• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2023 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2023 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2023 08:55

Detail zákazky Z20237907

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2023 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2023 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2023 08:55

Základné údaje

Z20237907

OF-276148

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8160907

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

48146676

Siemens Healthcare s. r. o.

Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné protiradiačné zásteny s upevnením na pacientsky stôl

radiačná ochrana, ochranné zásteny, náhradný diel, pacientsky stôl

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 35113200-1 - Ochranné vybavenie proti nukleárnym, biologickým, chemickým a radiačným prostriedkom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné protiradiačné zásteny s upevnením na pacientsky stôl
Funkcia
Kompletná radiačná ochrana spodnej časti tela pre pacientsky stôl typu Artis značky Siemens Healthineers, vrátane dielu základnej ochrannej časti flexibilnej radiačnej ochrany
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 - kompletná radiačná ochrana spodnej časti tela pre pacientsky stôl ks 1
2 - základná ochranná časť flexibilnej radiačnej ochrany spodnej časti tela ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Možnosť inštalácie radiačnej ochrany na obe strany pacientskeho stola pre angiografické zariadenia áno
1.2 Upevnenie radiačnej ochrany na lištu pacientskeho stola áno
1.3 Hrúbka ochranných prvkov min. 0,5 mm Pb áno
1.4 Celková hmotnosť radiačnej ochrany vrátane lišty do 40 kg áno
1.5 Súčasťou radiačnej ochrany spodnej časti tela musí byť aj otočný prvok s veľkosťou minimálne 77 x 48 cm, s maximálnou nosnosťou 3,8 kg áno
1.6 Základná ochranná časť radiačnej ochrany musí mať rozmer minimálne 71,5 x 75 cm áno
1.7 Súčasťou dodávky musia byť aj min. 3 odnímateľné jednotky s min.rozmermi a maximálnou nosnosťou: - 57 x 33 cm - 2,2 kg
- - 27 x 33 cm - 0,9 kg
- - 27 x 25 cm - 1,0 kg
2.1 Základná ochranná časť flexibilnej radiačnej ochrany spodnej časti tela umiestnená na koľajnici pacientskeho stola musí mať rozmer minimálne 70 x 50 cm áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky.
3. Záruka na dodané komponenty je 12 mesiacov od dátumu protokolárneho prevzatia opravy.
4. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, nastavením, preskúšaním a odovzdaním funkčnej radiačnej ochrany.
5. Tovar má byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
6. Objednávateľ požaduje dodávku tovaru kompatibilného s prístrojovým vybavením Axiom Artis značky Siemens Healthineers.
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
8. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
9. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
10. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
11. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
12. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
13. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
14. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
15. V rámci záručnej doby je dodávateľ povinný odstrániť vady tovaru formou opravy, alebo výmeny tovaru, a to: najneskôr do 48 hodín pri vade, ku ktorej nie je potrebná výmena dodaného komponentu, alebo najneskôr do 72 hodín pri vade, ku ktorej je potrebná výmena dodaného komponentu. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

03.08.2023 09:00 — 08.09.2023 14:30

1,00 celok

13 129,17

13 129,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.07.2023 14:52

01.08.2023 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2023 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 564
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2023 09:53 - Vstupná ponuka 13 129,17 € Cena bez DPH
28.07.2023 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 13 129,17 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS