2 týždňových intervaloch. Aktuálne znenia právnych predpisov a ich noviel s dostupnosťou 1 max. 2 dni od ich zverejnenia v Zbierke zákonov;
Nekvantifikovateľné technické vlastnosti:
aktuálnosť: aktualizovaná databáza; napr. dáta tlačených periodík (napr. Zbierka zákonov SR, ďalej "Z.z.") a ich aktualizovanie v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie v tlačenom periodiku;
štruktúrovanosť: všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby užívateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu na základe ním vybraných kritérií;
previazanosť informácie navzájom prepojené aktívnymi linkami – možnosť pohybu po celej databáze právnych informácií;
spoľahlivosť informácie musia byť garantované;
off-line prístup informácie musia byť kedykoľvek k dispozícii na lokálnom serveri/PC objednávateľa; aktuálny obsah a všetky nové aktualizácie právnych predpisov počas platnosti zmluvy (1 x za 2 mesiace);
on-line prístup aktuálny obsah a všetky nové aktualizácie právnych predpisov počas platnosti zmluvy;
rýchlosť technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu na rýchle vyhľadávanie off-line informácií;
užívateľský komfort možnosť hľadania informácie na základe rýchleho a variabilne nastaveného vyhľadávača, pričom kritériom vyhľadávania je prakticky akákoľvek časť informácie,
užívateľský komfort vyhľadané informácie editovateľné vo formáte .doc,.docx,.pdf alebo .rtf;
bezplatný predajný a popredajný servis všetky nejasnosti týkajúce sa práce so systémom právnych informácií, technické a obsahové problémy rieši a vysvetľuje formou bezplatného tel. alebo emailového poradenstva operátor (hot-line);
nový obsah informácia o aktualizácii alebo zaradení nových dokumentov priamo v danom produkte s aktívnymi odkazmi na príslušné dokumenty, t.j. bez nutnosti prácneho vyhľadávania nových informácií;
funkcia „záložka“ a funkcia „požiadavka“ alebo ekvivalent možnosť zriadenia osobného profilu užívateľa podľa vlastného výberu opakovane používaných dokumentov alebo kritérií vyhľadávania dokumentov uložením odkazu na zvolený dokument
funkcia „záložka“ a funkcia „požiadavka“ alebo ekvivalent alebo vyplnený vyhľadávací formulár;
technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu v kombinácii s detailným štruktúrovaním dát umožní maximálne rýchle vyhľadávanie požadovaných informácií a zároveň zabezpečuje promptné prepojenie dát najvyššej úrovne na najnižšiu možnú úroveň a
technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu v kombinácii s detailným štruktúrovaním dát spoľahlivo naviguje spleťou vzájomne prepojených dát, produkty sa zobrazia vo formáte HTML alebo ekv. na báze XML technológií tak, aby všetky informácie boli plne editovateľné;
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ patrí pod segment školstva - licencia pre akademické prostredie.
1. Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy v eur s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene služby sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa (napr.: DPH, záruka, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zákazky a iné súvisiace náklady). Zmena ceny je možná len v prípade zmeny výšky DPH.
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky/zmluvy (poskytnutie prístupových práv, zaškolenie, automatické aktualizácie, podpora a pod.).
3. Objednávateľ preddavky neposkytuje. Objednávateľ je oprávnený pri nedodržaní termínu dodania predmetu zákazky fakturovať sankciu vo výške 0,5% z ceny zákazky a to do 5 dní od dodania premetu zákazky.
4. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH a s DPH, zaokrúhlený na 2 desatinné miesta.
5. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa bezplatné zaškolenie v rozsahu min. 2 hod. podľa zoznamu účastníkov určeného objednávateľom. Termín a miesto školenia bude určené po vzájomnej dohode zmluvných strán.
6. Dodávateľ je povinný v termíne do 4 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi online ukážku na plnenie predmetu zákazky/zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky. Cena za predmet zákazky musí zostať nezmenená. V prípade, že návrh na plnenie predmetu zákazky/zmluvy nespĺňa všetky požiadavky objednávateľa, považuje sa porušenie tejto povinnosti za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
7. Dodávateľ je povinný v termíne do 3 pracovných dní od odsúhlasenia návrhu plnenia predmetu zákazky/zmluvy s požiadavkami objednávateľa, zaslať prístupové práva objednávateľovi.
8. Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie prístupových práv) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa po odsúhlasení súladu návrhu plnenia predmetu zákazky/zmluvy s požiadavkami objednávateľa.
9. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa užívacie práva ku všetkým produktom v rozsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
10. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a preukázateľne doručenej faktúry najskôr v deň odoslania prístupových práv poverenej osobe objednávateľa.
11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry Objednávateľovi. Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
12. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
13. E-mailovú adresu, na ktorú Dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi Objednávateľ Dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
14. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená Dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a Dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
15. Ak Dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť podľa tejto zmluvy alebo neposkytne plnenie v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu podľa článku XIII VZP OPEP.
16. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa podľa tejto zmluvy, podľa VZP a nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
17. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré Objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku.
18. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Biskupa Gojdiča 2, GTF, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

09.08.2023 09:30 — 31.12.2024 23:59

3,00 licencie

2 066,71

1 722,26

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.07.2023 15:22

07.08.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 685
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2023 08:50 - Vstupná ponuka 2 066,71 € Cena s DPH
07.08.2023 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 2 066,71 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS